Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بلاغ مازندران»
2024-04-26@11:39:04 GMT

پاشیدن اسپری فلفل به جای ادکلن عروس به صورت

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۷۴۳۲۹

جا گذاشتن اسپری فلفل توسط پسر جوان کار دست مادر پیرش داد و او را روانه بیمارستان کرد.به گزارش بلاغ،پیرزن بعد از اتمام شب نشینی زمانی که با ابزار کار پسرش (اسپری فلفل) رو به رو شد به گمان این که ادکلن یا عطر است آن را مقابل صورتش گرفت و اتفاق دردناکی برایش رقم خورد.پیرزن که از این اتفاق خیلی درد کشیده بود در این باره گفت: شبی پسرم که کارمند یک نهاد دولتی است و همسرش مهمان من بودند و بعد از خداحافظی فراموش کردند وسایل شان را ببرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز بعد زمانی که با اسپری فلفل پسرم مواجه شدم به گمان این که ادکلن عروسم است آن را مقابل صورتم فشار دادم اما در یک لحظه داخل چشمانم رفت و از شدت درد و سوزش به خودم می پیچیدم.بعد از این اتفاق به کمک یکی از همسایه ها به بیمارستان رفتم و تحت مداوا قرار گرفتم. به دلیل بی اطلاعی از کارکرد اسپری فلفل تا چند روز به خاطر درد و سوزش بی تابی می کردم و در بیمارستان متوجه شدم اسپری فلفل را به جای ادکلن عروسم اشتباه گرفته ام و کار دست خودم داده ام . 

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۷۴۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عروس بزرگ امام خمینی درگذشت /معصومه حائری که بود؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، معصومه حائری عروس امام خمینی و همسر شهید آیت الله سیدمصطفی خمینی صبح امروز پس از یک دوره بیماری دار فانی را وداع گفت.

آنگونه که جماران روایت کرده، معصومه حائری فرزند مرحوم آیت‌الله شیخ مرتضی حائری و از خاندان آیت الله العظمی شیخ عبدالکریم حائری بنیان گذار حوزه علمیه قم بود.

ایشان در تاریخ ۱۷ فروردین ماه سال ۱۳۳۳ با حاج آقا مصطفی خمینی ازدواج کردند.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899428

دیگر خبرها

  • توجه به توریسم درمانی در ساخت بیمارستان کلاهدوز قوچان مؤثر است
  • برآورد یک میلیاردتومانی برای ساخت بیمارستان ٣٢٠ تختخوابی شهید کلاهدوز قوچان
  • عروس امام خمینی(ره) درگذشت
  • عروس بزرگ امام خمینی درگذشت /معصومه حائری که بود؟
  • عروس امام خمینی درگذشت /معصومه حائری که بود؟
  • افتتاح همزمان چند پروژه بهداشتی در شهرستان فیروزکوه
  • رضا درویش واگذاری پرسپولیس کار غیرممکنی بود که بالاخره محقق شد
  • تداوم موقعیت جنگی تنها راه بقای نتانیاهو در قدرت / کابینه اسرائیل در حال از هم پاشیدن است
  • این روغن ناجی دیابتی ها، قندخون را بطور کامل شفا میدهد
  • پروژه های درمانی و بهداشتی فیروزکوه افتتاح شد