Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرید صندلی و میز ناهارخوری که باب میل و متناسب با دکوراسیون خانه باشد، همیشه کار ساده‌ای نیست. در هنگام خرید باید به موارد زیادی توجه کنیم تا بعدا دچار مشکل نشویم.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام آف دکور، در این متن راهنمای خرید میز ناهارخوری ارائه شده که در ادامه می‌خوانیم.

علاوه بر اینکه لازم است میز ناهارخوری شما با دکوراسیون و وسایل موجود در منزلتان هماهنگی داشته باشد، این میز باید برخی استانداردها را دارا باشد تا راحتی شما را هنگام صرف غذا فراهم کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارتفاع میز ناهارخوری باید تا زیر قفسه سینه شما بوده و هنگامی که آرنج خود را روی میز قرار می‌دهید با بدنتان زاویه ۴۰ درجه تشکیل دهد. صندلی‌های این میز نیز باید به صورتی باشند که تکیه‌گاه و نشیمن زاویه ۹۰ درجه را تشکیل دهند.

انواع چوب میز ناهارخوری

برای ساخت میز ناهارخوری از چوب درخت‌های گردو، افرا، بلوط و ساج استفاده می‌شود. چوب شکل‌پذیری خوبی داشته ازاین‌رو میزهای چوبی در طرح‌های متنوع ساخته می‌شوند همچنین این نوع میزها بسیار بادوام و باکیفیت هستند. وجود میزهای چوبی در منزل، دکوراسیون شما را بسیار خاص و شیک می‌کند.

میز ناهارخوری کلاسیک

میزهای ناهارخوری کلاسیک یا سلطنتی معمولاً در دکوراسیون‌های پر زرق و برق سنتی مورد استفاده قرار می‌گیرند. تاج صندلی ناهارخوری، دسته‌های آن و پایه‌های این میزها معمولاً دارای منبت‌کاری هستند.

میز ناهارخوری پلاستیکی

میز ناهارخوری پلاستیکی در برابر آفتاب و رطوبت مقاوم بوده و معمولاً در فضا باز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

میز ناهارخوری کوچک

در آپارتمان‌ها به خاطر وجود فضا کم معمولاً افراد ترجیح می‌دهند از میز ناهارخوری کوچک استفاده کنند. شما می‌توانید برای این میزها رویه شیشه‌ای انتخاب کنید تا فضا کمی بزرگ‌تر به نظر رسد.

میز ناهارخوری فلزی

میزهای فلزی به علت مقاومت در برابر آب معمولاً در رستوران‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. رویه این میزها نیز معمولاً از جنس پلاستیک یا شیشه است که به پایه میز با چسب متصل شده‌اند.

دکور خوب با تخفیف ویژه در آف دکور

سایت آف دکور برای راحتی افراد امکانی را فراهم کرده تا آن‌ها بتوانند مبلمان مورد نظر خود را به صورت اینترنتی و از طریق سایت آف دکور بررسی کنند و با کیفیت عالی و قیمت ویژه خریداری کرده و در سراسر ایران دریافت کنند و دیگر دغدغه‌ای از بابت خرید مبلمان و سایر لوازم چوبی نداشته باشند.

امکان خرید میز ناهارخوری و صندلی ناهارخوری با تخفیف ویژه در فروشگاه اینترنتی مبلمان و دکوراسیون آف دکور (offdecor.com) که می‌توانیم مدل‌های متنوع در دسته‌بندی‌های مختلف صندلی و میز ناهارخوری، میز جلو مبلی و میز عسلی، مبل تختخواب شو، مبل استیل، مبل سلطنتی، مبل راحتی، مبل ال و … بررسی و به صورت اینترنتی و حضوری خریداری کنیم.

انتهای رپرتاژ خبری

منبع: ایسنا

کلیدواژه: خرید صندلی و میز میز ناهارخوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۷۴۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدیدترین قیمت مسکن در منطقه ۱۹ تهران

یکی از مهمترین محورهای زندگی بشریت حول مسئله مسکن عنوان شده و با توجه به اهمیت بازار مسکن در کشور به دلیل ارتباط مستقیم با وضعیت معیشت و رفاه زندگی مردم دارد.

به گزارش مهر، در گزارش روزهای اخیر با توجه به افزایش قیمت مسکن در پایان سال (۱۴۰۲)، به بررسی وضعیت نرخ خرید و فروش «منطقه ۱۳» و «منطقه ۱۴» و «منطقه ۱۵» و «منطقه ۱۶» و «منطقه ۱۷» و «منطقه ۱۸» پرداختیم؛ حال قصد داریم در گزارش پیش رو نرخ خرید و فروش در «منطقه ۱۹» تهران را بررسی کنیم.

براساس آمار قیمت‌ها، برای خرید یک واحد ۷۸ متری در منطقه ۱۹ محله اسفندیاری - بوستان تهران، ۹ سال ساخت، نیازمند حداقل ۴ میلیارد و ۷۵۸ میلیون تومان است.

دیگر خبرها

  • راهنمای خرید، چاپ لیبل فوری ارزان 1 روزه از کجا ؟
  • پیش بینی قیمت الکترود در سال ۱۴۰۳
  • راهنمای جامع برای تهیه قطعات ماشین لباسشویی
  • راهنمای جامع انتخاب و خرید دزدگیر منزل
  • قیمت طلا به ۲۳۳۱ دلار رسید
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
  • جدیدترین قیمت مسکن در منطقه ۱۹ تهران
  • نحوه خرید بلیط چارتر به مقصد دبی
  • علت افزایش قیمت برنج ایرانی مشخص شد
  • راهنمای خرید کتاب 504 + معرفی و دانلود 504