Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@19:02:29 GMT

راشفورد به زودی با منچستریونایتد تمدید می‌کند

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۷۶۹۱۷

راشفورد به زودی با منچستریونایتد تمدید می‌کند

مارکوس راشفورد، ستاره منچستریونایتد به امضای قراردادی جدید با این باشگاه نزدیک شده که قیمت او را به رقم هنگفت 78 میلیون پوند خواهد رساند.

به گزارش "ورزش سه"، به گزارش روزنامه میرر، مذاکرات باشگاه منچستریونایتد و مارکوس راشفورد، مهاجم انگلیسی ملی‌پوش این تیم برای تمدید قرارداد او با باشگاه به مراحل نهایی رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

راشفورد 21ساله از یونایتد خواسته بود که دستمزد هفتگی او را به 300هزار پوند در هفته افزایش دهد. رقمی که در تاریخ منچستریونایتد به وین رونی، اسطوره چند سال پیش این تیم اختصاص داده شده بود.

 

 

میرر می‌گوید راشفورد که پرورش یافته باشگاه منچستریونایتد است قصد دارد در این باشگاه ماندگار شود و به زودی قرارداد جدیدش را امضا خواهد کرد. بنا بر این گزارش، بر اساس توافقات انجام شده باشگاه یونایتد هر هفته 80هزار پوند به راشفورد پرداخت خواهد کرد.

 

به این ترتیب دستمزد سالانه او به 15.8 میلیون پوند خواهد رسید و تا پایان مهلت قرارداد یعنی سال 2024، راشفورد رویهم‌رفته 78 میلیون پوند از باشگاه منچستریونایتد دریافت خواهد کرد.

 

 

راشفورد پیش از این گفته بود که او توانسته جای خالی وین رونی را در ترکیب یونایتد پر کند و به همین خاطر انتظار دارد باشگاه دستمزدی در حد وین رونی به او بپردازد. رسانه‌های ورزشی پیش از این از تمایل رئال مادرید به جذب این مهاجم ملی‌پوش انگلیسی خبر داده بودند.

 

منچستر یونایتد مارکوس راشفورد

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر یونایتد مارکوس راشفورد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۷۶۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلبوم «عشق ناباور» به زودی منتشر می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، آلبوم «عشق ناباور» با صدای عمران درویش به تولید رسید و به زودی وارد بازار می‌شود.

هانا استیفایی مدیر هنری این پروژه گفت: آلبوم «عشق ناباور» شامل ۱۰ قطعه به آهنگسازی پیمان خازنی بر اساس موسیقی ایرانی شکل گرفته است و خواننده این اثر از مکتب‌خانه میزرا عبدالله برگرفته از رهنمودهای محمدرضا لطفی موسیقی را آموخته است.

وی با بیان اینکه از ترانه‌های امروز برای این اثر بهره گرفته شده است، ادامه داد: مراحل ضبط با اشعاری از امیر ارجینی و احسان افساری در استودیو هنر پایان یافته است. البته در آهنگسازی این آلبوم از موسیقی ایرانی و ارکستر سازهای ایرانی و کلاسیک استفاده شده است.

کد خبر 6098028 علیرضا سعیدی

دیگر خبرها

  • آلبوم «عشق ناباور» به زودی منتشر می‌شود
  • فیلیپین: از تجهیزات تهاجمی علیه چین استفاده نخواهیم کرد
  • صلاح در اوج! ستاره مصری با برابری با وین رونی، رکورد لیگ برتر را فتح کرد
  • رسمی: فصل برای ستاره یونایتد تمام شد
  • ختافه به دنبال تمدید قرارداد قرضی میسون گرینوود
  • پیروزی لیدز یونایتد مقابل آرسنال و قطعی شدن قهرمانی منچستریونایتد در لیگ برتر انگلیس (4 می، 2003)
  • تن‌هاخ:آژاکس؟دوست دارم برگردم اما فصل بعد هم با ‌‌یونایتدم
  • پیام مهم: تن‌هاخ حاضر نیست از یونایتد برود!
  • یونایتد مشتری ستاره قرضی رئال شد
  • فوتبال از دریچه فان؛ متس هوملس، کابوس مهاجمان