Web Analytics Made Easy - Statcounter

با آغاز سال جدید برخی از نقاط منطقه ۲ برای پارک خودروها توسط شهرداری این منطقه پولی شد. ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۶ اجتماعی تهران نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، در حالی در روزهای گذشته خبری مبنی بر پولی شدن پارکینگ پارک پردیسان در صفحات مجازی منتشر شده بود که پیگیری‌های خبرنگار تسنیم حاکی از آن است که این اقدام توسط مسئولان پارک پردیسان در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین ارتباط کشت‌پور شهردار منطقه 2 با اشاره به پولی شدن پارک خودرو در برخی از معابر و خیابان‌ها اظهار کرد: منطقه 2 به عنوان منطقه نمونه برای اجرای پایلوت طرح پارک حاشیه‌ای هوشمند انتخاب شده است.

شهردار منطقه 2 تصریح کرد: در فاز نخست محور خیابان کوهستان، خیابان سرو، بلوار فرهنگ، بلوار قیصر امین پور، بلوار دریا، بلوار شادمان، خیابان خوردین، ستارخان و ... تحت پوشش کنترل هوشمند پارک حاشیه‌ای قرار خواهند گرفت.

به گفته کشت پور پارک خودروها در معابر اشاره شده در نیم ساعت اول رایگان بوده و پس از آن پارک خودروها بر اساس دقیقه محاسبه خواهد شد.

عضو شورای شهر تهران: مشکلات سرمایه‌گذاری ترمز توسعه مترو را کشیدحناچی: توسعه حمل‌ونقل عمومی اصلی‌ترین پاسخ به تقاضای شهروندان تهران است

انتهای پیام/

R1491/P/S2,25/CT11 واژه های کاربردی مرتبط ترافیک تهران شورای شهر تهران شهرداری تهران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ترافیک تهران شورای شهر تهران شهرداری تهران ترافیک تهران شورای شهر تهران شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۷۵۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فروش خودروهای وارداتی از ساعت ۱۶ امروز + اسامی خودروها

فروش خودروهای وارداتی از ساعت ۱۶ امروز برای آن دسته از متقاضیان که اسفندماه ۱۴۰۱ در سامانه یکپارچه پول بلوکه کرده بودند آغاز می شود. - اخبار اقتصادی -

تقدسی مدیر سامانه یکپارچه در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، از آغاز فروش خودروهای وارداتی از ساعت 16 امروز 16 اردیبهشت ماه خبرداد و گفت: این طرح فروش مشمول آن دسته از متقاضیان است که در اسفندماه 1401 در سامانه یکپارچه پول بلوکه کرده بودند.

وی در رابطه با جزئیات خودروهای عرضه شده ، افزود: در این مرحله دو خودروی برقی شامل هوندای برقی معین خودرو و لونا برقی ایران‌خودرو عرضه می شود. 

خودروی هیبریدی لاماری آرین پارس و نیسان سانی بنزینی هم در لیست خودروهای عرضه شده هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اتصال خیابان جمالی به بزرگراه شهید صیاد شیرازی
  • اتصال خیابان جمالی به بزرگراه شهید صیاد شیرازی با تصمیم کمیته شبکه معابر
  • آسفالت بیش از ۵۰۰۰۰ مترمربع معابر در هفته سی و هفتم در شیراز
  • اتصال خیابان جمالی تهران به بزرگراه شهید صیاد شیرازی
  • آغاز فروش فوری ۵ خودرو در سامانه یکپارچه + اسامی خودروها و شرایط
  • آغاز فروش خودروهای وارداتی از ساعت ۱۶ امروز + اسامی خودروها
  • چرا در تهران قدیم خودرو‌ها وسط خیابان پارک می‌کردند؟
  • محدودیت‌های ترافیکی در میدان صادقیه تهران
  • محدودیت‌های تردد در معابر تهران به مناسبت شهادت امام صادق (ع)
  • چرا در تهران قدیم خودروها وسط خیابان پارک می‌کردند؟