Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@11:02:11 GMT

محور قدیم قم - تهران به علت ریزش کوه مسدود است

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۷۵۸۴۸

محور قدیم قم - تهران به علت ریزش کوه مسدود است

قم- ایرنا- معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای قم گفت: با توجه به ریزش کوه در محور قدیم قم - تهران، این محور تا ایمن سازی کامل در مسیر رفت و برگشت مسدود می باشد.

اکبر سلیمیان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: ساعت پنج بامداد امروز ریزش کوه و رانش زمین در کیلومتر 20 محور قدیم قم - تهران(مقابل پادگان منظریه) اعلام و با توجه به شرایط منطقه، محور برای پاکسازی و ایمن سازی مسدود شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: در حال حاضر سه دستگاه بیل، 2 دستگاه بولدوزر، 2 دستگاه لودر و پنج دستگاه کامیون به منطقه اعزام شده است و کارگران مشغول ایمن سازی مسیر هستند.
وی با بیان این که ریزش کوه به دلیل باران های شدید روزهای گذشته بوده است، ادامه داد: رانندگان می توانند تا بازگشایی محور از مسیرهای جایگزین شامل «سلفچگان - ساوه - تهران» و «قم - گرمسار- تهران» آمد و شد داشته باشند.
سلیمیان با اشاره به این که این حادثه تاکنون خسارت جانی و مالی در پی نداشته است، خاطرنشان کرد: تلاش می کنیم تا امشب و در نهایت تا عصر فردا مسیر بازگشایی شود.
سرهنگ مختار پناهی، فرمانده پلیس راه قم نیز با صدور اطلاعیه از رانندگان خواست تا بازگشایی محور قدیم قم - تهران و بلعکس از مسیرهای جایگزین استفاده نمایند.
/2085/ 1175

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي راهداري محور قم تهران ريزش كوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۷۵۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه رانندگی در محور قدیم ساوه - تهران ۲ کشته بر جا گذاشت

علیرضا شهرجردی اظهار کرد: طی اعلام حادثه توسط اورژانس به مرکز پیام ۱۱۲ جمعیت هلال‌احمر استان مرکزی مبنی بر برخورد یک دستگاه پراید وانت با پراید و حریق خودروی وانت پراید در کیلومتر ۷۰ محور قدیم تهران-ساوه، بعد از پرندک بلافاصله عوامل امدادی جمعیت هلال‌احمر شهرستان زرندیه به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: امدادگران پایگاه زرندیه در محل حادثه، اقدام به رهاسازی سرنشینان کردند که هر ۲ سرنشین بر اثر این حادثه جان باختند و پس از رهاسازی پیکر هر ۲ متوفی تحویل عوامل آرامستان شد.

شهرجردی افزود: این عملیات در ساعت ۲ بامداد آغاز شد و ۲ ساعت پس از آن به پایان رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • خطر ریزش‌سنگ در محور گنجنامه - تویسرکان
  • احتمال ریزش سنگ ریزه در جاده گنجنامه-تویسرکان
  • محور فرعی و کوهستانی گنجنامه- تویسرکان بازگشایی شد
  • محور فرعی و کوهستانی گنجنامه تویسرکان بازگشایی شد
  • ریزش کوه، گردنه ده علیرضا در محور زرند _ راور را مسدود کرد
  • جاده گنجنامه-تویسرکان بازگشایی شد
  • بازگشایی محور فرعی و کوهستانی گنجنامه- تویسرکان
  • کرمان همچنان زیر چتربارش‌های بهاری
  • حادثه رانندگی در محور قدیم ساوه - تهران ۲ کشته بر جا گذاشت
  • برفروبی محور ارتباطی سروآباد پاوه بعد از 5 ماه مسدودی