Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-06@20:24:19 GMT

پاداش بازیکنان ملوان پرداخت شد

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۷۵۲۳۳

 با تلاش اعضای هیئت مدیره باشگاه ملوان و به منظور کاستن از مشکلات مالی اعضای این تیم، پاداش‌های بازیکنان ملوان در اردوی این تیم پیش از بازی با آلومینیوم اراک پرداخت شد تا ملوانان با روحیه خوبی به مصاف حریف اراکی خود بروند.

شاگردان احمدزاده در بازی هفته گذشته خود به دلیل مشکلات مالی و خیل مصدومان و محرومان این تیم، با تنها ۱۵ بازیکن به کرمان سفر کردند و با این وجود موفق شدند در بازی برابر مس کرمان یک امتیاز بگیرند، پس از این بازی شهردار انزلی اعلام کرد به ملوانان بابت این تساوی ارزشمند ۱۰ میلیون اهدا خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم فوتبال ملوان در پایان هفته سی ام با ۲۹ امتیاز در رده یازدهم جدول لیگ یک قرار گرفته و در فصل جاری شانسی برای صعود به لیگ برتر ندارد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: مشکلات مالی بازی مشکلات مس کرمان فوتبال جدول لیگ برتر بازی فوتبال لیگ برتر ملوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۷۵۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع مشکلات منطقه ۱۳ در دستور کار کمیته نظارتی شورای شهر اصفهان

اعضای کمیته نظارتی شورای اسلامی شهر اصفهان در دومین جلسه این کمیته در شش ماهه نخست ۱۴۰۳ از پروژه‌های عمرانی فعال در منطقه ۱۳ بازدید کردند که در جریان این بازدید، رفع مشکلات مطرح شده در دستور کار کمیته قرار گرفت.

جواد کشانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به بازدید اعضای کمیته نظارتی شورای شهر از پروژه‌های عمرانی منطقه ۱۳ اصفهان اظهار کرد: دومین جلسه کمیته نظارتی شورای اسلامی شهر اصفهان با بازدید از پروژه‌های عمرانی همچون احداث منبع ذخیره آب در باغ بانوان پردیس، احداث مجموعه فرهنگی قائمیه، بازگشایی خیابان دستگرد، پیاده‌روسازی‌های سطح منطقه، احداث مجموعه ورزشی با رویکرد ورزش‌های پهلوانی و آزادسازی خیابان شهید عباسپور برگزار شد.

وی افزود: در این برنامه مشکلات و موانع با اعضای شورای اسلامی شهر مطرح و رفع آن در دستور کار قرار گرفت.

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان تصریح کرد: اعضای کمیته نظارتی شورای اسلامی شهر اصفهان در شش ماهه نخست سال جاری در منطقه ۱۳ آقایان محمدرضا فلاح، محمد شریعتی و علی صالحی هستند.

کد خبر 751153

دیگر خبرها

  • رفع مشکلات منطقه ۱۳ در دستور کار کمیته نظارتی شورای شهر اصفهان
  • مدافع مورد علاقه تارتار و تکرار لحظه خاص (عکس)
  • گلایه‌های بازیکنان از سرپرست جدید باشگاه استقلال
  • خط و نشان تارتار برای بازیکنان بی انگیزه ملوان!
  • برنامه رئال برای جشن قهرمانی اعلام شد
  • مهاجم مثل من دیگر نمی‌آید
  • خیز قوهای سپید برای رتبه چهارم (عکس)
  • فریبا: استقلال دو بازی خطرناک تا قهرمانی دارد
  • پرداخت ۳۸ میلیارد تومان پاداش به مشترکین کم‌مصرف قزوین
  • همین بازیکنان بی‌کیفیت چند هفته دیگر ۵۰ میلیارد تومان می‌خواهند!