Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@22:46:16 GMT

دو تصمیم اشتباه و مرگبار گواردیولا برابر تاتنهام (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۷۷۶۱۴

پس از شکست شب گذشته سیتی برابر تاتنهام، بسیاری استراتژی اشتباه پپ گواردیولا را دلیلی اصلی ناکامی سیتیزن ها عنوان کرده اند.

به گزارش "ورزش سه"، کمتر کسی تصور می کرد که منچسترسیتی شب گذشته در زمین تاتنهام مغلوب شود. بازی رفت دو تیم از یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان با برتری تاتنهامی ها همراه شد تا حالا سیتی برای صعود به نیمه نهایی نیاز به پیروزی با اختلاف دو گل در بازی برگشت داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینکه سیتی نتواند حتی یک گل به ثمر برساند را کسی باور نداشت.

 

در انگلیس بسیاری از کارشناسان معتقدند، سیتی آنجایی بازی را واگذار کرد که پپ ترجیح داد به جای حمله کردن دست به یک بازی احتیاطی برند. حضور گوندوغان و ریاض محرز از ابتدا در ترکیب و نیمکت نشینی کوین دی بروینه و لروی سانه نشان می داد که گورادیولا جنبه احتیاط را رعایت کرده و قصد ندارد بی محابا به سمت دروازه میزبانش حمله ور شود. عقب نشینی آشکار پپ از استراتژی همیشگی خود در نهایت برای او تاوان سنگینی در پی داشت.

 

دی بروینه و سانه دقیقه 89 بازی و زمانی که سیتی با یک گل عقب بود وارد زمین شدند و در 7 دقیقه حضورشان نتوانستند نتیجه را برگردانند. دی بروینه در دو بازی اخیر سیتی بازیکن ثابت بود و سانه نیز در برابر کاردیف 90 دقیقه به میدان رفته بود و هر دو هیچگونه مصدومیتی نداشتند. قطعا حضور این دو از ابتدا می توانست روند کار برای سیتی را بسیار بهتر کند.

همچنین می توان به حضور فابیان دلف در سمت چپ دفاعی سیتی اشاره کرد. او به دلیل مصدومیت زینچنکو و مندی از ابتدا به میدان رفت و روی گل دریافتی سیتی نیز یکی از مقصران بود. بازی ضعیف دلف ثابت کرد که گواردیولا در استفاده از او دچار اشتباه شده است.

گواردیولا فصل گذشته نیز در یک چهارم نهایی، اشتباهی مشابه را تکرار کرد و سیتی را با ترس و احتیاط به مصاف لیورپول فرستاد و در بازی رفت با سه گل مغلوب شد و در بازی برگشت هم 1-2 شکست خورد تا از دور رقابت ها کنار برود. اکنون باید دید که در بازی برگشت مقبال تاتنهام چه سرنوشتی در انتظار پپ و شاگردانش است.

 

 

 

 

 

 

منچستر سیتی پپ گواردیولا (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر سیتی پپ گواردیولا سرمربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۷۷۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشتباه لفظی ژاوی: جای لواندوفسکی امن است

به گزارش "ورزش سه"، لواندوفسکی در ابتدای فصل جاری نتوانست به اندازه فصل گذشته درخشان ظاهر شود و همین باعث شد که انتقادهای بسیاری از او مطرح شود اما این بازیکن در چند هفته اخیر بار دیگر به روزهای اوج برگشته است.

با این حال، بسیاری از رسانه‌های اسپانیایی در روزهای اخیر از احتمال جدایی این بازیکن در پایان فصل خبر داده بودند و چنین سوالی در نشست خبری روز گذشته از ژاوی پرسیده شد که او در پاسخ گفت:« در پایان فصل در این باره تصمیم خواهیم گرفت.»

این جمله بیش از پیش به شایعات دامن زد و باعث شد که بسیاری مدعی شوند که احتمالا این ستاره لهستانی در پایان فصل جاری از بارسلونا جدا خواهد شد اما روزنامه موندو دیپورتیوو با انتشار مطلبی به این موضوع اشاره کرده که احتمالا این جمله ژاوی اشتباه لفظی از سوی این مربی بوده است.

این روزنامه تاکید دارد که ژاوی قصد نداشته است با این اظهارنظر جنجال جدیدی را در تیمش ایجاد کند و در واقع منظورش این بوده که «این تصمیم در پایان فصل گرفته خواهد شد» اما به اشتباه جمله «در پایان فصل در این باره تصمیم خواهیم گرفت» را مطرح کرده که به این معناست که کادر فنی باید وضعیت او را بررسی کند و احتمال جدایی لواندوفسکی از بارسا وجود دارد، در حالی که گفته می‌شود دو طرف به ادامه این همکاری مایل هستند.

دیگر خبرها

  • پوکر هالند در اتحاد؛ نفس سیتی پشت سر آرسنال
  • مقصد نهایی سردار آزمون مشخص شد
  • اشتباه لفظی ژاوی: جای لواندوفسکی امن است
  • هشدار به سیتی: دی‌بروینه پیشنهاد عربستان را رد نکرده
  • قول جالب پپ به خبرنگار: شماره‌ام را یادداشت کن!
  • گزارش ناامیدکننده نشریه آلمانی درباره سردار آزمون
  • شرایط پیچیده سردار آزمون در رم | ستاره ایرانی را نه رم می‌خواهد، نه لورکوزن!
  • نه رم سردار را می‌خواهد، نه لورکوزن!
  • گواردیولا: موفقیت فودن برای خودش است، نه من!
  • این مربی می‌تواند در سیتی جانشین پپ شود