Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-07@16:03:31 GMT

6 تیم در رؤیای صعود، 6تیم در کابوس سقوط

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۷۶۹۹۵

6 تیم در رؤیای صعود، 6تیم در کابوس سقوط

مســابقات فوتبال لیگ دسته اول باشــگاه های کشــور در حالــی از امــروز وارد هفته سی و یکم می شود که فقط چهار هفته به پایان این ماراتن ۳۴ هفته ای باقیمانده اســت.

حمید رضا خداشناس/

مســابقات فوتبال لیگ دسته اول باشــگاه های کشــور در حالــی از امــروز وارد هفته سی و یکم می شود که فقط چهار هفته به پایان این ماراتن ۳۴  هفته ای باقیمانده اســت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رقابتی که مانند فصل های گذشــته از حساسیت و جذابیت بســیار بالایی برخوردار بود و تیم های زیادی از روز اول خــود را به عنوان مدعی صعود به لیگ برتر معرفی کردند، اما حالا پس از گذشت ۳۰  هفته، تنها ۶ تیم بالای جدولی روی کاغذ شانس لیگ برتری شدن را دارند.

در زیر نگاهی به وضعیت این روزهای لیگ می‌اندازیم:

رؤیای بگوویچ در آستانه تحقق

تیم گل‌گهر سیرجان صدرنشین این روزهای لیگ یک با یک بازی کمتر نسبت به رقبا، شانس اصلی قهرمانی در این فصل به شمار می‌رود، تیمی که چند سال است پای مربی کروات خود ایستاده تا رؤیای صعود به لیگ برتر را تجربه کند.

 این تیم در این فصل از همان روزهای اول خود را در قامت یک مدعی نشان داد. شاگردان بگوویچ که با ۴۸ امتیاز در صدر قرار گرفته اند در چهار هفته باقیمانده، سه دیدار را در خارج از خانه برگزار خواهند کرد و فقط در هفته سی و سوم میزبان تیم قعر جدولی شهرداری ماهشهر خواهند بود.

به هرحال با وجود قرعه سخت گل‌گهر در هفته‌های پایانی (بادران، فجر سپاسی، شهرداری ماهشهر و گل ریحان البرز) اما این تیم همچنان بخت اول صعود به لیگ برتر به حســاب می‌آید. علاوه بر گل‌گهر، تیم‌های شــاهین شهرداری بوشهر با ۴۷، آلومینیوم اراک با ۴۵ و سرخپوشان پاکدشــت با ۴۳ امتیاز دیگر تیم‌های مدعی لیگ دسته اول هستند.

گل ریحان و مس کرمان نیز هنوز روی کاغذ شانس دارند و روزنه های امید برای صعود این تیمها نیز دیده میشود .

رقابت های جذاب در انتهای جدول

اما در قعر جدول بــر خلاف فصل‌های گذشــته تکلیف تیم سقوط‌کننده به هفته‌های آخر کشیده شده است و ۶ تیم همچنان خطر سقوط به لیگ پایین‌تر را احساس می‌کنند

تیمهای ملوان، نود ارومیه، کارون اروند خرمشهر، خونه به خونه، شهرداری تبریز و شهرداری ماهشهر ۶ تیمی هستند که در منطقه خطر قرار دارند.

 کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال قرار است در هفته های پایانی لیگ نظارت ویژه ای روی مسابقات داشته باشد. اتفاقی که به طور حتم باعث بالا رفتن سلامت مسابقات خواهد شد اما به نظر میرسد برای این کار نیاز به اقدامات جدی‌تر است.

 در این بین برخی افراد نه چندان خوشنام با برخی باشگاه ها در ارتباط هستند و حتی مسئولیته ایی نیز دارند و در عین حال مدعی هم هستند که با کمیته اخلاق ارتباط خوبی دارند. این موارد باید مدنظر قرار گیرد و در صورت مشاهده با آن ها برخورد شود.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: فوتبال لیگ دسته یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۷۶۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ برتر بسکتبال| پرواز عقاب‌ها به فینال/ صعود شهرداری گرگان به دیدار نهایی

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، دیدار سوم تیم‌های شهرداری گرگان و مهرام در مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه برگزار شد.
در این دیدار تیم شهرداری گرگان با نتیجه ۸۹ بر ۸۴ مقابل تیم مهرام به پیروزی رسید. گرگان با کسب پیروزی ۳ بر صفر این سری به فینال این رقابت‌ها صعود کرد.
در این دیدار ارسلان کاظمی با ۱۹ امتیاز، ۱۸ ریباند، ۳ بلاک و کارایی ۳۱ بهترین بازیکن شد.
مرحله نیمه‌نهایی بیست و پنجمین دوره لیگ برتر بسکتبال به صورت ۳ از ۵ برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شرایط متوازن استقلال و پرسپولیس مقابل قعرنشین‌ها
  • فوت مرد میانسال به دنبال سقوط در چاه
  • بررسی سیمای مدعیان صعود و کاندیداهای سقوط لیگ دسته اول
  • ایمن‌سازی درختان خطرآفرین در اصفهان
  • ایمن‌سازی درختان خطر آفرین در اصفهان
  • صعود شهرداری گرگان به فینال لیگ برتر بسکتبال
  • صعود شهرداری گرگان به رقابت‌های فینال لیگ برتر بسکتبال
  • صعود شهرداری گرگان به فینال لیگ برتر بسکتبال ایران
  • سقوط کارگر شهرداری به داخل شبکه جمع‌آوری آب‌های سطحی
  • لیگ برتر بسکتبال| پرواز عقاب‌ها به فینال/ صعود شهرداری گرگان به دیدار نهایی