Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-28@05:20:22 GMT

وسایط نقلیه کشاورزی چاراویماق پلاک گذاری شدند

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۷۶۹۵۹

وسایط نقلیه کشاورزی چاراویماق پلاک گذاری شدند

ناصر نوروزی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: هدف از پلاک گذاری وسایط نقلیه کشاورزی، شناسنامه دار کردن کلیه خودروهای فعال کشاورزی با اهداف انتظامی، امنیتی و تولیدی بخش کشاورزی و ساماندهی نقل و انتقالات ماشین های کشاورزی است.
وی افزود: کنترل تردد ماشین آلات کشاورزی در جاده ها، بیمه کردن وسائل نقلیه کشاورزی و سهولت در تحویل سوخت به ماشین آلات کشاورزی از دیگر مزایای این طرح است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: طرح پلاک گذاری وسایط نقلیه کشاورزی آن دسته از ماشین آلات کشاورزی را شامل می شود که فاقد پلاک هستند.
نوروزی گفت: تاکنون 700 مورد پرونده متقاضی پلاک گذاری در شهرستان تشکیل شده که 450 مورد تراکتور مورد بازدید ماموران راهنمایی و رانندگی قرار گرفته است.
مدیر جهادکشاورزی چاراویماق از صاحبان وسایط نقلیه کشاورزی فاقد پلاک درخواست کرد جهت بهره مندی از مزایای پلاک گذاری و شناسنامه دار کردن ماشین آلات کشاورزی خود در اسرع وقت به مدیریت جهادکشاورزی شهرستان و مراکز جهادکشاورزی شادیان مراجعه کنند.
چاراویماق با سه هزار و 700 نفر بهره بردار بخش کشاورزی دارای 72 هزار هکتار اراضی کشاورزی است و سالانه بیش از 120 هزار تن انواع محصولات زراعی و باغی تولید می کند .
محصولات عمده بخش کشاورزی چاراویماق گندم و جو، حبوبات، علوفه، تره بار و محصولات باغی و فرآورده های لبنی، عسل، چغندرقند، دانه های روغنی، انواع صیفی جات و پوست است.
این شهرستان از مهم‌ ترین مراکز تولید گندم و جو در آذربایجان شرقی به شمار می ‌رود.
چاراویماق یکی از شهرستان های الگوی اقتصاد مقاومتی، دارای 2 بخش به نام‌ های مرکزی شامل دهستان‌ های چاراویماق مرکزی، چاراویماق جنوب ‌غربی، ورقه و قوری‌ چای شرقی و شادیان شامل دهستان‌ های چاراویماق شرقی و چاراویماق جنوب‌ شرقی، یک نقطه شهری به نام قره ‌آغاج و 248 آبادی است.
این شهرستان با حدود 31 هزار نفر جمعیت در 150 کیلومتری جنوب شرقی تبریز مرکز آذربایجان شرقی واقع است.
3077/9880
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 بخش کشاورزی پوست راهنمایی و رانندگی فرآورده های لبنی کشاورزی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۷۶۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مخدوش کردن پلاک موتور جرم است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سرهنگ موسوی پور افزود:وسیله نقلیه کسانی که پوشش پلاک انجام میدهند، توقیف می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مخدوش کردن پلاک موتور جرم است
  • خسارت ۵۲۰ میلیاردی سیل به اردستان
  • ۷۶ درصد اراضی کشاورزی استان بوشهر سنددار شده است
  • اجرای طرح پایش هوشمند سوخت ماشین‌های کشاورزی در فارس
  • نصب ۲۰ دوربین پلاک‌خوان برای اولین‌بار در شهرستان زابل
  • اعزام ماشین آلات راهداری برای رفع خرابی های سیلاب در راور
  • تعقیب و گریز خودرو بدون پلاک و رانندگی غیر متعارف در جاده اسکو
  • اخبار کوتاه خراسان رضوی / ۶ اردیبهشت
  • آماده باش تمامی دستگاه‌های اجرایی برای خدمات رسانی به مردم
  • تخلیه روستاهای بحرانی/ خسارت جانی در زیرکوه نداشتیم