Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- بازیکن پیشین استقلال اعتقاد دارد که استقلال باید در همه دیدار‌های خود مثل بازی با الهلال عربستان عمل کند.

سیروس دین‌محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، درباره پیروزی دو بر یک استقلال ایران مقابل الهلال عربستان، اظهار داشت: استقلال در این بازی نمایش خوبی داشت و اجازه هنرنمایی به بازیکنان الهلال را ندادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوشبختانه تیم در نیمه اول به دو گل رسید تا خیالش برای نیمه دوم کمی راحت شود. در نیمه دوم هم خیلی به الهلال موقعیت ندادیم و در نهایت برنده شدیم.

وی افزود: بازیکنان استقلال تلاش زیادی کردند و این استقلال باید همیشه نمایشی مثل بازی با الهلال عربستان داشته باشد. اگر این روند ادامه داشته باشد، در دیدار‌های بعدی هم می‌توانند پیروز شوند.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: خیلی‌ها فکر نمی‌کردند استقلال بتواند الهلال را شکست دهد، اما نه تنها این اتفاق افتاد، بلکه می‌توانند با روحیه خوب به لیگ برتر فکر کنند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ برتر لیگ قهرمانان آسیا میزان استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۷۵۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازتاب پیروزی سپاهان در جام حذفی توسط سایت پرتغالی

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال سپاهان و آبی‌پوشان جنوب (استقلال ملاثانی) روز گذشته جمعه ۷ اردیبهشت و در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در پایان با نتیجه دو بر یک به سود زردپوشان به پایان رسید تا شاگردان «ژوزه» مورایس گام به دیدار مرحله یک چهارم نهایی بگذارند. این بازی در وقت‌های قانونی ۹۰ دقیقه با تساوی یک بر یک به پایان رسید اما در نیمه دوم وقت‌های اضافه، رامین رضائیان توانست در دقیقه ۱۱۸ و از روی نقطه پنالتی گل پیروزی بخش تیمش را به ثمر برساند.

سایت پرتغالی «flashscore» در این رابطه نوشت: تیم سپاهان میهمان این بازی بود و همانطور که انتظار می‌رفت، بازی را بهتر آغاز کرد و از قدرت بالایی برخوردار بود و در نیمه اول توسط کاوه رضایی در دقیقه ۴۰ به گل رسید. در نیمه دوم نیز همه انتظار پایان بازی را داشتند که پاک پرور بازیکن تیم استقلال ملاثانی در دقایق پایانی گل تساوی را برای تیمش وارد دروازه سپاهان کرد.

در نهایت سپاهان توانست در وقت‌های اضافه گل صعود به مرحله یک چهارم نهایی را به ثمر برساند تا «ژوزه مورایس» در این بازی نیز سربلند از زمین خارج شود. مورایس و شاگردانش هفته آینده دیداری حساس با پرسپولیس دارند که این بازی ممکن است سرنوشت قهرمانی در لیگ ایران را تعیین کند.

کد خبر 6089449

دیگر خبرها

  • گوستاوو: با فکر بازی استقلال می‌خوابم
  • بازتاب پیروزی سپاهان در جام حذفی توسط سایت پرتغالی
  • چشم عقاب: فخرفروشی لیگ روشن به لالیگا!
  • الهلال، قهرمان هشتاد امتیازی لیگ عربستان
  • خلاصه بازی ایران (5) 3-3 (4) ازبکستان (نیمه نهایی جام ملت های فوتسال آسیا - 2024)
  • ادامه پیروزی‌های پیاپی الهلال در لیگ عربستان
  • انگیزه سرمربی الهلال: فرصت جدید برای موفقیت!
  • حیرت نیمار از عجیب‌ترین موقعیت‌سوزی سال!
  • مردی با دو چهره: دشمن بزرگان در عربستان کباب شد!‏
  • الهلال از سبیل متنفر است - تا اطلاع ثانوی