Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@11:55:57 GMT

80 هزار ایثارگر در کشور متقاضی شغل هستند

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۷۴۴۸۵

80 هزار ایثارگر در کشور متقاضی شغل هستند

ایلام - ایرنا - معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: هم اینک 80 هزار ایثارگر در کشور بیکار و متقاضی شغل هستند.

به گزارش ایرنا، محمود پاکدل روز چهارشنبه در دیدار با استاندار ایلام افزود: پارسال زمینه استخدام 14 هزار نفر از فرزندان خانواده های ایثارگران در بخش های خصوصی و غیر خصوصی فراهم و بیش از 10 هزار نفر نیز از فرصت های خوداشتغالی این نهاد استفاده کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی مهمترین اولویت اساسی این بنیاد در سال جاری را اشتغال و درمان عنوان کرد و ادامه داد: در این زمینه تلاش جدی برای رفاه حال ایثارگران انجام خواهد گرفت.
معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران همچنین به سیل اخیر در کشور اشاره کرد و گفت: این نهاد از ابتدای شروع بارندگی ها و وقوع سیل در کشور با برگزاری نشست های مختلف پیگیر مشکلات ایثارگران بوده و در این راستا با پرداخت کامل مطالبات به شرکت بیمه طرف قرارداد زمینه پرداخت خسارت به خانواده های سیل زده ایثارگر را فراهم کرده است.
وی ابراز امیدواری کرد خسارت وارد شده به این خانوادها جبران شده تا بخشی از مشکل مردم رفع شود.
پاکدل شمار ایثارگرانی که در سیل اخیر آسیب دیده اند را یک هزار و 460 نفر در استان های مختلف از جمله ایلام، لرستان، فارس، گلستان و مازندان عنوان کرد.
استاندار ایلام نیز در این دیدار با ذکر اینکه پرداخت خسارت به خانواده های سیل زده ایثارگران در اولویت قرار دارد، افزود: بررسی وضعیت و جبران خسارت های وارد شده به خانواده های سیل زده ایثارگر استان در اولویت قرار دارد و با رایزنی تلاش می شود مشکلات این افراد به حداقل برسد.
قاسم سلیمانی دشتکی افزود: در راستای بکارگیری و اشتغال فرزندان ایثارگر در بخش های دولتی و خصوصی قوی عمل نشده و رفع این مشکل نیازمند توجه بیشتر مدیران است.
وی گفت: خون شهیدان و صبر خانواده های این عزیزان عزت، اقتدار و سربلندی را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به ارمغان آورده است.
استاندار ایلام ادامه داد: ترویج فرهنگ دیدار با خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران کوچک ترین سپاس از این قشر با بصیرت است و می طلبد همه افراد جامعه پیرو واقعی راه شهدا باشند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام نیز در این دیدار اظهار کرد: در راستای رسیدگی به امور ایثارگران و در چارچوب سیاست های بنیاد، همه منازل ایثارگران در برابر حوادث طبیعی مانند سیل، زلزله و آتش سوزی بیمه هستند.
سلیمان رستمیان افزود: با توجه به اینکه شغل بیشتر خانواده ایثارگر در روستاها دامپروری و کشاورزی است در سیل اخیر خسارت زیادی به مزارع این افراد وارد شده که امیدواریم پرداخت خسارت این خانواده ها در اولویت وزارت جهاد کشاورزی قرار گیرد.
7171/6119

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي ديدار استاندار بنياد شهيد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۷۴۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور استاندار ایلام در منزل شهید تازه‌تفحص‌شده دوران دفاع مقدس

ایسنا/ایلام هم‌زمان با سال‌روز شهادت امام جعفرصادق(ع) استاندار ایلام با حضور در منزل شهید تازه‌تفحص شده دوران دفاع مقدس«محمدشفیع فیضی‌زاده» ضمن قرائت فاتحه، به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

استاندار ایلام در این دیدار گفت: هر چه داریم از برکت وجود شهداست و ادامه راه، آرمان، اهداف آنان و خدمت‌گذاری به مردم از انتظارات شهدا از ما است که در این مسیر باید ثابت‌قدم باشیم.
بهرام‌نیا افزود: شهدا رستگار شدند و نزد پروردگار متعال روزی دارند این شهید والامقام، برای کشور، استان ایلام و خانواده فیضی‌زاده افتخاری بزرگ است.
استاندار ایلام یادآور شد: امروز که مصادف با سال‌روز شهادت امام جعفرصادق(ع) است بعد از ۴۱ سال، شاهد شناسایی و تفحص پیکر این شهید والامقام هستیم. ما از خانواده شهدا تشکر و قدردانی داریم چرا که خانواده شهدا صاحب اصلی این نظام هستند.
وی با بیان این‌که شهید فیضی‌زاده مظهر ایثار و فداکاری است، گفت: این شهید بزرگوار در آن مقطع، از دنیا و مادیات دنیا گذشت و برای دفاع از خاک این کشور در میدان حق علیه باطل به لقاءالله پیوست. 
انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فرمانداران استان ایلام به ساماندهی گلزار شهدا توجه داشته باشند
  • زوج تایبادی مراسم عقد خود را در مزار شهدای گمنام برپا کردند
  • پیشرفت کاری ۳۵ درصد مسکن ملی شهرستان ملایر
  • واگذاری زمین به خانواده‌های شاهد و ایثارگران بوشهری
  • حقوق کدام یک از ایثارگران امسال افزایش داشت؟
  • جزئیات افزایش حقوق ایثارگران در سال ۱۴۰۳ + آخرین اخبار افزایش حقوق جانبازان
  • وارد آمدن خسارت به ۱۰۰۰ کیلومتر از راه‌های عشایری استان ایلام
  • حقوق کدام یک از ایثارگران در سال ۱۴۰۳ افزایش داشت؟
  • خسارت ۵۰۰ میلیارد ریالی بارش‌های سیلابی به حوزه عشایری ایلام
  • حضور استاندار ایلام در منزل شهید تازه‌تفحص‌شده دوران دفاع مقدس