Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@19:29:39 GMT

ورزشکاران تهران یک میلیارد تومان به سیل زدگان کمک کردند

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۷۵۳۲۰

ورزشکاران تهران یک میلیارد تومان به سیل زدگان کمک کردند

تهران- ایرنا- مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران با بیان اینکه سه مرحله کمک به مناطق سیل زده کشور انجام شده است گفت: جامعه ورزش استان تهران تاکنون یک میلیارد تومان کمک های نقدی و غیر نقدی به مناطق سیل زده کشور ارسال کردند.

به گزارش روز چهارشنبه خبرنگار ایرنا رضا گلمحمدی در مراسم گلریزان جامعه ورزش استان که با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان در مجموعه ورزشی تختی برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ارسال کمک ها از روزهای اولیه سال به مناطق سیل زده در حال انجام است که در روز گذشته 40 خودرو نیسان و امروز نیز 66 وانت نیسان و یک کامیونت به مناطق سیل زده لرستان و خوزستان ارسال می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: کمک های نقدی و کارکنان ادارات و حوزه ها نیز از یک تا 5 روز حقوق بوده که به حساب جمعیت هلال احمر واریز شده است.
گلمحمدی خاطر نشان کرد: محموله ارسالی شامل مواد غذایی، آبمعدنی، چادر، آرد، فرش و زیر اندازها، کنسرو، چکمه، پوشاک، پوشاک، شیر خشک بچه و وسایل گرمایشی بوده که توسط جامعه ورزشی، سمن ها و ادارات صورت گرفته است.
مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران با بیان اینکه پهلوانی امروزه مورد انتظار جامعه ورزشی است خاطر نشان کرد: کمک های جامعه ورزشی تا مساعد شدن شرایط در مناطق سیل زده ادامه خواهد داشت و تلاش های خود را انجام خواهد داد.
گلمحمدی گفت: همچنین بیش از 70 نفر نیز به صورت داوطلبانه و بیش از 10دستگاه خودرو آفرود همراه با محموله های غذایی اقدامات امداد رسانی را انجام خواهند داد.
نخستین مرحله امداد رسانی و کمک های ورزشکاران 10 فروردین به شهر آق قلا ارسال شد.
مراسم سومین گلریزان جامعه ورزش استان به مناطق سیل زده خوزستان و لرستان با حضور معاون وزیر ورزش و جمعی از مدیران ورزشی در مجموعه تختی برگزار شد.
تهرام/7247

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش استان تهران كمك به سيل زدگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۷۵۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از مروجان فرهنگ پهلوانی 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، آئین نکوداشت هفته ترویج فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای و روز قشر بسیج ورزشکاران در زورخانه مرحوم عمادی ساری برگزار شد.

 در این آیین از خانواده شهدای ورزشکار، مهرادعلی بابایی و علی معلم کلایی، تجلیل و همچنین شهید شاخص ورزشکار سال ۱۴۰۳ کشور شهید سعید شبان گورچین قلعه ،معرفی و از تمثال این شهید رونمایی شد.

همچنین با حضور حجت الاسلام یاسر طاهری، رجبی مدیرکل ورزش و جوانان، عباد دلیری رئیس اداره ورزش و جوانان ساری، غفارپور مسئول بسیج ورزشکاران مازندران، طورسوادکوهی و باقری روسای هیات زورخانه‌ای و کبدی استان و ساری، شریفی عضو شورای شهر ساری، نادری مسئول کانون بسیج ورزشکاران و روسای هیات‌های ورزشی ساری و قهرمانان ، از پیشکسوتان، مربیان و قهرمانان مروجان فرهنگ و منش پهلوانی تجلیل شد.

 

دیگر خبرها

  • تبریک رئیسی به‌ مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • ورزش باعث افزایش قد می‌شود؟
  • رئیس جمهور: این درخشش نشانه‌ای دیگر بر شایستگی‌های جوانان پویای این مرز و بوم است
  • ورزشکاران کشتی پهلوانی یاسوج جشن گلریزان برگزار کردند
  • تجلیل از مروجان فرهنگ پهلوانی 
  • ورزش واقعا باعث رشد قد می‌شود؟
  • شهرام عظیمی خبر داد: بدنبال سهم بیشتر تولیدات داخلی با استفاده از توان بالای هموطنان در مناطق روستایی و عشایری هستیم
  • ورزش باعث رشد قد می‌شود؟
  • در هوای بهاری چطور ورزش کنیم؟
  • تجدید عهد با شهدای پهلوان