Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، آیین گلریزان جامعه ورزش و جوانان استان تهران با حضور دکتر احمدی معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان، رضا گل‌محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، مازیار ناظمی مدیر روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ورزش و جوانان، زرنگار دبیر ستاد بحران و جمعی ازمدیران، مسئولان، ورزشکاران در مجموعه ورزشی تختی تهران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزارت ورزش و جوانان و اداره کل ورزش و جوانان استان تهران با شعار همراهی، همدلی و مهربانی ملی روز جوانمردانه تهرانی‌ها را برای کمک به هموطنان سیل زده پدید آورد.

در مراسم گلریزان جامعه ورزش ۶۳ محموله توسط اداره کل، ادارات توابع، هیات‌های ورزشی و سمن‌ها با همراهی مسئولان وزارت ورزش و جوانان به مناطق جنوب کشور ارسال شد.

گل محمدی در مراسم گلریزان تهران: همزمانی اعیاد شعبانیه و ولادت حضرت ابوالفضل (ع) یک روز جوانمردی را برای تهران رقم زد. مشارکت در ارسال ۶۳ محموله کار بزرگی بود که همراهی و همدلی و مهربانی ملی را تحقق بخشید.

دکتر احمدی در مراسم گلریزان تهران: جامعه ورزش و جوانان به بهترین شکل ممکن وظیفه خود را عملی کرد. از اداره کل تهران به جهت هماهنگی و ارسال محموله بزرگ کمک‌ها برای هموطنان قدردانی می‌کنم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جامعه سیل معاون ورزش و جوانان وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۷۵۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشجاری و یزدانی قهرمان تور جهانی تنیس جوانان شدند

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، آخرین روز رقابت‌های تنیس تور جهانی تنیس جوانان در زمین‌های تنیس آسایش ساری برگزار شد تا تکلیف نفرات برتر هفته نخست مشخص شود. در بخش انفرادی پسران، پارسا اشجاری با نتیجه (۳-۶ و ۱-۶) کیارش حنیفی را برد و قهرمان شد، دانیال مشتاقی‌فر و سام پازوکی نیز مشترکا سوم شدند.

در بخش دختران نیز یاسمن یزدانی با نتیجه (۱-۶ و ۱-۶) هانا سلطانی را مغلوب کرد و عنوان قهرمانی را به نام خود ثبت کرد. کیمیا ثاقب تهرانی و ملینا عباس نیز عنوان سومی مشترک را از آن خود کردند.

در بخش دونفره نیز تیم پارسا اشجاری – کیارش حنیفی با نتیجه ۲-۶ و ۴-۶ از سد مهراد منصوری- بردیا شریفی عبور کردند و در جایگاه نخست ایستادند. در بخش دختران نیز کیمیا ثاقب تهرانی – یاسمن یزدانی با نتیجه ۲-۶ و ۳-۶ مقابل بایلان از ترکیه – هانا سلطانی به برتری رسیدند و قهرمان شدند.
این مسابقات از یکم اردیبهشت ماه در زمین‌های تنیس آسایش مازندران آغاز و امروز با انجام دیدارهای نهایی به پایان رسید. سرداوری این دوره از مسابقات بر عهده مجید گلچین سرداور نشان سفید کشورمان بود و امیر مهذب‌نیا مدیریت بازی‌ها را بر عهده داشت.

کد خبر 6091367

دیگر خبرها

  • اوجاقی:به سمت برگزاری مسابقات ورزشی پایتخت‌های آسیایی می رویم
  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار
  • اشجاری و یزدانی قهرمان تور جهانی تنیس جوانان شدند
  • ورزشکاران کشتی پهلوانی یاسوج جشن گلریزان برگزار کردند
  • سرمایه گذاری دو هزار میلیارد تومانی در حوزه تامین برق شهر تهران
  • زمین‌های چمن ورزشگاه‌های جزیره خارگ نوسازی می‌شود
  • مسابقات آزاد تپانچه جوانان؛ تمدن بر سکوی قهرمانی ایستاد
  • حضور وزیر ورزش و جوانان در مراسم نخستین سالگرد درگذشت صفارزاده
  • ابراز امیدواری مدیرکل ورزش استان برای افزایش سهمیه‌های المپیکی
  • واکنش وزارت ورزش به تغییرات مدیریتی در استقلال و پرسپولیس