Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-28@19:29:50 GMT

ساخت مجتمع خدماتی و رفاهی در گردنه حیران آستارا

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۷۶۰۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از آستارا، فرمانده سپاه ناحیه آستارا امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: حوزه استحفاظی شهرستان مرزی بندر آستارا از روستای ونه بین در بخش مرکزی تا روستای نرسو در بخش لوندویل واقع شده که در محدوده حیران کمبود زیرساخت خدماتی و رفاهی احساس می شود.

سرهنگ جهانبخش آرمان با بیان ایجاد یک زیر ساخت برای ارائه خدمات به شهروندان و گردشگران گفت: در همین زمینه مجموعه ای شامل نمازخانه، وضوخانه، سرویس بهداشتی و امکانات دیگر با دستور فرمانده سپاه قدس گیلان و تلاش های مکرر سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان توسط سپاه ناحیه آستارا در دستور کار قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ آرمان با اشاره به میزان تخصیص اعتبار برای این مجموعه گفت: این مجتمع رفاهی با زیربنای ۸۰ متر مربع و تخصیص دو میلیارد ریال اعتبار توسط قرارگاه محرومیت زدایی سپاه شروع به ساخت کرده و انشاالله تا سوم خرداد ماه سال جاری به بهره برداری می رسد.

وی به فعالیت شبانه روزی بسیج سازندگی شهرستان در حوزه محرومیت زدایی اشاره کرد و گفت: بسیج همواره خود را از مردم دانسته و برای بهبود وضعیت زندگی هموطنان تلاش میکند و در سال 98 نیز ساخت چندین مسکن محرومین برای افراد نیازمند توسط بسیج سازندگی سپاه ناحیه آستارا در دستور کار قرار دارد.

 

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۷۶۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از خانواده‌های شهدای ورزشکار در رشت

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان؛ این مراسم که با حضور فرمانده سپاه ناحیه شهرستان رشت، معاون اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان، خانواده شهدا و جمعی از دست اندرکاران ورزش برگزار شده بود از تعدادی از خانواده‌های معظم شهدای ورزشکار دفاع مقدس و مدافع حرم تجلیل شد.
مسئول سازمان بسیج ورزشکاران سپاه قدس گیلان در این مراسم گفت: سازمان بسیج ورزشکاران از اول اردیبهشت همزمان با آغاز هفته فرهنگ پهلوانی و نیز سالروز ولادت شهید ابراهیم هادی برنامه‌های خود را با گلباران مزار شهدا و دیدار از خانواده‌های معزز شهدا آغاز کرد.
سرهنگ محمدرضا اصلاحی اضافه کرد: تجلیل از خانواده شهدا، قهرمانان و پیشکسوتان ورزش زورخانه‌ای در زورخانه‌ی پوریای از برنامه‌های پایان بخش هفته فرهنگ پهلوانی بود.
همچنین در این مراسم باستانی کاران همراه با نوای مرشد و زنگ زورخانه به یاد شهدا به اجرای حرکات زورخانه‌ای پرداختند.

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره مالک اشتر در چهارمحال و بختیاری
  • آزادی بیان غربی‌ها اهداف استکباری و استبدادی دارد
  • تداوم پرداخت تسهیلات خرید یا ساخت مسکن ایثارگران در سال ۱۴۰۳
  • احیای واحدهای تولیدی راکد در دستور کار دولت است
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • قدردانی از کارگران واحد‌های تولیدی و خدماتی همدان
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • تجلیل از خانواده‌های شهدای ورزشکار در رشت
  • اجرای ۶۰ طرح محرومیت‌زدایی در پلدشت
  • اینفوگرافیک | مجتمع های خدماتی رفاهی استان قزوین