Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها از برگزاری کمیسیون شرایط احراز تطبیق مدیریتی دو فدراسیون وزنه‌برداری و کشتی به ریاست محمدرضا داورزنی عصر امروز در محل وزارت ورزش و جوانان خبر داد.

شروین اسبقیان در گفت‌وگو‌ با ایسنا، اظهار کرد: عصر امروز (چهارشنبه) کمیسیون شرایط احراز تطبیق مدیریتی دو فدراسیون وزنه‌برداری و کشتی به ریاست محمدرضا داورزنی در محل وزارت ورزش و جوانان برگزار خواهد شد تا کمیسیون تطبیق نظر نهایی خود را در خصوص کاندیدای این دو فدراسیون اعلام کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته برای تعیین صلاحیت‌ها بعد از این که کمیسیون تطبیق نظر خود را اعلام کرد، این نظر در دستگاه‌های ذی ربط مورد بررسی قرار خواهد گرفت و در نهایت با نظر محمدرضا داورزنی، معاون ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان زمان برگزاری انتخابات این دو فدراسیون مشخص خواهد شد.

وی در پاسخ به این پرسش که تصور می‌کنید زمان برگزاری انتخابات این دو فدراسیون در اردیبهشت ماه خواهد بود یا خیر، در این باره توضیح داد: بعد از عقد استعلام‌ها و نظر نهایی کمیسیون تطبیق بنا بر صلاح دید داورزنی زمان برگزاری مشخص خواهد شد. البته چون وزیر ورزش و جوانان تاکید دارد زمان برگزاری انتخابات فدراسیون‌های المپیکی هر چه‌ سریع‌تر برگزار شود تا به ثبات مدیریتی برسند، این دو فدراسیون در اولویت قرار دارند تا زمان برگزاری انتخابات آنها زودتر برگزار شود.

مدیر کل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها اضافه کرد: باید این را نیز تاکید کنم که احتمال دارد شرایط مدیریتی برخی از کاندیداها تایید نشود و دوباره بخواهند درخواست تجدید نظر بدهند که در این صورت ۱۵ روز فرصت برای تجدید نظر خواهند داشت. به‌ هر حال تلاش ما بر این است تا بتوانیم زمان برگزاری انتخابات این دو فدراسیون المپیکی را هر چه‌ زودتر مشخص کنیم.

وی با بیان این که حکم سرپرستی افشین مولایی به عنوان سرپرست فدراسیون ورزش همگانی توسط وزیر ورزش و جوانان صادر شده است، خاطر نشان کرد: وی از سوی وزارت ورزش و جوانان ماموریت دارد تا زمان برگزاری انتخابات فدراسیون ورزش همگانی به عنوان سرپرست فدراسیون ورزش همگانی به وظایف خود عمل کند. البته مولایی در حال‌ حاضر مدیر کل توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان است و اگر بخواهد در انتخابات شرکت کند باید از این سمت استعفا دهد.

اسبقیان در پایان در خصوص مراسم گلریزان جامعه ورزش برای حمایت از هموطنان سیل زده، تصریح کرد: جا دارد اعیاد شعبانیه را به تمام مردم کشور و به ویژه‌ جامعه ورزش تبریک بگویم. جامعه ورزش در طی دو روز مراسم گلریزان ثابت کرده‌اند که همیشه پای کار بوده‌اند و هستند و از این آزمایش الهی موفق بیرون آمدند و با یک همدلی و وحدت با سایر ارگان‌های توانستند خدمت بزرگی را به مناطق سیل زده ارائه دهند. البته این حمایت‌ها استمرار خواهد داشت تا مشکلات مناطق سیل زده کاهش یابد و وضعیت آنها به شرایط عادی باز گردد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۷۴۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی کامل وزارت کشور برای برگزاری انتخابات تمام الکترونیک

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، احمد وحیدی درباره­ ­برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی در تهران برای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، از­ آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی در وزارت کشور خبر داد.

وزیر کشور با بیان اینکه­ در ۸ حوزه انتخابیه که دو نماینده یا بیشتر باید انتخاب شوند، انتخابات را تمام الکترونیکی برگزار می‌کنیم، افزود:­­بزرگ‌ترین حوزه در تهران است که باید ۱۶ نماینده انتخاب شوند.

وی افزود: شعب اخذ رای و سامانه‌های اخذ رأی مشخص شده است.

آقای وحیدی­ ­درباره کوتاه شدن زمان شمارش آراء­ در انتخابات تمام الکترونیکی، گفت: در اخذ رأی الکترونیکی آمار در همان جا داده می‌شود. در دور اول که در ۴ حوزه انتخابات به صورت تمام الکترونیکی برگزار شد، ساعت یک یا دو نیمه­ شب آرای آن حوزه‌ها جمع بندی و مشخص شد.

وزیر کشور­­خاطرنشان کرد: آموزش رای دادن الکترونیکی قرار است به مردم­ از طریق صدا و سیما و به صورت حضوری در مراکز جمعیت به مردم­ داده شود که در روز‌های آینده شدت بیشتری می‌گیرد.

دیگر خبرها

  • برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب شناسی فرهنگی ورزشگاهها
  • زمان مناظره‌ کاندیداهای پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز
  • وزیر ورزش خطاب به تاج:کرامت بانوان زیر سؤال رفته،رسیدگی کنید
  • حضور معاون وزیر ورزش و جوانان در اردوی تیم ملی هاکی سالنی بانوان
  • آمادگی کامل وزارت کشور برای برگزاری انتخابات تمام الکترونیک
  • مجمع سالانه هیات فوتبال استان کرمان برگزار شد
  • نفرات جدید کمیسیون ورزشکاران دوومیدانی با برگزاری مجدد انتخابات مشخص شدند
  • سومین دور مسابقات کشتی با چوخه در شیروان برگزار شد
  • برگزاری آزمون استخدام ۱۹ هزار معلم | زمان آغاز به کار معلمان جدید مشخص شد
  • برگزاری جشنواره ملی منتظران در شهرستان قصرقند