Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمدحسن زدا در جلسه افزایش حقوق بازنشستگان که با کانون عالی بازنشستگان و نماینده این افراد برگزار شد، گفت: پیشنهاد کانون عالی بازنشستگان، همان پیشنهاد شورای عالی کار که برای سایر سطوح افزایش ۱۳ درصدی همراه با ۲۶۱ هزار تومان موافق است به همین دلیل ما نیز این موضوع را مصوب و برای تصویب نهایی به هیئت دولت ارسال می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: حداقل‌بگیرها نیز که تکلیف آنها مشخص است و از افزایش ۳۶.۵ درصدی برخوردار خواهند بود به طوری که کسی که پارسال یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان حقوق دریافت می‌کرده، در سال ۹۸، یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان حقوق می‌گیرد.

سرپرست سازمان تأمین اجتماعی افزود: متخصصین سازمان تأمین اجتماعی پنج سناریو تعیین کرده بودند و همچنین به تورم و مصوبه شورای عالی کار و به پیشنهاد دولت و صندوق بازنشستگی کشوری توجه کرده‌ایم و همچنین به کسانی که بیشتر از ۳۰ سال پرداخت حق بیمه و تعهد بیمه‌ای داشتند نیز توجه کردیم.

زدا با اشاره به اینکه طبق اعلام بانک مرکزی، تورم ۲۶.۵ درصد است، تصریح کرد: در پیشنهاد خود به ترکیب تورم و حداقل‌بگیرها نیز توجه کردیم و در نهایت ترکیب این دو را با هم در نظر گرفته‌ایم. نظر ما و نمایندگان بازنشستگان در این نشست این است که این افزیش‌ها نمی‌تواند کمک شایانی به سفره بازنشستگان کند و با توجه به مشکلات اقتصادی موجود، این افزایش‌ها نمی‌تواند کیفیت زندگی آنها را بهتر کند اما می‌تواند آنها را به قدرت خرید سال گذشته بازگرداند.

وی خاطرنشان کرد: این مصوبه در هیئت مدیره سازمان تأمین اجتماعی و هیئت دولت پیگیری می‌شود و تمام سعی ما این است که از اردیبهشت ماه این افزایش را انجام دهیم.

کد خبر 4587187 مهناز قربانی مقانکی

منبع: مهر

کلیدواژه: مستمری بگیران تامین اجتماعی محمدحسن زدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۷۷۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲۰ درصدی رها سازی آب از سد زولاچای سلماس

فرماندار شهرستان سلماس با توجه به خشکسالی سال زراعی جاری گفت: ۲۶ میلیون متر مکعب آب برای آبیاری اراضی کشاورزی از سد زولاچای در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، ذبیح‌الله کاظمی در جلسه کارگروه جلوگیری از هدر رفت منابع آبی شهرستان سلماس با اشاره به اهمیت استفاده از ظرفیت‌های کشاورزی و عملکرد کشت پاییزه، اظهار کرد: با توجه به نیاز آبی محصولات کشاورزی، اولین مرحله رهاسازی آب سد زولاچای اول خرداد به روی اراضی کشاورزی اجرا می‌شود.

وی افزود: این امر به جهت تأمین حق‌آبه کشاورزان صورت می‌گیرد و با توجه به خشکسالی سال زراعی جاری، بهترین استفاده در کشت محصول‌های جو، گندم و دانه‌های روغنی را دارد.

فرماندار شهرستان سلماس در ادامه با اشاره به اهمیت مصرف بهینه آب، گفت: ۲۶ میلیون‌متر مکعب آب برای آبیاری اراضی کشاورزی از سد زولا در نظر گرفته شده است.

کاظمی تصریح کرد: این میزان آب نسبت به مدت مشابه پارسال حدود ۲٠ درصد افزایش دارد.

وی یادآور شد: آب حدود ۱۲ هزار هکتار اراضی این شهرستان از سدهای زولا و دریک تأمین می‌شوند.

کد خبر 748699

دیگر خبرها

  • پیشنهاد افزایش ۳۰ تا ۳۵ درصدی حقوق کارکنان و اساتید دانشگاه آزاد
  • پیشنهاد افزایش ۳۰ تا ۳۵ درصدی حقوق کارکنان دانشگاه آزاد
  • خبر جدید سازمان تامین اجتماعی درباره افزایش مستمری بازنشستگان/ حقوق‌ها قرار است چه تغییری کند؟
  • معاون وزیر کار مُنکر پیشنهاد افزایش حق مسکن شد
  • افزایش ۲۰ درصدی رهاسازی آب از سد زولاچای سلماس
  • افزایش ۲۰ درصدی رها سازی آب از سد زولاچای سلماس
  • جدول اضافه حقوق‌ بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی و لشکری و کشوری
  • ضرورت جبران تأخیر در اجرای سیاست‌های کلی تأمین اجتماعی
  • جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی / همسان‌سازی یا افزایش حقوق کدامیک مهم‌ترند؟
  • افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در ۱۴۰۳ کی اعمال می‌شود؟