Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@10:32:01 GMT

۸۲ خانواده دارای ۲ معلول در استان گلستان خانه‌دار شدند

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۷۶۵۵۴

۸۲ خانواده دارای ۲ معلول در استان گلستان خانه‌دار شدند

مدیرکل بنیادمسکن گلستان با بیان اینه بیش از ۳۸ میلیارد و ۸۳۰ میلیون تومان پروژه در دهه حساب ۱۰۰ در استان افتتاح می‌شود گفت: ۴۳ طرح هادی روستایی و یکهزار و ۱۲۳ واحد مسکونی روستایی در استان به بهره‌برداری می‌رسد. ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۴ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، محمدتقی زمانی‌نژاد ظهر امروز در جمع خبرنگاران درباره پروژه‌های قابل افتتاح در دهه حساب 100  اظهارداشت: پروژه‌های این ایام با اعتبار بیش از 38 میلیارد و 830 میلیون تومان در سراسر استان افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به افتتاح طرح هادی در روستاهای استان  گفت: 43  طرح هادی روستایی با اعتبار 13 میلیارد و 157 میلیون تومان در استان به بهره‌برداری می‌رسد و بیش از 23 هزار و 800 خانوار از نعمت آن برخوردار می‌شوند.

مدیرکل بنیادمسکن استان از افتتاح  یکهزار و 123 واحد مسکونی روستایی در دهه حساب 100 خبرداد و گفت: بیش از 22 میلیارد و 973 میلیون تومان تسهیلات برای ساخت این واحدهای مسکونی پرداخت شده است.

850 واحد مسکونی توسط خیران مسکن ساز استان بوشهر ساخته شد1220 واحد مسکونی سیمرغ در سیلاب اخیر خسارت دیدتخریب  55 هزار واحدمسکونی در کشور براثر سیل؛ بازسازی منازل تا پایان امسال به اتمام می‌رسد

وی با بیان اینکه تاکنون حدود یکصدهزار جلد سندمالکیت در روستاها و شهرهای زیر 25 هزار نفر استان صادر شده است، ادامه داد: در ایام پیش‌رو یکهزار و 800 جلد سند مالکیت روستایی و 255 جلد سند مالکیت شهری تحویل متقاضیان می‌شود.

زمانی‌نژاد به ساخت مسکن محرومان نیز اشاره کرد و گفت: 13 واحد مسکونی ویژه محرومان با اعتبار 650 میلیون تومان از محل حساب 100 حضرت امام خمینی (ره) احداث شده است که در روزهای آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

وی یکی دیگر از اقدامات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی را ساخت مسکن برای خانواده‌های دارای دو معلول و بیشتر اعلام کرد و افزود: در قالب تفاهم‌نامه سازمان بهزیستی، بنیاد مستضعفان و بنیادمسکن 82 واحد مسکونی روستایی ویژه خانوارهای دارای دو عضو معلول در سطح استان با اعتبار 2 میلیارد و 50 میلیون تومان احداث شده است.

مدیرکل بنیادمسکن استان واگذاری 132 قطعه زمین روستایی به مساحت 45 هزار و 906 متر مربع به زوج‌های جوان و افراد فاقد زمین برای احداث مسکن مقاوم، افتتاح و بهره‌برداری از ساختمان اداری بنیاد مسکن شهرستان کلاله و کلنگ‌زنی پروژه 25 واحدی روستا – شهر آق‌تاچال در شهرستان مراوه‌تپه را از دیگر پروژه‌های بنیادمسکن انقلاب اسلامی در دهه حساب 100 عنوان کرد.

انتهای پیام/ ع

R41471/P1494/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۷۶۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از ۲۷۴ کیلومتر راه روستایی در آذربایجان‌غربی

ایرج دست‌نشان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی با اشاره به تصویب آسفالت ۳۵۰ کیلومتر راه روستایی در سفر دور نخست رئیس‌جمهوری به استان، گفت: از این میزان، ۲۷۴ کیلومتر به بهره‌برداری رسیده که نشان دهنده پیشرفت ۷۸ درصدی است.

وی افزود: همچنین در سفر رئیس‌جمهوری به آذربایجان‌غربی مصوب شده بود که طی سه سال ۵۵۰ کیلومتر راه‌شریانی و غیرشریانی روکش آسفالت انجام شود که تا دهه فجر پارسال ۳۹۹ کیلومتر روکش آسفالت با پیشرفت فیزیکی ۷۳ درصد انجام شد.

دست نشان اظهار کرد: یکی دیگر از اقداماتی که در راستای کاهش تصادفات در استان مؤثر بود، نصب نیوجرسی در محور ارومیه- سلماس در منطقه گردنه قوشچی است که این امر در مسیر ارومیه تا قوشچی به پایان رسیده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی با بیان اینکه به زودی عملیات نصب نیوجرسی در مسیر قوشچی تا سلماس نیز اجرایی خواهد شد، افزود: همچنین نصب گاردریل در مسیر ارومیه– تبریز در بزرگراه شهید کلانتری نیز آغاز شده است.

رئیس‌جمهور اواخر اردیبهشت سال ۱۴۰۱ به آذربایجان‌غربی سفر کرد و بیش از ۱۵۰ مصوبه در این سفر به تصویب رسید که بخش عمده آنها عملیاتی و اجرایی شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • بهره مندی بیش از ۵ هزار نفر در البرز از مشاوره ژنتیک
  • مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستایی استان زنجان به ۶۷ درصد می رسد
  • بهره مندی بیش از ۱۲ هزار روستایی گلستان از تسهیلات قرض‌الحسنه
  • خانواده ۵ معلولی در دشتستان صاحب خانه می‌شوند
  • بهره‌برداری از ۲۷۴ کیلومتر راه روستایی در آذربایجان‌غربی
  • آغاز مقاوم‌سازی ۷۵۰۰ واحد مسکن روستایی در استان اردبیل
  • فاز سوم کمربندی نسیم شمال در قزوین افتتاح شد
  • آغاز مقاوم‌سازی ۷۵۰۰ واحد مسکن روستایی
  • بازنگری طرح هادی روستایی از اولویت‌های بنیاد مسکن بوشهر است
  • بهره‌برداری از ۱۳ پروژه ورزشی تا پایان اردیبهشت ماه در تبریز