Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا-مديرعامل شرکت بهره‌‎‏برداري قطارشهري مشهد از افزايش 150 توماني بهاي بليت خط يک و دو قطارشهري مشهد از 23 فروردين 98 خبر داد.
به گزارش خبرگزاري آريا از مشهد، به نقل از پايگاه اطلاع رساني شهرداري مشهد، وحيد مبين‌مقدم،مديرعامل شرکت بهره‌‎‏برداري قطارشهري مشهد گفت: بهاي واقعي تمام شده هر نفر سفر، در سال 1398، معادل 2400تومان است که اين مبلغ بدون در نظر گرفتن سرمايه‌گذاري اوليه پروژه قطارشهري مشهد مي‌باشد که از اين بهاي تمام شده مبلغ 1600 تومان آن توسط شهرداري تامين و تنها مبلغ 800 تومان آن توسط مسافران پرداخت مي‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي تصريح کرد: با توجه به اين مهم طبق مصوبه شوراي اسلامي که در اواخر سال گذشته به تصويب رسيد، هزينه بهاي بليت خط يک و دو قطارشهري مشهد از 23 فروردين 98، از 650 تومان به 800 تومان افزايش پيدا خواهد کرد.
مبين مقدم در خصوص بهاي بليت تک سفره گفت: برخي از شهروندان که تمايلي به خريد من کارت ندارند، از بليت تک سفره استفاده مي‌کنند که در حال حاضر قيمت آن 1000تومان است.
مديرعامل شرکت بهره‌برداري قطارشهري مشهد تصريح کرد: در راستاي افزايش قيمت بهاي خدمات، هزينه بليت تک سفره نيز 1200 تومان خواهد شد. براي بليت‎هاي تک سفره 400 تومان ديگر بابت هزينه چاپ بليت، پشتيباني و ديگر موارد توسط سازمان فاوا محاسبه مي‌شود.
وي با بيان اينکه ماموريت اين شرکت ارائه خدمات مطلوب، ايمن، سريع و به‌موقع به مسافران و مجاوران است، افزود: با توجه به افزايش هزينه تامين قطعات يدکي مورد نياز تجهيزات و ناوگان قطارشهري مشهد که عمدتا از خارج از کشور و به صورت ارزي تامين مي‌شود، با شرايط فعلي و در صورت عدم افزايش قيمت بليت تحقق اين امر با مشکلاتي مواجه خواهد شد.
مبين‌مقدم گفت: شوراي اسلامي شهر مشهد، شرکت بهره‌برداري قطارشهري را مکلف کرده است با توجه به اتصال خط يک و 2 قطارشهري مشهد و ايجاد شبکه مترويي به منظور رعايت عدالت در پرداخت کرايه توسط مسافران، در سال جديد سياست کسر کرايه بليت را براساس طرح‌هاي نوين پرداخت (براساس مسافت، منطقه و يا زمان استفاده ) به شوراي اسلامي شهر ارائه تا پس از تصويب و تکميل زيرساخت هاي لازم اجرايي شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: خبرگزاري آريا خراسان رضوي افزايش نرخ بليط قطار شهري 23 فروردين

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۷۶۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ رام قطار فوق العاده به مسیر ریلی مشهد- تهران اضافه شد

به گزارش قدس خراسان، مصطفی نصیری ورگ اظهار کرد: این قطارهای فوق العاده به منظور تسهیل در سفر زائران حضرت رضا(ع) در تعطیلات پیش رو، از امروز تا ۱۵ اردیبهشت ماه برقرار شده است.

مدیر کل راه آهن خراسان گفت: عرضه بلیت این قطارها نیز از امروز در سکوهای فروش اینترنتی و دفاتر فروش بلیت آژانس های مسافرتی آغاز شده و در مجموع در پنج روز ۶ هزار و ۷۰۰ نفر به ظرفیت جابجایی مسافر در این مسیر ریلی افزوده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • انجام ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط شرکت‌ های هوایی
  • انجام ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط شرکت‌های هوایی
  • ۳ رام قطار فوق العاده به مسیر ریلی مشهد- تهران اضافه شد
  • انجام تنها ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط یک شرکت هوایی
  • انجام تنها ۱۷ هزار پرواز نوروزی توسط یک شرکت هوایی
  • فروش بلیت قطارهای فوق العاده مشهد از امروز
  • آغاز فروش بلیت قطارهای فوق‌العاده مشهد
  • فروش بلیت قطار‌های فوق‌العاده مشهد از فردا ساعت ۹ صبح
  • تورم نقطه به نقطه تولید در فروردین ۲۳.۸ و سالانه ۳۱.۲ درصد شد
  • تداوم کاهش تورم شاخص بهای تولیدکننده در فروردین‌ماه ۱۴۰۳