Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگ کننده هیئت معارف جنگ سپهبد شهید علی صیاد شیرازی ارتش جمهوری اسلامی به صراحت اعلام کرد: ما همان ارتشی هستیم که صیادشیرازی در شب ۲ فروردین سال۶۲ دستان ما را در دست هم گذاشت و به وحدت دعوت کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، امیر سرتیپ اسدالله حیدری، معاون هماهنگ کننده هیئت معارف جنگ سپهبد شهید علی صیاد شیرازی ارتش جمهوری اسلامی، امروز(۲۱فروردین) در بیستمین سالگرد شهادت امیر سپهبد علی صیاد شیرازی در حسینیه ثارالله با اعلام صریح این مطلب که رمز پیروزی ما وحدت و ما همان ارتشی هستیم که صیادشیرازی در شب ۲ فروردین سال۶۲ دستان ما را در دست هم گذاشت و به وحدت دعوت کرد و با خواندن آیه وجعلنا و دعای توسل، عملیات بزرگ فتح  المبین انجام شد؛ افزود: ستون اصلی انقلاب و بازوی توانمند نظام اسلامی-سپاه پاسداران- مگر می شود تنها بماند؟!



وی ادامه داد: با وحدت در سرتاسر ایران اسلامی با صدای بلند فریاد می زنند استکبار جهانی در راس ان رییس جمهور امریکا و دست نشانده صهیونیسم این شیطان بزرگ نه در طبس و نه در پایگاه نوژه و نه در ۸ سال دفاع مقدس نتوانستید این ملت را به زانو دربیاورید و اینک هم با وحدت و یک مشت شدن یاوه گویی شما را جواب می دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!





سرتیپ حیدری با اشاره به اینکه آنها نهاد مقدسی را تروریست خواندند که ضد تروریست عمل کرده پس شما با این فکر و عقیده لجبازی می کنید؛ در خطاب به سپاه تاکید کرد: ما کنار شما هستیم و امروز تکمیل کننده دفاع مقدس دفاع از باارزش ترین نهاد انقلاب و یاری و همکاری سیل زدگان است زیرا مردمی که پایه محکمی برای رزم بودند امروز به کمک احتیاج دارند.



 

وی با اشاره به جمله" شهید صیادشیرازی مرد اخلاص و عمل بود بر تابلوی مزین به تصویر آن شهید در مدخل ورودی اتوبان شهید صیاد شیرازی تهران، نکاتی بیان کرد و قبل از آن توضیح داد: از ۹ مهر سال ۶۰ تا ۱۳ مرداد سال ۶۵ سه حکم مسئولیتی از ایشان که فرمانده نیروی زمینی ارتش بود، گرفتم و برای همین در خیلی از ماموریت ها توفیق داشتم همراه این بزرگوار باشم اما تعریف از چنین بزرگوارانی برای ما است تا از آنها الگو بگیریم.



این یادگار دوران دفاع مقدس گفت: وقتی صیادشیرازی سال ۴۳ وارد دانشکده افسری می شود از همان زمان با هدف دینی و اسلامی شروع به عمل و اقدام می کند و در لشکر ۸۱ در درجه ستوانی، فرمانده لشکر طاغوت به دلیل ورزیدگی جسمی و روحی و لیاقت و شایستگی او را به عنوان فرمانده یگان تشویق می کند و به ستوان یکم صیاد می گوید در چهره شما می بینم فرمانده آینده نیروی زمینی ارتش شوی اما چون هدف صیاد مشخص بود مرعوب این تشویق ها نمی شد و به مبارزه خود در جهت رسیدن پیروزی انقلاب ادامه و فعالیت های فروانی انجام داد و حتی در روزهای نزدیک به پیروزی انقلاب در بازداشتگاه مرکز توپخانه اصفهان بازداشت می شود.




وی قهرمان را از دیدگاه شهید صیادشیرازی کسی دانست که با نفس اماره مبارزه می کند و ولایتمدار باشد و در راه رضای خداوند متعال گام بردارد و ادامه داد: صیاد رزمنده ای بود که در کنار سربازان به عنوان فرمانده در نوک پیکان حمله به دشمن قرار داشت و شهید چمران در مجلس یکم در دفاع از ارتش گفت من به یک ارتشی- صیاد شیرازی- در نماز اقتدا کردم و پشت سرش نماز خواندم.



سرتیپ حیدری با بیان اینکه صیاد مردی نبود که فقط زاهد شب باشد بلکه شیر روز هم بود و معنویت را با بالابردن توان جسمی و روحی عملا" در ۸ سال دفاع مقدس و بعد از آن نشان داد و از بزرگترین یادگارهای این شهید ایجاد همدلی و وحدت بین نیروهای مسلح بود که در همین راستا عملیات های طریق القدس و فتح المبین و بیت المقدس انجام گرفت؛ اظهار داشت: برای ما فرماندهان و سربازان و شاگردان او که کنارش بودیم، می دیدیم شب و روز نداشت و خستگی را خسته کرد؛ او ورزیده تر و توانمندتر از آن بود که از خود دفاع کند اما چگونه شد که به شهادت رسید؟!



