Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجتبی محمودی، گفت:  کشاورزان ضمن درخواست و رؤیت جدول قیمتی حمل بار، نرخ مصوب را به شرکت‌های حمل و نقل پرداخت کنند و در صورت مشاهده تخلف موارد را به ادارات راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان های محل حمل بار اطلاع دهند.

« مجتبی محمودی» معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، با اشاره به بازدید از روند  فعالیت شرکت های حمل و نقل در شهرستان رودبار از اجرای  طرح نظارت بر حمل و نقل محصولات کشاورزی و رصد فعالیت شرکت ها در شهرستان های جنوبی کرمان خبر داد و گفت: با توجه به روند افزایش برداشت محصولات کشاورزی به ویژه گوجه و هندوانه در شهرستان رودبار جنوب، تیم‌های بازرسی و نظارت اداره کل و شهرستان رودبار جنوب به صورت مستمر و میدانی بر عملکرد شرکت‌های حمل و نقل نظارت کامل دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجتبی محمودی، با بیان این مطلب که در تعطیلات عید و روزهای ابتدایی سال جدید با توجه به محدودیت‌های ترافیکی در جاده های کشور و جنوب کرمان، تردد کامیون‌ها با اعمال محدویت رو به رو شد، ابراز داشت:  اجرای این طرح سبب کاهش ورود ناوگان به منطقه شد و  در حال حاضر این روند به حد نرمال رسیده و هیچ گونه کمبودی در زمینه کامیون برای حمل محصولات وجود ندارد.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان، افزود: کشاورزان هفت شهرستان جنوبی کرمان به منظور حمل بار محصولات کشاورزی خود بدون واسطه، با شرکت های حمل و نقل و باربری ها قرارداد حمل منعقد کنند.

 وی، با بیان این مطلب که در این فصل، از تمام ظرفیت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان برای سامان دهی حمل و نقل استفاده می کنیم، ضمن هشدار گفت: در زمینه برخورد با متخلفان به ویژه شرکت های حمل و نقل، کمیسیون ماده 12 فعال و با کوچکترین تخلفی که سبب ضایع شدن حقوق کشاورزان به عنوان صاحبان بار و رانندگان شود، برخورد جدی می شود.

محمودی، از کشاورزان خواست ضمن درخواست و رؤیت جدول قیمتی حمل بار نرخ مصوب را به شرکت‌های حمل و نقل پرداخت کنند و در صورت مشاهده تخلف موارد را به ادارات راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان های محل حمل بار و یا شماره تماس 03443352139 اطلاع دهند.

پایان پیام/586

منبع: شبستان

کلیدواژه: خسارت سیل سیل کمک به سیل زدگان سپاه پاسداران خبرگزاری شبستان مناطق سیل زده اصفهان خوزستان سیل لرستان بارندگی و سیلاب حمل و نقل بار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۷۶۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش برف در گردنه ژالانه + فیلم

براساس اعلام راهداری شهرستان سروآباد، با توجه به شروع بارش برف و کولاک شدید و مه غلیظ، تردد در گردنه ژالانه سروآباد بدون زنجیر چرخ امکان پذیر نیست.

راهداری از رانندگان درخواست کرده است که وسایل گرمایشی و زنجیرچرخ را به همراه داشته باشند و کاملاً با احتیاط برانند.

گردنه ژالانه از گردنه‌های بسیار برف‌گیر استان کردستان در شهرستان سروآباد است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • خسارات سیلاب های فصلی جنوب کرمان باطرح های آبخیزداری کاهش یافت
  • بارش برف در گردنه ژالانه + فیلم
  • ۶ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی البرز ایمن‌سازی شد
  • ضرورت تداوم تلاش‌ها برای ارتقای کیفیت و ایمنی جاده‌ها
  • ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات تعاونی‌ در سبزوار پرداخت شد
  • ۵۰۰۰ میلیارد ریال پروژه در راه‌های دشتستان فعال است
  • تخصیص ۵۰۰ میلیارد تومان برای طرح‌های راهسازی دشتستان
  • خسارت بارندگی به برخی جاده‌های استان بوشهر/ یک محور مسدود است
  • حمل و نقل ۳۰ میلیون تن کالا توسط ناوگان جاده‌ای هرمزگان
  • جابجایی ۳۰ میلیون تن کالا در محور‌های مواصلاتی هرمزگان