Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن، سجادصنعتی منفرد، افزود: همزمان با سالروز تأسیس بنیاد مسکن و افتتاح حساب ۱۰۰ امام خمینی (ره)، پروژه‌های عمرانی بنیاد مسکن استان زنجان افتتاح و کلنگ زنی می‌شود.

وی اظهار کرد: این پروژه‌های عمرانی در سه حوزه عمران روستایی، بازسازی و مسکن روستایی و مسکن شهری به بهره‌برداری خواهد رسید و برای اجرای آنها، اعتباری بالغ‌بر ۱۲۰ میلیارد ریال اختصاص‌یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل بنیاد مسکن استان زنجان با بیان اینکه در این ایام، پروژه مسکونی ۲۶ واحدی نگین شهرستان خرم‌دره با اعتبار ۱۹ هزار میلیون ریال و ۶ واحدی شهرستان طارم نیز با اعتبار ۷,۰۰۰ میلیون ریال با حضور مسئولان کشوری و استانی افتتاح می‌شود، افزود: همچنین پروژه مسکونی ۲۸۸ واحدی گلشهر زنجان، ۲۵ واحدی شهرستان سلطانیه، ۱۸ واحدی شهرستان خرمدره و پروژه ۲۰ واحدی تجاری و اداری شهرستان خدابنده در این ایام کلنگ زنی می‌شود.

صنعتی منفرد به اجرای طرح هادی روستایی اشاره کرد و گفت: طرح هادی روستایی در روستاهای سقل طولی، چایرلو، خاتون‌کندی، دوسران و اورتابلاغ شهرستان زنجان، روستای اسدآباد شهرستان ابهر و روستای مسگر شهرستان خدابنده اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه از مجموع ۷۱۰ روستای بالای ۲۰ خانوار استان، طرح هادی برای ۶۹۷ روستا تهیه و در ۳۷۴ روستای استان اجرا شده است، تصریح کرد: میانگین اجرای طرح هادی روستایی در کشور ۴۲ درصد و در استان زنجان ۵۲.۷ درصد است که در این زمینه استان زنجان بالاتر از میانگین کشوری قرار دارد.

کد خبر 4586706

منبع: مهر

کلیدواژه: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۷۴۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقاوم سازی بیش از ۴ هزار واحد مسکن روستایی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل حامد کیخسروی، مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل اظهارکرد: سال گذشته بالغ بر ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل به بهره‌برداری رسید و بیش از ۴ هزار واحد مسکن روستایی در سطح روستا‌های استان اردبیل مقاوم سازی شد.
وی افزود: امسال ۷ هزار ۵۰۰ واحد سهمیه مسکن روستایی در استان اردبیل با اقساط ۲۰ ساله و تسهیلات ۵ درصدی آماده معرفی متقاضیان روستایی است.
مدیرکل بنیاد مسکن اردبیل تصریح کرد: مبلغ تسهیلات مسکن روستایی ۳۵۰ میلیون تومان است که بازپرداخت آن در قالب بلند مدت است.

دیگر خبرها

  • افتتاح ۴ طرح عمرانی در شهرستان کیار
  • انعقاد قرارداد ۲۰۰ میلیارد تومانی برای آسفالت و روکش راه‌های رفسنجان
  • اجرای طرح هادی و پروژه‌های عمرانی در روستا‌های سروآباد
  • پروژه ۳۸۴ واحدی مسکن ساوه هفته آینده آماده تحویل موقت است
  • ۱۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار برای اجرای طرح‌های هادی در ناغان
  • اختصاص یک هزار و ۷۸۰ میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های عمرانی نیر
  • بهره‌برداری از ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل
  • پروژه های عمرانی گیلان سرعت می گیرد/ زباله سوز رشت نیازمند اعتبار ۲۰۰۰ میلیاردی
  • مقاوم سازی بیش از ۴ هزار واحد مسکن روستایی
  • تخصیص 108 میلیارد اعتبار برای طرح های آب و خاک محمودآباد