Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- «کیلین امباپه» فوق ستاره باشگاه پاری سن ژرمن معتقد است تنها کسی که بعد از «پله» وی را تحت تاثیر قرار می دهد، «زین الدین زیدان» است.

به گزارش ایرنا، نشریه فرانس فوتبال روز چهارشنبه نوشت: «کیلین امباپه» فوق ستاره باشگاه پاری سن ژرمن هرگز تحسین خود را نسبت به «پله» مرد افسانه ای فوتبال برزیل پنهان نکرده و این در حالی است که مهاجم 20 ساله پی اس جی از «زین الدین زیدان» به عنوان اسطوره دوم خود نام برده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرمربی کنونی کهکشانی ها در بوردو، یوونتوس و رئال و همچنین تیم ملی فرانسه جایگاه افسانه ای خود را به دست آورد بنابراین تعجبی ندارد که ستاره این روزهای آبی های فرانسه لب به تحسین زیزو بگشاید.
امباپه در تازه ترین مصاحبه خود اظهار داشت: تنها کسی که به اندازه «پله» مرا تحت تاثیر قرار می دهد زیدان است.
زیدان نیز در سوی مقابل همواره یکی از هواداران امباپه بوده و حتی در نخستین دوره حضور در سانتیاگو برنابئو در کسوت سرمربی تلاش کرد تا وی را از موناکو به خدمت بگیرد اما شواهد حاکی از آن است که زیدان و رئال باید برای امضای قرارداد با فوق ستاره فرانسوی دست کم تا سال 2020 منتظر بمانند.
با این وجود، «فلورنتینو پرز» رئیس باشگاه رئال پس از انتصاب مجدد زیدان به سمت سرمربی این تیم، در مصاحبه ای اطمینان داد که هر 2 ستاره باشگاه فرانسوی یعنی «نیمار» و امباپه را به برنابئو خواهد آورد.
علاوه بر این، با توجه به حذف پی اس جی از لیگ قهرمانان اروپا و ناکام ماندن دوباره این تیم از فتح معتبرترین رقابت باشگاهی اروپا و همچنین بازگشت غیر منتظره زیدان به رئال، می توان تمجید و تحسین امباپه را نوعی چراغ سبز برای کوچ به مادرید تلقی کرد.
ورزشی**3991**2024

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش زيدان پله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۷۶۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امباپه بالاخره قصر ۱۲۰۰ میلیاردی راموس را خرید ! | فیلم و عکس

به گزارش همشهری آنلاین،‌ کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی خانه مجلل سرخیو راموس، کاپیتان سابق رئال را در شهر مادرید به ارزش ۱۸.۵ میلیون یورو(بیش از ۱۲۰۰میلیارد تومان) خریداری کرد.

گران ترین فوتبالیست دنیا با ارزش ۱۸۰ میلیون یورو برای خرید این قصر مجلل به اندازه خرید ۱۵ آپارتمان ۱۰۰ متری در داخل تهران(با میانگین متری ۸۱ میلیون تومان) هزینه کرد.

کیلیان امباپه زمستان گذشته تمام توافقات لازم با مدیران باشگاه رئال را انجام داده تا در تابستان پیش رو به عنوان بازیکن آزاد راهی رئال شود.

قرارداد بهترین گلزن تاریخ باشگاه پاری سن ژرمن با رئال مادرید ۵ ساله خواهد بود و دستمزد کاپیتان تیم ملی فرانسه در برنابئو سالیانه ۲۰ میلیون یورو است.

در زیر می توانید توانایی امباپه را تماشا کنید.


بر اساس گزارش نشریه مارکا، امباپه برای خرید این خانه مجلل با سرخیو راموس همبازی اش ماه ها مذاکره کرد و در نهایت به توافق نهایی رسیدند و این قصر «جزو ۱۰ خانه گران قیمت شهر مادرید» به شمار می آید.

رسانه مادریدی گزارش می‌دهد که این قصر بزرگ مجهز به زمین تمرین، استخر و تمام امکانات ورزشی و موقعیتی نزدیک به زمین تمرین رئال قرار دارد تا ستاره فرانسوی به راحتی در تمرینات حضور پیدا کند.

کد خبر 849146 منبع: فارس برچسب‌ها ویژه ورزشی فوتبال

دیگر خبرها

  • جود بلینگام: پدرم همیشه پیراهن رئال مادرید با نام و شماره زیدان را در خانه بر تن می‌کرد
  • درخواست رئیس جمهور فرانسه از رئال برای امباپه
  • واکنش زین‌الدین زیدان به حضور در بایرن مونیخ
  • واکنش زیدان به حضور در بایرن‌ مونیخ
  • حمایت بی‌وقفه زیدان از رئال، حتی در دنیای سرعت
  • امباپه عمارت مجلل راموس را در مادرید خرید
  • زیدان در مسابقات فرمول یک هم به یاد رئال مادرید است: برای همیشه، هالا مادرید
  • با عبور از زیدان؛ کارلو آنچلوتی دومین سرمربی پرافتخار تاریخ رئال مادرید شد
  • خانه‌ای به قیمت 15 آپارتمان در تهران! امباپه عمارت مجلل راموس را در مادرید خرید (+عکس)
  • امباپه بالاخره قصر ۱۲۰۰ میلیاردی راموس را خرید ! | فیلم و عکس