Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار ارومیه گفت: مصدومان حادثه سقوط هلی کوپتر در ارومیه به بیمارستان منتقل شدند. ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۶ استانها آذربایجان غربی نظرات - اخبار استانها -

علیرضا ملامحمدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم ارومیه، اظهار داشت: ساعت 11.40 دقیقه ظهر امروز هلی کوپتر هواناجا در حین انتقال نیروهای هنگ مرزی ارومیه دچار حادثه شد و سقوط کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: این حادثه به دلیل شرایط جوی و شرایط صعب العبور منطقه روی داد.

ملا محمدی زاده گفت: در این حادثه متأسفانه یک نفر شهید و 8 نفر از عزیزان مرزبانی مجروح شدند.

فرماندار ارومیه گفت: دو نفر از آسیب دیدگان حالشان وخیم است.

تازه‌ترین اطلاعات از سقوط هلی کوپتر در ارومیهیک فروند بالگرد در ارومیه سقوط کرد

وی افزود: کار انتقال مصدومان حادثه به بیمارستان عارفیان ارومیه آغاز شده و هم اکنون این عزیزان در بیمارستان تحت مداوا هستند.

انتهای پیام/

R41361/P/S6,48/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۷۷۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت مرد میانسال به دنبال سقوط در چاه

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از گرفتار شدن و فوت مرد ۷۰ ساله در چاه خبر داد.

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به حادثه سقوط در چاه اظهار کرد: این حادثه در شهرری، بلوار شهید آوینی تقاطع خیابان سلمان فارسی ساعت ۰۹:۰۵ به سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اعلام شد.

وی افزود: دو ایستگاه به محل حادثه اعزام و مشاهده کردند در یک زمین کشاورزی بود، در یک چهاردیواری کوچک یک چاه به عمق ۲۷ متر وجود داشت، مرد ۷۰ ساله وارد چاه می‌شود و به علت رها شدن ناگهانی در انتهای چاه گرفتار می‌شود، آتش‌نشانان با ایمن‌سازی وارد چاه شدند و فرد را مهار و از چاه خارج کردند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: بر اساس معاینات عوامل اورژانس مشخص شد به علت جراحات وارده شده مرد جان خود را از دست داده بود، محل به مالکان تحویل داده شد و ساعت ۱۱:۳۰ عملیات پایان یافت.

کد خبر 751482

دیگر خبرها

  • ۲۶ مرکز دیالیز در آذربایجان‌غربی به بیماران خدمات ارائه می‌دهند
  • نجات مردم میان‌سال خرم‌آبادی از عمق چاه ۲۵ متری
  • فوت مرد میانسال به دنبال سقوط در چاه
  • فوت یک بیرجندی بر اثر سقوط در چاه فاضلاب
  • جوان بلوچ با اقدام به موقع کارشناس اورژانس ۱۱۵ مهریز نجات یافت
  • سوانح رانندگی در خراسان رضوی ۱۱ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • ۳۰ تفنگدار دریایی آمریکا زخمی شدند | ماهیت این حادثه فاش نشده است
  • تصادف پژو پارس و کامیون در بم / ۲ کشته و ۶ مصدوم
  • سقوط جوان ۲۵ ساله از نورگیر طبقه سوم در اصفهان
  • نجات مصدومان حادثه واژگونی خودرو و ریزش بنزین در رشت