Web Analytics Made Easy - Statcounter

تفسیر و شرح صحیفه سجادیه استاد حسین انصاریان در آستانه ولادت چهارمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت علی بن حسین امام زین العابدین علیه السلام به زبان عربی از چاپ خارج شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، مدیر مؤسسه علمی فرهنگی دارالعرفان در گفت وگو با خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: با توجه به نیاز مبرم مسلمانان عرب زبان و دغدغه شخص حضرت استاد انصاریان تفسیر وشرح صحیفه سجادیه به زبان عربی در آستانه میلاد پرنور امام سجاد علیه السلام منتشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام و المسلمین محمدجواد صابریان ادامه داد: ترجمه عربی تفسیر و شرح صحیفه سجادیه 12 جلد در قالب 6 مجلد توسط مؤسسه فرهنگی دارالعرفان به قلم مترجم ارزشمند جناب آقای سید عباس موسوی (کمال السید) آماده سازی و توسط انتشارات دارالعرفان منتشر شد.

وی با بیان اینکه مؤلف با تتبعی عمیق پیرامون زبور آل محمد شرح و تفسیر این اثر را به زبان فارسی تألیف نموده بودند و مفاهيم اعتقادی و اخلاقى، تربيتى و عرفانى دعاهای صحيفه سجاديّه را تبیین فرمودند اشاره نمود که:  احساس نیاز دنیای اسلام به مفاهیم برجسته مطرح شده در اثر بی نظیر صحیفه سجادیه، مؤسسه فرهنگی دارالعرفان را بر آن داشت تا ترجمه عربی این اثر را نیز ارائه نماید .

علاقه مندان می توانند برای تهیه این کتاب ارزشمند از طرُق ذیل اقدام نمایند؛

* حضور در محل نشر دارالعرفان به نشانی قم، خیابان شهید فاطمی (دورشهر)، کوچه 19، پلاک 27

تماس با شماره تلفن های 09196522024 و 02537740427

* حضور در نمایندگی های نشر دارالعرفان در سراسر کشور با مراجعه به نشانی اینترنتی؛

http://www.erfan.ir/farsi/article/view/76976

پایان پیام/49

منبع: شبستان

کلیدواژه: خسارت سیل سیل کمک به سیل زدگان بارندگی و سیلاب لرستان خسارت سیلاب خوزستان خبرگزاری شبستان سپاه پاسداران سپاه ترجمه صحیفه سجادیه استاد انصاریان صحیفه سجادیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۷۵۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار کتاب ماهی جان در قزوین

ماهی جان کتابی شامل مجموعه شعر نوجوان است که به همت واحد کودک و نوجوان انتشارات سایه گستر منتشر شده است.

سرایش آثار این مجموعه را مهدی مردانی کارشناس مسئول فرهنگی، هنری و ادبی و تصویرگری آن را فیروزه ولدآبادی مربی فرهنگی کانون استان قزوین برعهده داشته اند.

این کتاب شامل ۲۸ سروده در قالب نیمایی است که انتشارات سایه گستر آن را در اندازه رقعی منتشر کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • رونمایی از آهنگ خلیج‌فارس به ۲ زبان فارسی و عربی در اراک
  • اسیر فلسطینی صهیونیست‌ها برنده بوکر عربی ۲۰۲۴ شد
  • فال حافظ امروز : یک غزل ناب و یک تفسیر گویا (9 اردیبهشت)
  • جدیدترین شماره مجله «خیمه» منتشر شد
  • عاشق شعر عالمگیر ایران هستم/بهترین سوغاتی از نمایشگاه کتاب تهران
  • انتشار کتاب ماهی جان در قزوین
  • ‌ کتاب «طراحی مدارهای منطقی» در جهاددانشگاهی قزوین منتشر شد
  • دیدگاه یک استاد دانشگاه درباره تعطیلی جمعه و شنبه
  • فال حافظ امروز : یک غزل ناب و یک تفسیر گویا (8 اردیبهشت)
  • کاشی، استاد دانشگاه: این تحلیل که جز خشونت راهی نمانده ایران را به کجا می برد؟ این وضعیت همه را می ترساند/ جامعه دارد خودش را به نحو تازه ای، تعریف می کند/ ما در یک نقطه آغاز قرار داریم؛ این نقطه آغاز به مراتب رادیکال تر و مهم تر از عصر مشروطه است