Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-04@23:23:15 GMT

رویکرد بزرگداشت روز ملی خلیج فارس رسالتی همگانی شود

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۷۶۵۳۸

رویکرد بزرگداشت روز ملی خلیج فارس رسالتی همگانی شود

به گزارش ایرنا، فاطمه کرم پور روز چهارشنبه در نشست با مدیرعامل سازمان فرهنگی، ورزشی و تفریحی شهرداری بوشهر افزود: اجرای برنامه های فرهنگی و هنری در این راستا می تواند گذشته پرافتخار و تاریخی ایرانیان در بهره گیری از ظرفیت های مهم این آبراه را یادآوری می کند.
وی یادآورشد: برنامه های فرهنگی و هنری در این زمینه شامل بخش موسیقی، نمایش، شعر، خوشنویسی، عکس، فیلم و داستان کوتاه است که علاوه بر مرکز استان در شهرستان ها نیز برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کرم پور تصریح کرد: این برنامه ها طی پنج روز و در اماکن عمومی برنامه ریزی شده که هدف از برگزاری این اقدام شور و نشاط اجتماعی در جامعه است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: برای اجرا این برنامه ها هم افزایی و تعامل دستگاه های متولی امری ضروری است.
مدیرعامل موسسه فرهنگی ورزشی شهرداری بندر بوشهر نیز گفت: نگاه این سازمان به روز ملی خلیج فارس کلی و مربوط به یک روز خاص نیست که باید با زبان هنر بخوبی برای بزرگداشت آن تلاش کرد.
محمد صادق سعیدی افزود: برنامه های روز ملی خلیج فارس علاوه بر یک اتفاق بزرگ در بخش تاریخی و فکری جهت شناسایی این روز، جایگاه ارزشی استان بوشهر را نیز در منطقه معرفی می کند.
وی اظهارداشت: اجرای جشنواره های مشترک با کشورهای حوزه خلیج فارس یکی از راه های تاثیرگذار و موثر در این راستاست که باید مورد توجه واقع شود.
سعیدی تصریح کرد: حوزه های ادبیات، موسیقی و فیلم و عکس از اقدام های فرهنگی و هنری است برای گسترش این روز مهم و تاریخی است.
این مقام مسوول گفت: اختتامیه جشنواره فرهنگی و هنری 10 اردیبهشت همزمان با روز ملی خلیج فارس در تالار لیان بوشهر برگزار می شود.
7212/6045
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 اجرای برنامه های فرهنگی ادبیات خلیج فارس خوشنویسی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۷۶۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داستان نامگذاری خلیج فارس + فیلم

در این مطلب گفته‌های خسرو معتضد، تاریخ نگار کشورمان درخصوص خلیج همیشه فارس را مشاهده می‌کنید.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • «جدال خلیج»، خلیجی که همیشه فارس بوده+ فیلم
  • رویکرد فرهنگی دروازه قرآن باید تغییر یابد
  • تجلیل از مشاهیر، موجب اعتلای فرهنگی و هنری می شود
  • از افتتاح هفته گرافیک و بینال ونیز تا روز ملی خلیج فارس پای آزادی
  • اولین جشنواره خوشنویسی امیر فرهنگ و هنر در بیجار برگزار شد
  • کاریکاتور/ خلیج فارس بخشی‌ از هویت تاریخی و فرهنگی ایران
  • اجرای بیش از ۳۰۰ برنامه متنوع و باشکوه در سطح استان
  • برپایی کارگاه آموزشی و تربیتی مضمار در رشت
  • برپایی کارگاه آموزشی و تربیتی مضمار به معنای «میدان و عرصه» در رشت
  • داستان نامگذاری خلیج فارس + فیلم