Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@13:30:23 GMT

۷۰۰ میلیارد تومان تسهیلات مسکن روستایی در کرمان جذب شد

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۷۶۱۵۰

۷۰۰ میلیارد تومان تسهیلات مسکن روستایی در کرمان جذب شد

مدیرکل بنیاد مسکن استان کرمان با اشاره به اینکه ۱۷۰ میلیارد تومان سال گذشته کمک بلاعوض به زلزله‌زدگان استان پرداخت شد گفت: ۷۰۰ میلیارد تومان در بخش مسکن روستایی در استان کرمان در سال گذشته جذب شده است. ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۰ استانها کرمان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، علی‌اکبر سلطانی‌نژاد ظهر امروز دیدار مدیران و کارکنان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کرمان با فدایی استاندار کرمان به مناسبت سالروز تاسیس نهاد بنیاد مسکن در کشور اظهار داشت: بنیاد مسکن در زنجیره تولید مسکن در کشور خدمت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه دستگاه اول خدمت به روستائیان هستیم و تهیه و اجرای طرح هادی روستایی بر عهده ماست گفت: درصد جمعیت استان کرمان در روستاها ساکن هستند و بهسازی معابر و سکونتگاه‌های روستایی را پیگیری می‌کنیم.

مدیرکل بنیاد مسکن استان کرمان با اشاره به اینکه بیش از  5 هزار و 800 روستا در استان وجود دارد که از این تعداد در 2 هزار و 800 روستای آن بالای 20 خانوار جمعیت دارد افزود: در این سال‌ها اتفاقات خوبی در روستاها افتاده است.

وی با بیان اینکه در سال 97 با توجه به کمبود اعتبارات حدود 500 پروژه بزرگ روستایی در استان اجرا شده است گفت: هزار و 700 پروژه بهسازی معابر روستایی در برنامه پنجم توسعه تاکنون انجام شده است و طرح ویژه مسکن روستایی در استان کرمان در حال اجراست.

کرمان| 2200 واحد در کوهبنان تسهیلات بازسازی دریافت کردندساخت 10 هزار واحد مسکن برای نیازمندان جنوب کرمان کلید خوردتفاهم‌نامه رفع محرومیت روستاهای رودبار جنوب کرمان با قرارگاه قدس سپاه ‌امضا شد

سلطانی‌نژاد با اشاره به اینکه در شهرهای استان نیز فعال هستیم عنوان کرد: طرح ساخت 100 هزار واحد مسکونی در سطح کشور توسط بنیاد مسکن  از جمله این طرح‌هاست که اجرای این طرح در شهرهای استان را دنبال می‌کنیم.

وی با بیان اینکه در حوادث غیرمتقربه و بحران‌ها نیز کمک دولت هستیم و در حال حاضر نیز ماشین‌آلات ما در مناطق سیل‌زده حضور داشته و امدادرسانی می‌کنند افزود: امسال تسهیلات مسکن روستایی به 40 میلیون تومان افزایش پیدا کرده و برای جذب سهمیه استان تلاش می‌کنیم.

مدیرکل بنیاد مسکن استان کرمان با اشاره به اینکه 170 میلیارد تومان سال گذشته کمک بلاعوض به زلزله‌زدگان استان پرداخت شده است گفت: 700 میلیارد تومان در بخش مسکن روستایی در استان کرمان در سال گذشته جذب شده است.

در این دیدار حمیدرضا سهرابی مدیرکل مسکن روستایی بنیاد مسکن کشور با بیان اینکه نخستین نهادی که به دستور امام(ره) تاسیس شد بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بود اظهار داشت: در استان کرمان در حوزه بازسازی و نوسازی مسکن روستایی اقدامات خوبی انجام شده است.

مدیرکل مسکن روستایی بنیاد مسکن کشور با بیان اینکه بنیاد مسکن استان کرمان پس از زلزله خوب عمل کرده است گفت: اعتبارات بازسازی و مقاوم‌سازی مناطق زلزله‌زده در استان کرمان به‌خوبی جذب شده است.

انتهای پیام/ح

R7860/P/S6,67/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۷۶۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقاوم‌سازی ۲۵۶ واحد مسکن روستایی در فامنین

ایسنا/همدان مدیر بنیاد مسکن شهرستان فامنین از مقاوم‌سازی ۲۵۶ واحد مسکن روستایی در سال گذشته خبر داد و گفت: در شهرستان فامنین ۳۷۹۸ واحد مسکن روستایی نیازمند مقاوم‌سازی است.

روح‌الله وجدی‌فاضل در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه ۶۹۰۷ واحد مسکن روستایی در این شهرستان وجود دارد، اظهارکرد: از ۶۹۰۷ واحد مسکن روستایی در شهرستان فامنین ۳۱۰۹ واحد مقاوم‌سازی شده است.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته ۲۵۶ واحد مسکونی روستایی در فامنین مقاوم‌سازی شده است، شاخص مقاوم‌سازی مسکن روستایی این شهرستان را ۴۵ درصد دانست و تصریح کرد: سال گذشته ۶۵ سند مسکن روستایی در شهرستان فامنین صادر شده و امسال صدور ۱۰۰ سند روستایی هدفگذاری شده است.

فاضل با بیان اینکه شهرستان فامنین دارای ۶۲ روستاست، خاطرنشان کرد: طی سال گذشته در ۲۴ روستای شهرستان فامنین با ۲۳۰ میلیارد ریال بهسازی صورت گرفته است.

مدیر بنیاد مسکن شهرستان فامنین ادامه داد: سال گذشته ۱۱ هزار تن آسفالت در ۷۰ هزار مترمربع از روستاهای شهرستان فامنین بکار گرفته شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مقاوم‌سازی ۲۵۶ واحد مسکن روستایی در فامنین
  • مشکلات مالکیت اراضی آبپخش حل شود
  • پرداخت تسهیلات مسکن روستایی در کهگیلویه و بویراحمد به ۶۲ درصد رسید
  • شاخص برخورداری گلستان از صدور اسناد مالکیت، هفت درصد بالاتر از میانگین کشوری
  • بررسی مسائل و مشکلات روستا‌های پیرانشهر با حضور مدیر کل بنیاد مسکن استان آذربایجان غربی
  • عزم دولت برای تأمین مسکن جدی است
  • اهدای تسهیلات نوسازی به واحدهای فرسوده روستایی کرمانشاه
  • دریافت تسهیلات درجاسازی واحد‌های فرسوده روستایی واقع در حریم ممنوعه میراث فرهنگی
  • تقدیر از بانک مسکن برای پرداخت تسهیلات ساخت
  • لزوم استفاده از ظرفیت بنیاد مسکن در اجرای طرح‌های مسکن روستایی