Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@08:42:24 GMT

مسی کابوس تیم‌های انگلیسی

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۷۳۷۶۵

مسی کابوس تیم‌های انگلیسی

مهاجم بارسلونا ۲۲ بار دروازه تیم‌های انگلیسی را در لیگ قهرمانان اروپا باز کرده است.

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، بارسلونا امشب (چهارشنبه) در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف منچستریونایتد می‌رود. لیونل مسی می‌تواند در این بازی تعیین کننده باشد. مهاجم بارسلونا بازیکنی است که بیشترین گل را به تیم‌های انگلیسی در لیگ قهرمانان اروپا زده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین بیشترین پیروزی را به دست آورده است. ستاره آرژانتینی در ۳۲ بازی توانسته است ۲۲ گل به ثمر برساند.

زمانی که مسی در فصل ۰۵-۲۰۰۴ به تیم نخست راه یافت در اروپا ۶ بار با تیم‌های انگلیسی روبرو شد. او به جز لیورپول دروازه همه تیم‌ها را باز کرده است. او چهار بار با یونایتد روبرو شد و توانست دو گل در فینال‌های ۲۰۰۹ و ۲۰۱۱ به ثمر برساند. با این حال ستاره بارسا یک چالش در پیش رو دارد. او تا به حال در اولدترافورد گلزنی نکرده است. همچنین در آنفیلد دروازه لیورپول را باز نکرده است. مسی می‌تواند در این فصل شانس روبرو شدن با لیورپول را داشته باشد. اگر بارسا و شاگردان یورگن کلوپ صعود کنند در نیمه نهایی با هم بازی خواهند کرد.

آرسنال در میان تیم‌های انگلیسی بیشترین ضربه را از مسی خورده است. مهاجم آرژانتینی در ۶ بازی ۹ بار دروازه این تیم را باز کرده است. چهار گل در مرحله یک هشتم نهایی و یک چهارم نهایی به ثمر رسیده است. پس از آن منچسترسیتی با ۶ گل قرار دارد. آخرین آن‌ها تاتنهام است که مسی دو بار دروازه‌شان را باز کرد.

در مقایسه با دیگر گلزنان برتر این رقابت‌ها او باز هم بیشترین پیروزی را در مقابل تیم‌های انگلیسی داشته است. مسی ۱۵ برد کسب کرده است و کریستیانو رونالدو ۱۲ پیروزی به دست آورده است. همچنین در زمینه شکست ناپذیری نیز مهاجم آرژانتینی بالاتر از همه است. او از ۳۰ بازی ۲۴ دیدار را بدون باخت پشت سر گذاشته است. از طرفی رونالدو برترین گلزن این بازی‌ها (۱۲۵ گل) در ۱۷ بازی ۱۲ بار دروازه تیم‌های انگلیسی را باز کرده است. نه رائول گونسالس، نه آندری شوچنکو، نه فیلیپو اینزاگی و نه روبرت لواندوفسکی توانستند به این آمار برسند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آرسنال تیم فوتبال بارسلونا تیم فوتبال تاتنهام انگلیس تیم فوتبال منچسترسیتی تیم فوتبال منچستریونایتد تیم های انگلیسی ليگ قهرمانان اروپا ليونل مسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۷۳۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) استایل لش علیرضا بیرانوند در آستانه بازی با سپاهان

از هفته بیست و پنجم لیگ برتر پرسپولیس به مصاف سپاهان می‌رود. در حالی دو تیم مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند که علیرضا بیرانوند دروازه بان سرخپوشان به دلیل مصدومیت نمی‌تواند در این بازی تیمش را همراهی کند و هنوز شرایط مسابقه را ندارد.

در ۵ بازی اخیر سرخپوشان امیر رفیعی مسئول حفاظت از دروازه سرخپوشان بود و حالا بیرانوند برای جانشینش یک استوری منتشر و از او حمایت کرده است. استایل متفاوت علیرضا بیرانوند در این استوری درخور توجه است.

دیگر خبرها

  • کنایه دورتموند به یونایتد: از سانچو عذرخواهی کنید!
  • گلر استقلال محبوب ماند
  • قائمشهر یک سلبریتی جدید دارد
  • هوادار، صنعت نفت را به سقوط نزدیک کرد
  • سورپرایز پرسپولیس در بازی با سپاهان
  • کین: بلینگام سعی داشت تمرکزم را در صحنه پنالتی بر هم بزند
  • خالدآبادی پس از ۳۱۶ روز درون دروازه استقلال!
  • کاپیتان استقلال فراموشی را تمرین می‌کند
  • تاریخ‌سازی تراشتگن در بارسا: بیخ گوش لیونل مسی!
  • (عکس) استایل لش علیرضا بیرانوند در آستانه بازی با سپاهان