Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته امداد امام خمینی گفت: مجلس و دولت به ما اعتماد کردند و روند اشتغال و خودکفایی جامعه هدف ما را پسندیده‌اند و در حال همراهی ما هستند تا در سال جدید بتوانیم صف تقاضای وام را برای جامعه هدف حل کنیم که حل نیز خواهد شد.

پرویز فتاح  در خصوص برنامه‌های در نظر گرفته شده برای اشتغال مددجویان در سال ۹۸ گفت: ردیف تبصره ۱۶ که وام قرض الحسنه برای اشتغال است درکل بودجه سال ۹۸، بالاترین رشد را دارد به این معنا که هیچ ردیفی پیدا نمی‌شود که ۲ و نیم برابر شده باشد، ردیف بودجه سال گذشته ۱۴۰۰ میلیارد تومان بوده، اما امسال ۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان شده که عدد خیلی بالایی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس کمیته امداد همچنین افزود: ۲ هزار میلیارد تومان وام پایدار اشتغال روستایی داریم و سعی می‌کنیم ۵۰۰ میلیارد هم از بودجه خودمان بدهیم که در مجموع سال ۹۸ نسبت به سال گذشته می‌توانیم سه برابر وام اشتغال پرداخت کنیم، اما چون سقف وام از ۲۰ میلیون به ۵۰ میلیون تومان رسیده تعداد سه برابر نمی‌شود، سال گذشته ۱۱۰ هزار فقره وام در حال پرداخت داشتیم و شاید در سال‌ جدید این رقم به لطف خدا به ۲۰۰ هزار فقره برسد.

فتاح ایجاد اشتغال را مهم‌ترین توانمندسازی دانست و گفت: اینکه افراد روی پای خود بایستند و درآمد کسب کنند و نیازی به انفاقات ما و دیگران نداشته باشند، اصلی‌ترین اقدام توانمندسازی است و بخش دوم توانمندسازی تامین مسکن است. چون مددجویان با درآمد خود و کمک‌های ما خانه‌دار نمی‌شدند، براین اساس تامین مسکن در سال جدید در اولویت اول ما است و مشکل مسکن جامعه هدف را به کلی حل خواهیم کرد./ایلنا
 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۷۴۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک بیش از ۳۱ میلیارد تومانی به نیازمندان پارسیانی

محمود مصلح رئیس کمیته امداد شهرستان پارسیان گفت: مردم نوع دوست و خیران سال گذشته ۳۱ میلیارد و ۶۸۱ میلیون تومان برای رفع مشکلات نیازمندان پرداختند که این میزان مشارکت ۱۰۱ درصد بیشتر از سال قبل از آن است.

وی افزود: از مجموع کمک‌های جمع آوری شده ۸ میلیارد و ۹۰۳ میلیون تومان در قالب زکات، ۴۶ میلیون تومان صدقه، ۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان در طرح اکرام ایتام، ۳ میلیارد و ۵۵۶ میلیون تومان نذر و قربانی و ۱۲ میلیارد و ۷۷۶ میلیون تومان در قالب جشن نیکوکاری، جشن عاطفه ها، اطعام مهدوی، اطعام حسینی و سایر برنامه‌های مناسبتی و مشارکتی این نهاد بوده است. 

رئیس کمیته امداد شهرستان پارسیان گفت: کمک‌های جمع آوری شده در حوزه‌هایی همچون معیشت، هزینه‌های درمانی، کمک به ازدواج جوانان، احداث و تعمیر مسکن مددجویان، تامین هزینه‌های تحصیلی دانش آموزان و کمک به تهیه و تامین لوازم ضروری نیازمندان هزینه شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • رشد ۲۸ درصدی کمک‌های مردمی به مراکز نیکوکاری
  • کمک ۱۱ هزار میلیارد تومانی مردم به مراکز نیکوکاری در سال گذشته
  • کمک بیش از ۳۱ میلیارد تومانی به نیازمندان پارسیانی
  • معاون امور فرهنگی کمیته امداد کشور: ۲۰ درصد افراد جامعه نیازمند دریافت خدمات روانشناختی هستند
  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • توانمندسازی مددجویان، مانعی در برابر تولید فقر است
  • اشتغال به تحصیل یک‌میلیون و ۳۵۰ هزار دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی
  • هدف‌گذاری ایجاد یک میلیون و ۴۴ هزار شغل در سال جاری
  • حق بیمه بیش از ۴ هزار مددجوی کمیته امداد ماهانه پرداخت می‌شود
  • آغاز بکار بنیاد خیریه برنا در استان سمنان