Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- وزیر آموزش‌وپرورش در پیامی به دانش آموزان بسیجی استان مازندران تلاش آنان در پاک‌سازی بیش از ۴۰ مدرسه برای آماده‌سازی برای بازگشایی مدارس در ۱۷ فروردین را اقدام جهادی و قابل‌ستایش دانست.

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان، وزیر آموزش‌وپرورش در پیامی به دانش آموزان بسیجی استان مازندران تلاش آنان در پاک‌سازی بیش از ۴۰ مدرسه برای آماده‌سازی برای بازگشایی مدارس در ۱۷ فروردین را اقدام جهادی و قابل‌ستایش دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن پیام سید محمد بطحایی به شرح زیر است:

به نام خداوند بخشاینده و مهربان

با سلام و درود به خانواده بزرگ آموزش‌وپرورش که این روز‌ها درگیر آسیب‌های ناشی از جاری شدن سیل در سراسر کشورند.

اقدام جهادی و قابل‌ستایش دانش‌آموزان بسیجی استان مازندران در پاک‌سازی بیش از ۴۰ مدرسه به‌منظور آماده‌سازی برای بازگشایی مدارس در ۱۷ فروردین و ادامه امر تعلیم و تربیت، الگویی بی‌نظیر و مثال‌زدنی در ترویج روحیه مسئولیت‌پذیری، ایثار و فداکاری دانش‌آموزان است.

امیدوارم دانش‌آموزان عزیزم که امیدان آینده انقلاب اسلامی ایران هستند با تهذیب، تحصیل و توجه به توصیه‌های هفتگانه رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) در بیانیه گام دوم انقلاب خطاب به جوانان، بیش‌ازپیش درصحنه‌های نیاز کشور حضور فعال و پیروزمندانه داشته باشند.

برای دانش‌آموزان عزیزم در ادامه سال تحصیلی آرزوی سلامت و موفقیت دارم.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سیلاب آموزش و پرورش بطحایی دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۷۵۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش درس زندگی به دانش آموزان

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، مدرسه‌ای در یزد با رویکرد تحول و نوآوری، علاوه بر تعلیم و تربیت درس زندگی نیز به دانش آموزان می‌آموزد.

همه برنامه‌های این مدرسه به سمتی پیش می‌رود که دانش آموزان را با زندگی بهتر آشنا کند.
نظافت این مدرسه با خود دانش آموزان است وهر دانش آموز خودش را مسئول زیبایی مدرسه می‌داند.
در خیلی از برنامه‌ها همه‌ی کار‌ها به دست خود دانش آموزان انجام می‌شود و اداره برنامه‌ها و کار‌ها را بچه‌ها با همکاری یکدیگر انجام می‌دهند.
نکته قابل توجه این است که در برنامه‌های این مدرسه دانش اموزان حق انتخاب دارند تا با سلیقه خود انتخاب کنندومعلمان مدرسه در همه برنامه‌ها با دانش اموزان همکاری و مشارکت دارند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آموزش درس زندگی به دانش آموزان در مدرسه‌ای در یزد
  • آموزش درس زندگی به دانش آموزان
  • مدرسه باید واقعیت جامعه باشد/ ۵۰۰ تا ۷۰۰ هزار معلم مخالف مدرک دانشگاهی خود آموزش می‌دهند
  • اجبار دانش‌آموز برای تهیه لباس فرم جدید ممنوع است
  • آغاز به کار طرح مدرسه هنر در کاشان
  • ممنوعیت‌های تازه به سبک دهه ۶۰ در مدارس
  • نسخه‌پیچی و ممنوعیت‌های عجیب به سبک دهه ۶۰ در مدارس دخترانه | دانش‌آموزان را لجباز نکنید!
  • تکرار سختگیری دهه ۶۰ در مدارس
  • یک روزنامه: سختگیری دهه 60 در مدارس در حال تکرار است/ هنوز «آینه» ممنوع است! دانش‌آموزان دوره متوسطه می‌گویند در مدرسه کیف‌هایشان را می‌گردند و مسئولان مدرسه برخوردهای خشن و توهین‌آمیز دارند
  • اهدای ۱۴۶ بسته معیشتی به مدرسه استثنایی پارسا در سنندج