Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-06@19:54:33 GMT

آحاد ملت ایران پاسدار انقلاب هستند

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۷۳۸۷۸

آحاد ملت ایران پاسدار انقلاب هستند

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام و المسلمین حسینی صدر كه به مناسبت اعیاد شعبانیه در جمع مردم و پاسداران شهرستان بن در مسجد جامع  این شهر حضور یافته بود، ضمن تبریك میلاد امام حسین و حضرت عباس و امام سجاد علیهم السلام، اظهار داشت: راه امام حسین علیه السلام راهی است كه انسان را به سعادت دنیا و آخرت می رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام والمسلمین حسینی صدر، افزود: در تعابیر پیامبر اكرم صلی الله علیه و آله و سلم و ائمه معصومین علیهم السلام ، راه امام حسین علیه السلام سریع‏ترین راهی است كه می تواند ما را در مسیر قرب الی الله سوق دهد و به نقطه كمال برساند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قمر بنی هاشم علیه السلام ادامه داد: بزرگان و علما و شهدا با توسل به امام حسین علیه السلام راه قرب الهی را بسیار سریع طی نمودند و برای همه ما محرز است كه یاد و نام سیدالشهدا بهترین عملی است كه در روز قیامت به انسان كمك می كند و ما را از عذاب نجات می دهد.

وی با اشاره به اقدام ترامپ در تروریستی اعلام كردن سپاه، گفت: دشمنان انقلاب اسلامی همیشه با حقد و كینه با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برخورد كرده اند و همیشه كینه پاسداران را بر دل داشته اند، زیرا از ابتدای انقلاب اسلامی همواره سپاه مقابل نقشه های شوم دشمنان ایستادگی كرده است.

این مقام مسئول افزود: سپاه هم در دفاع مقدس جانانه مقاومت كرد و هم بعد از آن در بحث سازندگی كمك زیادی به دولتها و مردم داشت و امروز نیز در بحث سیل با تمام توان در كنار دیگر نیروهای مسلح آماده خدمت به مردم است و از هیچ كوششی برای اعتلای نظام اسلامی دریغ نكرده است.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی صدر در پایان تاكید كرد: دشمنان انقلاب اسلامی بدانند كه آحاد ملت ایران پاسدار انقلاب هستند و همه دست به دست هم داده و متحد در برابر استكبار جهانی ایستاده اند و به حول و قوه الهی پیام انقلاب به اقصی نقاط جهان خواهد رسید و قیام امام حسین علیه السلام جهانی خواهد شد.

منبع: بسیج نیوز

کلیدواژه: شهر بن اعياد شعبانيه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۷۳۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امام جعفر صادق(ع) بر اتحاد و وحدت امت اسلامی توصیه می‌کردند

شیخ محمد جمالی امام جمعه اهل سنت شهرستان کنگان در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه اندیشه خبرگزاری تقریب با تأکید بر توجه به توصیه حضرت صادق(ع) به وحدت میان مذاهب اسلامی، اظهار داشت: امام جعفر صادق علیه السلام در تمام مسائل مورد بحث جهان اسلام "علمی، صبر و بردباری" زبانزد خاص و عام می باشند؛ ایشان فرزند پیغمبر اکرم صلوات الله علیه بودند و طبیعتا یک شخصیت عادی نبودند.

شیخ جمالی افزود: امت اسلام باید توصیه های پیامبر اسلام و بزرگان دین مانند امام جعفر صادق علیه السلام در جهت وحدت و همبستگی را حفظ کنند و پیوسته رهنمودهای ایشان را تکرار و عمل کنند.

این عالم اهل سنت تصریح کرد: وحدت امت اسلام جز با اتحاد و همدلی تحقق نمی باید زیرا وحدت و تقریب مقدمه پیروزی امت اسلام است. دشمنان مکررا درصدد ایجاد تفرقه و دوری هستند، آنان در مسائلی که نیاز به اتحاد دارند با یکدیگر متحد می شوند و نیروهای خود را علیه اسلام و مسلمین صف آرایی می کنند.

وی عنوان کرد: در مقابل امت اسلام که دارای "خدای واحد، پیامبر واحد، کتاب واحد"  هستند، گاهی عده ای مسائلی را پیش می آوردند که برای امت اسلام می تواند آسیب رسان باشد.

وی در پایان تأکید کرد: امام جعفر صادق علیه السلام توصیه بر اتحاد و وحدت امت اسلام داشتند لذا افرادی که پیرو این مکتب هستند باید از توصیه ها و رهنمود های ارزشمند ایشان پیروی نموده و در راستای وحدت و تقریب امت اسلام گام بردارند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اطلاعیه سپاه پاسداران درباره شهدای حمله تروریستی اسرائیل
  • مراسم چهلم شهدای حمله به کنسولگری ایران در دمشق فردا برگزار می‌شود
  • جزئیات مراسم چهلم شهید زاهدی و یارانش | سپاه اطلاعیه داد
  • مراسم چهلم شهدای حمله به کنسولگری ایران دردمشق فردا برگزار می‌شود
  • سیره و روش امام صادق(ع) تعامل با اهل سنت بود
  • تسلیت فرمانده سپاه امام رضا (ع) در پی رحلت سردار ایافت
  • فرمانده سپاه امام رضا (ع) رحلت سردار «ایافت» را تسلیت گفت
  • امام جعفر صادق(ع) بر اتحاد و وحدت امت اسلامی توصیه می‌کردند
  • امام صادق(ع) مرجع امت اسلامی است
  • امام جمعه قم: تظاهر کنندگان اسرائیلی تصویر رهبر انقلاب را حمل کردند