Web Analytics Made Easy - Statcounter

کانون فرهنگی و هنری شهید گرائیلی خرماکلا قائمشهر با استقرار موکب و کمک های مورد نیاز به کمک آسیب دیدگان از سیل در شهرستان ها و روستاهای مازندران شتافت و این یاری رسانی همچنان تداوم دارد.

«ولی الله نادعلیزاده»، امروز (21 فروردین) به خبرنگار خبرگزاری شبستان در ساری گفت: لجن کشی از 70 واحد منزل مسکونی در شهرهای سیمرغ و ساری به همت کانون فرهنگی و هنری شهید گرائیلی خرماکلا قائمشهر، صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: جمع آوری کالاهای مورد نیاز شامل آب معدنی، ظرف، پوشاک، مواد غذایی و ... به ارزش 30 میلیون تومان و ارسال 10 تن سیمان به سیمرغ از کمک های دیگر این کانون به سیل زدگان به شمار می آید.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری شهید گرائیلی خرماکلا قائمشهر بیان کرد: ساخت یک واحد منزل تخریبی کامل و دو واحد منزل نیازمند تعمیر از دیگر کمک های در دست اقدام این کانون محسوب می شود.

 

وی ابراز کرد: موکب فاطمه الزهرا (سلام الله علیها) کانون فرهنگی و هنری شهید گرایلی خرماکلا قائمشهر به مدت 13 روز از (29 اسفند) یک روز مانده به عید نوروز در شهرستان سیمرغ استان مازندران جهت کمک به سیل زدگان، مستقر بود.

 

نادعلیزاده گفت: یک نیسان کمک شامل برنج، نان، پوشاک، پتو و ...، امروز چهارشنبه (21 فروردین) به شهر سیل زده آق قلا استان گلستان به همت کانون فرهنگی و هنری شهید گرائیلی خرماکلا قائمشهر، ارسال می شود.

 

وی تصریح کرد: کمک به سیل زدگان به همت کانون فرهنگی و هنری شهید گرائیلی خرماکلا قائمشهر با همکاری خیرین و مردم روستاهای همجوار و سایر شهروندان همچنان ادامه دارد .

 

پایان پیام/86

منبع: شبستان

کلیدواژه: خسارت سیل سیل کمک به سیل زدگان بارندگی و سیلاب خبرگزاری شبستان سپاه پاسداران لرستان مناطق سیل زده سپاه خسارت سیلاب سیل مازندران موکب اربعین آق قلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۷۴۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست هم اندیشی انجمن های علمی و کانون های فرهنگی دانشگاه یاسوج

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ‌پیگیری بیش از ۱۰۰ برنامه کانون‌های مساجد فارس برای ایام تابستان
  • اختتامیه جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری شهید آوینی برگزار می شود
  • تشکیل قرارگاه شهید آوینی فرصتی برای حمایت از تولیدات هنری است
  • استقبال کانون استان قزوین از برگزاری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • ارسال کمکهای مردمی از شاهین شهر و میمه به سیل زدگان جنوب شرق
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • نشست هم اندیشی انجمن های علمی و کانون های فرهنگی دانشگاه یاسوج
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • گوش شنوای دولت برای شنیدن مشکلات و نیازهای مردم