Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@03:31:45 GMT

دومین مرحله المپیاد علمی لرستان در بروجرد برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۷۳۸۳۹

دومین مرحله المپیاد علمی لرستان در بروجرد برگزار می شود

بروجرد - ایرنا - مدیرآموزش و پرورش بروجرد گفت: دومین مرحله المپیاد علمی دانش آموزان لرستان برای نخستین بار بعد از 17 دوره در بروجرد برگزار می شود.

محمد مهرافزون روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: با پیگیری های انجام شده با مدیر کل آموزش و پرورش و همکاری با اعضای حوزه ستادی اداره آموزش و پرورش مقررشد برای اولین بار بروجرد میزبان مرحله دوم المپیاد علمی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهارداشت: در این مرحله از المپیاد علمی 123 داوطلب با یکدیگر رقابت می کنند که 62 نفر از آنها اهل شهرستان بروجرد هستند.
مهرافزون ادامه داد: این المپیاد در 9 رشته مختلف علمی برگزار خواهد شد و برخی از دانش آموزان در 2 یا سه رشته شرکت می کنند.
مدیرآموزش و پرورش بروجرد بیان کرد: در المپیاد علمی امسال کشور 83 هزار و 464 دانش آموز با یکدیگر رقابت کردند که از این تعداد هفت هزار و 795 نفر در سطح کشور پذیرفته شدند.
المپیاد علمی سوم تا 6اردیبهشت ماه امسال برگزار خواهد شد.
6052/7273

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي آموزش و پرورش المپياد علمي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۷۳۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمان سکانداران تربیت علمی و اخلاقی جامعه‌اند

ایسنا/لرستان مسؤول نهاد رهبری دانشگاه لرستان گفت: اساتید و معلمان، سکانداران تربیت علمی و اخلاقی جامعه‌اند و تربیت مطلوب دانشجو و دانش‌آموز مبتنی بر مفهوم قرآنی رحمانیت است.

حجت‌الاسلام والمسلمین مجید مؤیدی امروز (دهم اردیبهشت ماه) در آیین تجلیل از برترین‌های آموزشی عضو هیأت علمی و اساتید پیشکسوت که به‌مناسبت روز معلم در سالن شهید میربهرسی دانشگاه لرستان برگزار شد، بیان کرد: نقش استاد و معلم در هدایتگری بشر، یک نقش مورد تأکید در تعالیم دین اسلام است.

وی اظهار کرد: استاد و معلم، صاحب ویژگی‌های مهربانی، دلسوزی و روزی‌دهنده براساس مفهوم قرآنی «رحمان» است.

مؤیدی معتقد است: اگر بخواهیم به وضعیت ایده‌آل برسیم که در آن، استاد و معلم بتوانند همه‌جانبه بر دانشجو و دانش‌آموز تأثیرگذاری عمیق و پایدار از نظر تربیتی داشته باشند، باید استاد و معلم، ویژگی رحمانیت نسبت به دانشجو و دانش‌آموز داشته باشد که یک مفهوم مهم قرآنی است.

او افزود: تعلیم و تربیت یک امر خطیر و سنگین است، تعالیم دین اسلام و رهنمودهای امامین انقلاب همواره باید چراغ راهنمای ما در این عرصه باشد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مدال آوران شانزدهمین لیگ علمی بین المللی پایا گیلان در مراسمی تجلیل شدند
  • پیروزی ذوب آهن در دومین دیدار مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال
  • رقابت قرآنی ۱۲۰۰ دانش‌آموز و معلم در کهگیلویه و بویراحمد
  • معلمان سکانداران تربیت علمی و اخلاقی جامعه‌اند
  • برترین‌های المپیاد ورزش کارگری استان تجلیل شدند
  • رقابت داوطلبان شانزدهمین دوره المپیاد علوم پزشکی در دانشگاه آزاد یزد
  • برپایی دوازدهمین دوره المپیاد «آماده دادرس» در فارس
  • منتخبان مسابقات ملی «سدید»‌ در لرستان معرفی شدند
  • تیم والیبال دانش آموزی ایران فینالیست شد
  • قهرمانی جهان: والیبال ایران فینالیست شد