وی خاطرنشان کرد: این رافت و مهربانی و انسان دوستی این مرد بزرگ بود که در حالی می خواست به شخصی که در لباس مقدس رفتگری در نزدیکی منزلش نفوذ کرده بود، کمک کند اما او که از منافقین بود صیاد را به شهادت رساند و مقام معظم رهبری در شهادتش فرمود" .... سرزمینهای داغ خوزستان و گردنه های برافراشته کردستان سالها شاهد آمادگی و فداکاری این انسان پاک نهاد و مصمم و شجاع بوده و جبهه های دفاع مقدس صدها خاطره از رشادت و از خودگذشتگی او حفظ کرده است... و با بوسه بر تابوت آن شهید بزرگوار به دنیا ارزش و قدرشناسی از یک شهید والامقام را نشان داد؛ شهیدی که در آن برهه زمانی تشییع او هم به همبستگی آحاد ملت به ویژه نیروهای مسلح تبدیل شد.

پایان پیام/80

منبع: شبستان

کلیدواژه: خسارت سیل سیل کمک به سیل زدگان بارندگی و سیلاب خبرگزاری شبستان سپاه پاسداران لرستان مناطق سیل زده سپاه خسارت سیلاب شهید صیاد شیرازی وحدت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۷۵۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتش یمن لحظه حمله به کشتی اسرائیلی را منتشر کرد+فیلم

نیروهای مسلح یمن سه شنبه شب لحظه حمله به کشتی سیکلادیس (CYCLADES) را منتشر کرد.

به گزارش مشرق به نقل از شبکه المسیره یمن، این کشتی که عازم بنادر فلسطینی اشغالی بود، با چندین فروند پهپاد در دریای سرخ و بامداد امروز هدف حمله قرار گرفت.

در همین راستا، یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن بامداد سه شنبه با تأیید حمله به کشتی عازم سرزمین های اشغالی گفت: علیه کشتی‌های جنگی دشمن در دریای سرخ از جمله ۲ ناوشکن آمریکایی، با تعدادی پهپاد عملیات نظامی انجام دادیم.

وی با بیان اینکه این عملیات موفقیت آمیز بود، افزود: نیروی دریایی، موشکی و نیروی هوایی ما عملیات مشترکی را علیه کشتی سیکلادیس (CYCLADES) در دریای سرخ انجام دادند و ضربه دقیق بود.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن، اضافه کرد: هدف قرار دادن کشتی سیکلادیس پس از آن صورت گرفت که این کشتی در ۲۱ آوریل (۲ اردیبهشت) عازم بندر ام‌الرشراش (ایلات اشغالی) با استفاده از روشی فریبنده و استتار با ادعای اعزام به بندری دیگر، شده بود.

سریع همچنین گفت: ما با تعدادی پهپاد کشتی اسرائیلی اِم‌اس‌سی اوریون (MSC ORION) را در اقیانوس هند هدف قرار دادیم.

وی افزود: ما با حمایت مردم بزرگمان و مردم آزاده امت اسلامی به عملیات نظامی خود در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و دفاع از یمن عزیز ادامه می‌دهیم.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن در پایان تاکید کرد که عملیات این کشور تنها با برداشتن محاصره غزه و توقف تجاوز نظامی به مردم فلسطین در این باریکه، متوقف خواهد شد.

ارتش یمن در ماه‌های گذشته در حمایت از مقاومت ملت فلسطین در نوار غزه چند کشتی آمریکایی و انگلیسی و صهیونیستی یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را در دریای سرخ و تنگه باب‌المندب هدف قرار داده است.

نیروهای ارتش یمن متعهد شده‌اند تا زمانی که رژیم صهیونیستی حملات خود به غزه را متوقف نکند، کشتی‌های این رژیم یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را دریای سرخ هدف قرار دهند.

دیگر خبرها

  • رژیم صهیونیستی استفاده از سامانه «پاتریوت» آمریکا را کنار می‌گذارد
  • ارتش یمن لحظه حمله به کشتی اسرائیلی را منتشر کرد+فیلم
  • ارتش اوکراین با کمبود شدید نیروی نظامی روبروست
  • توضیح درباره یک خبر از دوران دفاع مقدس و محسن رضایی
  • شاهکار دیگر ارتش یمن در دریای سرخ و اقیانوس هند
  • امیر بختیاری: تقلیل اقدامات ارتش در سال ابتدایی جنگ بی‌انصافی است/ در ارتش مخالفت چندانی با ادامه جنگ بعد از فتح خرمشهر وجود نداشت/ از سال دوم جنگ وحدت فرماندهی بین ارتش و سپاه از بین رفت
  • روسیه: ۹۱۵ نیروی ارتش اوکراین کشته شدند
  • نیروهای مسلح ایران دشمنان را به فرسودگی کشاندند
  • همدلی نیروهای مسلح مثال‌زدنی است
  • سپاه بزرگترین نیروی ضد تروریسم جهان است/ آمریکا به دنبال آتش بس در غزه نیست