Web Analytics Made Easy - Statcounter

عملکرد سال ۱۳۹۷ وزارتخانه دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به همراه برنامه‌های آتی این وزارتخانه در سال ۹۸، عصر سه‌شنبه و در جلسه‌ای جداگانه رئیس جمهور با امیرسرتیپ حاتمی وزیر دفاع مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش ایسنا،‌ در این جلسه امیرسرتیپ حاتمی به تشریح دستاوردها و برنامه های اجرا شده در سال ۹۷ در حوزه عملیاتی تحت مدیریت وزارتخانه خود و بررسی نیازها و برنامه های سال جاری پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی در این جلسه با قدردانی از تلاش های مستمر وزیر دفاع و ارائه رهنمودهایی برای اجرای سریع تر و روان تر برنامه های این وزارتخانه بویژه در چارچوب اولویت های عمومی و تخصصی تعیین شده در پیوست حکم وزیر دفاع، تصریح کرد که "به رغم تشدید فشارهای دشمنان ایران اسلامی، مسیر ما، رسیدن به قله های علم و دانش، خودکفایی و نوسازی کشور است و این مسیر را با قدرت ادامه خواهیم داد."

رئیس جمهور امیر سرتیپ حاتمی را به تلاش بیش از پیش در مسیر تحقق اهداف بلند انقلاب اسلامی و شکوفایی کشور در همه حوزه ها  فراخواند و اظهار کرد: بی‌تردید دشمنان هرگز نمی‌توانند جلوی پیشرفت ملت ایران را بگیرند و ملت ایران با وحدت و ایستادگی به راه و اهداف خود پایبند بوده و به آن خواهد رسید.

روحانی با اشاره به افتتاح ۱۱۴ دستاورد جدید در عرصه فناوری و دانش هسته‌ای توسط دانشمندان ایرانی در سالروز ملی فناوری هسته‌ای، تاکید کرد: در همه حوزه‌های علمی و تخصصی روند پیشرفت و توسعه شتابان است و دشمنان دیر یا زود خواهند فهمید که سخت در اشتباه بوده‌اند و ابزارهایی همچون تحریم نمی‌تواند در روند پیشرفت و توسعه ایران اسلامی خللی جدی وارد کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: حسن روحاني وزارت دفاع وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۷۴۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خنثی‌سازی امنیتی‌ترین طراحی عملیات نفوذ و خرابکاری صنعتی سرویس اطلاعاتی موساد در ایران روی آنتن شبکه یک سیما

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، مجموعه نمایشی- امنیتی «رخنه» اولین همکاری مشترک وزارت دفاع -سازمان حفاظت اطلاعات با سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران است.
این سریال برگرفته از خنثی‌سازی امنیتی‌ترین طراحی عملیات نفوذ و خرابکاری صنعتی سرویس اطلاعاتی موساد در سازمان هوافضای وزارت دفاع و صنایع دفاعی و موشکی این وزارت خانه است.
این سریال در ۳۰ قسمت از تاریخ ۱۵ اردیبهشت از شبکه اول رسانه ملی پخش خواهد شد.

کد خبر 848906 برچسب‌ها ایران و اسرائیل موساد وزارت اطلاعات خبر ویژه فیلم و سریال ایرانی

دیگر خبرها

  • بررسی عملکرد نماگر‌های بازار سرمایه در هفته‌ای که گذشت
  • «تست ژنتیک»، گمشده و چراغ راه ورزش ایران
  • آخرین خبر از پاسکاری برنامه هفتم توسعه میان مجلس و شورای نگهبان /تکلیف بودجه ۱۴۰۳ در این مجلس روشن می شود؟
  • لفاظی وزیر دفاع انگلیس در واکنش به تحریمش از سوی ایران
  • چند درصد بودجه آموزش و پرورش صرف پرداخت حقوق می شود؟ | بیشترین جهش بودجه ای در این وزارتخانه
  • بررسی عملکرد شعب محاکم عمومی و انقلاب استان کرمانشاه
  • گزارش ایرنا از راستی آزمایی خبر بی‌بی‌سی درباره نیکا شاکرمی
  • منع نمایندگان هیات مدیره شرکت‌های دولتی از داوطلبی مجلس
  • خنثی‌سازی امنیتی‌ترین طراحی عملیات نفوذ و خرابکاری صنعتی سرویس اطلاعاتی موساد در ایران روی آنتن شبکه یک سیما
  • بانک‌های خصوصی استان کرمان هیچ کمکی به استان نمی‌کنند