Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@21:59:45 GMT

اجتماع عظیم حوزویان در حمایت از سپاه در قم برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۷۷۶۵۰

اجتماع عظیم حوزویان در حمایت از سپاه در قم برگزار شد

قم - ایرنا - اجتماع عظیم حوزویان در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و محکومیت اقدام آمریکا در قرار دادن نام این نیروی مقتدر در میان گروه های تروریستی، روز چهارشنبه در مدرسه فیضیه قم برگزار شد.

به گزارش ایرنا، در این تجمع، آیات سید احمد خاتمی، عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری، محسن اراکی دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، علیرضا اعرافی مدیر حوزه های علمیه، سید هاشم حسینی بوشهری، نایب رئیس جامعه مدرسین، نمایندگان بیوت مراجع عظام تقلید، احمد امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، شماری از پاسداران، طلاب، فضلا و علمای برجسته حوزه های علمیه حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این اجتماع بزرگ، شرکت کنندگان با سردادن شعارهایی همچون«لا اله الا الله، آمریکا عدو الله»، «مرگ بر آمریکا»، «شعار ملت ما، مرگ بر آمریکا»، «وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد، ارتش دنیا نتواند که جوابم دهد»، «سپاه انقلابی حمایتت می کنیم»، «حوزه انقلابی آماده جهاد است»، «ما همه سرباز توایم خامنه ای، گوش به فرمان توایم خامنه ای»، «ای رهبر آزاده آماده ایم آماده»، «خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست» و «آمریکا در چه فکریه ایران پر از سپاهیه» حمایت خود از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و اقدام آمریکا در قرار دادن نام این نیرو در میان گروه های تروریستی را محکوم و به صورت جمعی بیان کردند همه ما طلاب، فضلا و علمای حوزه علمیه قم پاسدار انقلاب اسلامی هستند.
در اجتماع عظیم امروز مدرسه فیضیه قم، آرم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سراسر محیط برگزاری مراسم در قالب پلاکارد، بنر و پرچم به چشم می خورد و بسیاری از شرکت کنندگان و طلاب به نشانه حمایت از این نیرو، به صورت نمادین لباس پاسداران را به تن داشتند که از جمله آن ها می توان به پوشیدن لباس سپاه توسط آیت الله اراکی و امیر آبادی اشاره کرد.
همچنین در این اجتماع سخنان امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب در حمایت از نقش و جایگاه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کشور، توسط مجری قرائت شد.
شعر خوانی در وصف سپاه پاسداران توسط حجت الاسلام والمسلمین جواد محدثی از دیگر جلوه های این مراسم بود.
به گزارش ایرنا، دونالد ترامپ رئیس ‌جمهوری آمریکا دوشنبه هفته جاری با انتشار بیانیه ‌ای مطبوعاتی اعلام کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در فهرست سازمان‌ های تروریستی قرار می ‌دهد.
7405/ 1175

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي حمايت از سپاه مدرسه فيضيه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۷۷۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنگره شهدای مرکزی به یک جریان عظیم فرهنگی در کشور تبدیل شده است

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار محسن کریمی در آئین اختتامیه گردهمایی همسنگران نیروی انسانی لشکر ۱۷ علی ابن ابیطالب در اراک اظهار کرد: ایمان، توکل برخدا و امید، موتور محرکه پیشرفت کشور در طول انقلاب اسلامی است و رزمندگان اسلام در طول ۴۵ سال گذشته با این مؤلفه‌ها توانستند بزرگترین افتخارات و سربلندی را برای کشور رقم بزنند که نمونه آن در دوران پرافتخار دفاع مقدس و جبهه مقاومت موج می‌زند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با بیان اینکه پیشکسوتان ایثار و شهادت گنجینه‌های عظیم معرفت، ایمان و امید هستند، گفت: در شرایطی که امروز نظام اسلامی نزدیک قله‌های بلند سربلندی است باید تجربیات، روحیات و فرهنگ‌های ارزشی به نسل جدید منتقل شود و خودباوری و ما می‌توانیم را برای جوانان نهادینه سازند.

