Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سردار یعقوبعلی نظری در نشست هم اندیشی با مدیران رسانه‌های استان در دفتر فرماندهی سپاه امام رضا (ع) اظهار داشت: موضع گیری امریکا از سر استیصال است و راهبردش مواجه مستقیم با ما نیست و حتما از طریق اقدامات غیر مستقیم باید وارد عمل شود.

وی افزود: دشمنان سعی دارند با عملیات روانی و رسانه‌ای به هدف خود برسند وقتی نرسیدند جنگ‌های نیابتی راه می‌اندازند لذا این عملا یک نوع عقب نشینی جدی در راهبرد‌های خودشان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرمانده سپاه امام رضا(ع) ادامه داد: در تجزیه و تحلیل‌ها باید دقت کرده و مولفه قدرت معنوی را لحاظ کنیم. دشمن می‌خواهد ما را به سمت معادلات مادی سوق دهد  و ماباید عکس آن عمل کنیم.

وی ابراز داشت: پرداخت رسانه‌ای به این موضوعات بسیار مهم است. داعش که توسط امریکا ایجاد شد باعث شد نفوذ و گسترش انقلاب به سرعت در بین جوامع اسلامی پیاده سازی شود. اگر داعش نمی‌بود رابطه ایران و عراق به این شکل امکان نداشت صورت گیرد.

وی اظهار داشت:  متاسفانه برخی مشکلات ما به دلیل تجزیه و تحلیل براساس فرمول‌های وارداتی است نه اصول جمهوری اسلامی.

سردار نظری با بیان اینکه سپاه مولود انقلاب است، تاکید کرد: جنس سپاه، جنس انقلاب اسلامی است و  یک مجموعه‌ای نمی‌تواند جنسش با آن چیزی که از ان دفاع می‌کند  فرق داشته باشد، که اگر این طور باشد در اقدامات خود با شکست روبرو می‌شود.

وی تصریح کرد: سپاه از موکدات انقلاب اسلامی است و اگر گا‌ها برخی مردم تحت تاثیر جنگ روانی دشمن دچار نوساناتی می‌شوند ولی باز هم به لحاظ اعتقادی به انقلاب و مولود آن یعنی سپاه وصل هستند و از آن دفاع می‌کنند. 

فرمانده سپاه امام رضا(ع) یادآور شد: بر اساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب امسال سال استفاده از فرصت‌ها و نعمات است اصل این بارش‌ها رحمت است و  این اقدام اخیر امریکا هم اصلش رحمت است و برخی گشایش‌ها از طریق دشمن انجام می‌شود.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۷۶۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران سربازان انقلاب اسلامی در جنگ اقتصادی با دشمن هستند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام رضا نوری در خطبه‌های نماز جمعه بجنورد که در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار کرد: هدایت اعتبارات و تسهیلات بانکی و حمایت مورد نیاز از صنایع تبدیلی توسط مسئولین زمینه مشارکت بیشتر مردم در عرصه رونق تولید را فراهم می‌کند.

وی در ادامه افزود: دشمن با توهم دلسرد نمودن مردم از انقلاب اسلامی تحریم‌های گسترده و ناعادلانه‌ای را وضع و برنامه‌ریزی می‌کند.

نماینده ولی‌ فقیه در خراسان شمالی بیان کرد: دشمن درصدد ایجاد نارضایتی در میان مردم به واسطه مسائل معیشتی است.

امام جمعه بجنورد خاطر نشان کرد: تولید محصولات و خدمات مختلف که کشور را از بیگانه بی‌نیاز می‌کند، عبادت مسلم است.

حجت‌الاسلام نوری بیان کرد: کارگران و کارفرمایان سربازان انقلاب اسلامی در جنگ اقتصادی با دشمن هستند.

امام جمعه بجنورد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله مهمان‌نواز، نماینده فقید مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان تصریح کرد: بیش از ۳۰ سال امامت جمعه شهرستان بجنورد و تلاش‌های مضاعف برای پیشرفت استان چهره یک روحانی مجاهد و مردمی را وی در اذهان مردم ایجاد نموده است.

کد خبر 6089056

دیگر خبرها

  • سپاه مقدس‌ترین نهاد و ناموس انقلاب اسلامی است
  • رسانه‌ها تبلیغات دشمن پس از حمله به اسرائیل را خنثی کردند
  • هیمنه دشمن در عملیات وعده صادق در هم شکست
  • کارگران سربازان انقلاب اسلامی در جنگ اقتصادی با دشمن هستند
  • فلسفه وجودی سپاه، فدایی شدن است
  • جانشین فرمانده سپاه: دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • سردار فدوی: دشمن با اقتدار تنبیه شد / صهیونیست‌ها با حمله به کنسولگری حماقت کردند
  • سردار فدوی: دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • چرا اگر سپاه نبود کشور هم نبود؟
  • دشمن با اقتدار تنبیه شد