Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرسپولیس برای تبدیل شدن به قدرت اول آسیا باید ستاره‌های خود را بازگرداند.به گزارش بلاغ،تیم فوتبال پرسپولیس با برتری قاطع مقابل الاهلی عربستان شادی فوتبال دوستان ایرانی را در هفتۀ سوم لیگ قهرمانان آسیا تکمیل کرد. هواداران پرسپولیس با نمایش امروز شاگردان برانکو امیدوار هستند که تیمشان ماموریت ناتمام فصل گذشته را این فصل تمام کند و برای اولین بار جام قهرمانی را بالای سر ببرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 اما پرسپولیس با وجود پیروزی امشب برای قهرمانی آسیا هنوز هم نقطه ضعف‌های دارد که می‌تواند در دیدارهای بزرگ برای این تیم دردسر ساز شود. تنها را ه حل برطرف کردن این موضوع هم تقویت تیم برای مراحل حذفی است.

هر چند که مدت زیادی تا آغاز فصل نقل‌وانتقالات باقی مانده ولی هواداران پرسپولیس از هم حالا بازیکنانی مانند وحید امیری، صادق محرمی و حتی مهدی طارمی را به مدیران تیمشان پیشنهاد می‌دهند. نکته حائز اهمیتی در خصوص این سه بازیکن وضعیت فعلی آن‌هاست؛ سه بازیکن سابق پرسپولیس پس از ترک این تیم به موفقیت آن‌چنانی به دست نیاورده‌اند و شاید خودشان هم بی‌میل نباشند که برای تیمی که مدعی قهرمانی آسیا است به میدان بروند.البته این نکته را هم نباید فراموش کرد که برانکو خصومت چندانی با این سه ستاره ندارد و از نظر او درهای پرسپولیس برای بازگشت آن‌ها همیشه باز است.

 

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۷۴۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هواداری که دورتموند را به فینال سی‌ال برد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، ادین ترزیچ، سرمربی بروسیا دورتموند، سرگذشت جالبی در این باشگاه دارد. او امشب به‌عنوان سرمربی موفق شد بر پاری سن ژرمن غلبه کند و به فینال چمپیونزلیگ برسد.

این اولین بار پس از ۱۱ سال است که دورتموند در فینال لیگ قهرمانان اروپا حاضر می‌شود و نکته جالب این است که دفعه قبل آنها در ومبلی حاضر بودند و فینال این فصل هم همانند همان فصل در استادیوم ومبلی برگزار خواهد شد.

نکته جالب‌تر اما حضور ادین ترزیچ بر روی نیمکت زردپوشان است. او که از کودکی هوادار این باشگاه بوده، در سال ۲۰۱۲ آخرین قهرمانی دورتموند در بوندسلیگا را تحت هدایت یورگن کلوپ از نزدیک تماشا کرده و حالا ۱۲ سال بعد او خود به‌عنوان مربی باشگاه را به دستاورد بزرگی رساند و می‌تواند با قهرمانی در ومبلی این افتخار را بزرگ‌تر کند.

عکسی که از حضور ترزیچ در بین هواداران در سال ۲۰۱۲ منتشر شده، سال ۲۰۲۱ هم پس از قهرمانی دورتموند در مسابقات جام حذفی در فضای مجازی وایرال شده بود.

ترزیچ در گذشته درباره این عکس گفته بود: «افتخار می‌کنم که اکنون اینجا هستم. من همیشه از این باشگاه که آن را خانه‌ام می‌دانم طرفداری کرده‌ام و حالا که سرمربی این تیم شدم به آرزوی بزرگم دست یافته‌ام.»

دیگر خبرها

  • اعتراف یک استقلالی؛ بازیکن پرسپولیس تاثیرگذارترین ستاره لیگ است | هشدار در خصوص چهار بازی آخر استقلال
  • استقلال و پرسپولیس در انتظار الهلال و السد و رونالدو!
  • هواداری که دورتموند را به فینال سی‌ال برد (عکس)
  • واکنش تند دو ستاره سپاهان به مجری پرسپولیس
  • این استقلال دلیل قهرمانی پرسپولیس است
  • یوسفی: انگیزه استقلال برای قهرمانی بیشتر از پرسپولیس است/حمایت هواداران تیم نکونام را به بازی برگرداند
  • اوسمار: می‌خواهیم قهرمانی پارسال را تکرار کنیم
  • فصل‌های بعدی «برمودا» ساخته می‌شود
  • رونمایی از خرید جدید شهداب برای فتح لیگ و آسیا
  • شهاب زاهدی: گلزنی برای پرسپولیس سخت بود، در ژاپن راحت گل می‌زنم