Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از مازندران  ایت‌الله نورالله طبرسی نماینده مقام معظم رهبری  و احمد حسین زادگان استاندار مازندران طی بیانیه‌ای مشترک، اقدام خفت‌بار آمریکا در گنجاندن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست گروه‌های تروریستی، را محکوم کردند. ‎   متن کامل این بیانیه به شرح زیر است: شیطان بزرگ در اوج زبونی و خفت و در تداوم سیاست‌های خصمانه خود علیه انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی، در حالی نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در فهرست گروه‌های تروریستی گنجاند، که جبهه مقاومت با جانفشانی؛ پیروزی‌های درخشان و ماندگاری را برای به ذلت کشاندن و بیرون راندن تروریست‌های مورد حمایت امریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه به ثبت رسانده است و با از خودگذشتگی سپاهیان اردوی توحید، پایه‌های حاکمیت گروه‌های تروریستی در عراق و سوریه منهضم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  دولت امریکا جدی‌ترین و بزرگترین حامی تروریسم و حرکت‌های تروریستی و بی‌ثبات کننده در دنیای معاصر و منطقه غرب آسیا بوده است و بر همه کس روشن است که هر جا که صحنه‌ی آشوب و فتنه‌انگیزی را برای وارد کردن صدمات بر پیکره جهان اسلام و مسلمانان موحد در منطقه داشته است، لحظه‌ای درنگ نکرده و گرچه با ژست‌های دروغین و در سایه تزویر و ریا و تشکیل فریبکارانه جبهه ائتلاف علیه تروریسم سعی در تطهیر خود نموده اما امروز دست شیطان بزرگ و اذناب او در منطقه در حمایت مالی و پشتیبانی تجهیزاتی و آمادی از گروه های تروریستی در سوریه و عراق برای همگان روشن شده است.   امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، قامتی پرافتخار، پیروز و کارنامه‌ای درخشان و ماندگار در مبارزه بی امان و فداکارانه با جبهه تروریسم و آمران و حمایت گران آن دارد و هیچ انگ دروغین و بی‌اعتباری از سوی دولت آمریکا و صهیونیسم بین‌الملل نمی‌تواند سیمای مقتدر فرزندان رشید و حق طلب خمینی کبیر(ره) و پیروان مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) را لکه دار کند.   امروز هر پاسدار ایران اسلامی، به هیئت قله‌ای پرغرور بر فراز آسمان آبی ایران و منطقه، سرافرازانه قد برافراشته است و بر سینه هر ایرانی مسلمان و انقلابی؛ تنها یک نام با افتخار نقش بسته است... من یک پاسدارم.   اینجانبان ضمن تبریک اعیاد با سعادت شعبانیه، میلاد حضرت امام حسین(ع)، حضرت ابوالفضل العباس(ع) و حضرت امام سجاد(ع)، روز پاسدار و روز جانباز؛ اقدام سخیف و نابخردانه آمریکا در قراردادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست سازمان‌های تروریستی را با قاطعیت محکوم می کنیم و تبعات این اقدام خفت بار را که عاملی در ایجاد ناامنی و صلح در منطقه حساس غرب آسیا و تجاوز به حق حاکمیت و امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران است را متوجه رژیم استعمارگر امریکا دانسته و غیورمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را بخشی ناگسستنی از ملت رزمنده ایران در راستای صیانت از حقوق انسانی ملت مسلمان منطقه و آرمان‌های شهدای والامقام انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌دانیم. انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: سپاه بیانیه مشترک تروریسم محکومیت امریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۷۶۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در منطقه درخشان است

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی پیش از ظهر پنجشنبه در نشست با نیروهای عقیدتی سیاسی نیروهای مسلح استان مرکزی اظهار کرد: سلاح اثرگذار نیروهای مسلح، انگیزه‌های دینی و معنوی است و اخلاق‌مداری و تعهد ویژگی مهم این قشر جامعه است.

وی امنیت و اقتدار ایران اسلامی نتیجه قدرت و سلامت نیروهای مسلح عنوان کرد و گفت: اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در حوزه‌های امنیتی، استراتژیکی، موشکی، زمینی، هوایی، دریایی و امنیتی در منطقه درخشان است.

امام جمعه اراک افزود: خودسازی نیروهای مسلح موجب تداوم ویژگی‌های نظیر اخلاق مداری و صداقت در زمان دشواری‌ها می‌شود.

آیت الله دری نجف آبادی بیان کرد: برخی اقشار جامعه مانند نیروهای مسلح، معلمان، اساتید دانشگاه و علمای دینی باید در شب زنده داری، ایثار و فداکاری پیش قدم دیگر افراد جامعه باشند.

وی با تاکید بر شناخت نقاط قوت و ضعف دشمنانی نظیر رژیم صهیونیستی گفت: نیروهای مسلح باید نسبت به تمام نقاط ضعف دشمن، محل موشک‌ها، شناسایی نقاط حساس و پایگاه‌ها آگاهی داشته باشد تا در زمان مناسب دشمن را غافلگیر کرد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی، آمادگی نیروهای نظامی و تجهیزات تسلیحاتی با هدف دفاع کشور در برابر توطئه‌های آمریکا و متحدانش در منطقه را در گام دوم انقلاب اسلامی ضروری عنوان کرد و گفت: حرکت در مسیر انقلاب اسلامی به آمادگی روزافزون نیاز دارد.

وی با اشاره به تأثیر و نقش ارزشمند فداکاری نیروهای مسلح و تلاش آنها برای حفاظت از آرمان‌ها و مرزهای کشور گفت: دولت باید به وضعیت مسکن نیروهای مسلح رسیدگی کند.

کد خبر 6095059

دیگر خبرها

  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوب شرقی
  • عکس | بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • تصاویری از فرمانده بلندپایه سپاه در مرزهای سیستان و بلوچستان
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • سپاه همزاد انقلاب و سنگر مستحکم انقلاب است
  • اهمیت عملیات وعده صادق مانند تسخیر لانه جاسوسی است
  • حمایت از رژیم کودک‌کش اسرائیل تبلور شیطنت آمریکا در منطقه است
  • دشمن دوباره خباثت کند، با اقدامی بزرگتر پاسخ داده می‌شود
  • اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در منطقه درخشان است
  • نقش سازنده سپاه در امنیت پایدار منطقه و مبارزه با تروریسم