Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید احمد خاتمی پیش از ظهر چهارشنبه در تجمع بزرگ حوزویان که برای حمایت از سپاه پاسداران در مدرسه فیضیه برگزار شد، به اقدام نابخردانه آمریکا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران اشاره و اظهار کرد: این تجمع برای ابراز نفرت از رقص شیطانی استکبار جهانی صورت گرفته و آنچه مسلم است با این اقدام احمقانه سپاه پاسداران میان مردم بیش از پیش محبوب و موجب اتحاد بیشتر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه طلاب انقلابی همیشه در صحنه حاضر هستند، به ویژگی‌های حوزه انقلابی اشاره و تصریح کرد: حوزه انقلابی حوزه‌ای است که در متن حوادث انقلاب حضور فعالی دارد و در عرصه کمک به سیل‌زدگان و امداد رسانی به مردم خوش درخشید.

عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه با اشاره به جاری شدن سیل در برخی از استان‌های کشور، بیان کرد: طلاب معمم با حاضر شدن در صحنه برای امداد رسانی به مردم آسیب دیده پیش قدم شدند که مایه مباهات حوزه‌های علمیه است.

آمریکا دولتی تروریست پرور است

وی در ادامه با محکوم کردن حرکت نابخردانه آمریکا مبنی بر تروریست اعلام کردن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، بیان کرد: این حرکت آمریکا برای تروریست جلوه دادن نظام اسلامی ایران در جهان است در حالی که همه می‌دانند که آمریکا دولتی تروریست پرور است و دولتمردان این کشور بر تربیت و پرورش داعش در منطقه اذعان دارند.

آیت الله خاتمی ادامه داد: عالمان دین و صاحبان اندیشه به صراحت فریاد بر می‌آورند و بر تروریستی بودن ارتش آمریکا تأکید دارند.

وی با بیان اینکه اقدام آمریکا در قرار دادن سپاه پاسداران در لیست تروریست‌ها اقدامی هدف‌دار و دنباله حرکت‌های پیشین او مبنی بر نگرانی از تولید بمب اتم در ایران است، گفت: آنچه مسلم است سخنان آمریکا از بمب اتم و حقوق بشر و تروریسم گزافه‌ای بیش نیست و اسلامیت انقلاب اسلامی را نشانه گرفته است.

محبوبیت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزایش یافته است

عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه با تأکید بر اینکه سپاه پاسداران همواره از دین اسلام، پاسداری می‌کند و ما نیز در حمایت از دین مبین اسلام تا پای جان ایستاده‌ایم، عنوان کرد: به فضل خداوند متعال، محبوبیت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزایش یافته و بر اقتدار این بازوان پرتوان امت افزوده شده است.

وی با تأکید بر اینکه حرکت اخیر آمریکا علیه سپاه ناشی از مشاوره‌های احمقانه است، تصریح کرد: مشورت‌های احمقانه به رئیس جمهور آمریکا، ایالات متحده را در شیب سقوط قرار می‌دهد.

آیت الله خاتمی خاطرنشان کرد: برخی شنیده‌ها حاکی است آل سعود از آمریکا خواسته است که سپاه را در لیست گروه‌های تروریستی قرار دهد، اما این مشاوره‌های احمقانه راه را برای سقوط دولت آمریکا هموار خواهد کرد و همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند به زودی دولت آل سعود به آل سقوط تبدیل خواهد شد.

کد خبر 4587139

منبع: مهر

کلیدواژه: آل سعود آیت الله خاتمی قم ایالات متحده آمریکا انقلاب اسلامی ایران مدرسه فیضیه سپاه پاسداران احمد خاتمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۷۷۰۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال پاسداران سپاه سوادکوه از شهید خوشنام

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، مراسم استقبال از شهید گمنام با حضور پاسداران سپاه شهرستان سواتدکوه با آیین مرثیه سرایی و دعا درکنار پیکر شهید برگزار شد

گفتنی است این شهید والامقام ۲۶ ساله و در عملیات کربلای ۵ در منطقه عملیاتی شلمچه به شهادت رسید.که به تازگی تفحص شده است و در ایام شهادت امام جعفر صادق (ع)برای تشییع مردم در شهرهای مازندران امروز وارد استان شد.



دیگر خبرها

  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوب شرقی
  • عکس | بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • تصاویری از فرمانده بلندپایه سپاه در مرزهای سیستان و بلوچستان
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • سپاه همزاد انقلاب و سنگر مستحکم انقلاب است
  • اهمیت عملیات وعده صادق مانند تسخیر لانه جاسوسی است
  • استقبال پاسداران سپاه سوادکوه از شهید خوشنام
  • حمایت از رژیم کودک‌کش اسرائیل تبلور شیطنت آمریکا در منطقه است
  • دشمن دوباره خباثت کند، با اقدامی بزرگتر پاسخ داده می‌شود
  • ببینید | گزارش اختصاصی CNN از موشک‌ها و پهپادهای سپاه پاسداران