وی افزود: در همه مقاطع هشت سال دفاع مقدس ملت ایران ایمان، امید، اخلاق، معنویت و جوانمردی موج می‌زند و این مقطع نورانی مظهر مقاومت، پایداری، تدبیر و حکمت است و به طور حتم راهبردهای دفاع مقدس برای رفع مشکلات کشور کارآمد است.

استان مرکزی نقش مهم و اثرگذاری در طول تاریخ انقلاب اسلامی دارد

سردار کریمی با اشاره به نقش استان مرکزی در انقلاب اسلامی گفت: استان مرکزی نقش مهم و اثرگذاری در طول تاریخ انقلاب اسلامی و به ویژه دفاع مقدس داشته که تعابیر بسیار دقیقی از نقش استان در کلام مقام معظم رهبری داریم که نشان از پیشتازی مردم سرزمین دیارآفتاب در تاریخ انقلاب است.

وی افزود: در راستای تبیین نقش استان مرکزی در انقلاب اسلامی طی یک دهه اخیر اقدامات قابل توجهی انجام شده که یکی از آنها رویداد ملی کنگره شهدای استان است که برکات بسیار زیادی داشت و امروز به یک جریان عظیم فرهنگی، مردمی و ملی در حوزه ایثار و شهادت تبدیل شده است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: کنگره شهدای استان مرکزی علاوه بر مزین بودن به نام زیبای امام خمینی (ره) از جهات مختلف توانست در سال ۹۸ برترین رتبه را در کشور کسب کند و بسیاری از فعالیت‌ها برای سایر استان‌ها تبدیل به یک الگو شود.

سردار کریمی ادامه داد: اجلاسیه اصلی فعالیت‌ها همچنان با رویکرد تحقق بیانات مقام معظم رهبری با قوت ادامه پیدا کرد و در بخش‌های مختلف محرومیت زدایی، اجتماعی، خدماتی، فرهنگی، علمی و پژوهشی، هنری و تبلیغاتی، زیرساختی و عمرانی و حمایتی اقدامات بسیاری انجام شده که همچنان تداوم دارد.

ساخت ۱۸۰۰ واحد مسکن محرومین دستاورد کنگره شهدای مرکزی

وی با اشاره به مهمترین اقدامات در ذیل کنگره شهدای استان بیان کرد: طرح هر پروژه یک شهید و هر خدمت به نام یک شهید از مهمترین دستاوردهای کنگره شهدای استان مرکزی است و به برکت این طرح هزاران عنوان خدمت به ولی نعمتان ارائه شده که اهدای بیش از ۱۹۰۰ سری جهیزیه به زوج‌های جوان و ساخت ۱۸۰۰ واحد مسکونی برای محرومین از جمله آنها است.

سردار کریمی افزود: به برکت کنگره شهدای استان مرکزی تاکنون بیش از یک میلیون سند در حوزه دفاع مقدس و مقاومت جمع آوری شده و بزرگترین منبع برای انجام کارهای پژوهشی و علمی است و البته با تهیه دانشنامه دفاع مقدس که تاکنون بیش از ۷۲۰ مدخل آن نهایی شده بخش مهمی از این اسناد را مورد بهره برداری قرار داده‌ایم.

وی تأکید کرد: کاهش آسیب‌های اجتماعی و حاکم‌شدن فرهنگ‌های ارزشی در استان مرکزی از دیگر دستاوردهای کنگره شهدای استان مرکزی است و البته هر زمان به فرهنگ ایثار و شهادت بیشتر پرداختیم شاهد برکات آن بودیم و این مسئله برای شرایط امروز درس‌های فراوانی دارد.

سردار کریمی با تأکید بر اینکه نیروی انسانی به‌عنوان رکن اساسی در نیروهای مسلح از راهبردهای مهم و رمز موفقیت در همه امور است، گفت: به طور قطع تمام موفقیت‌ها و افتخارات نیروهای مسلح به ویژه پیروزی‌های دفاع مقدس به برکت وجود نیروی انسانی متعهد و کارآمد است.

کد خبر 6097003

دیگر خبرها

  • درباره تیرباران اولین وزیر زن در ایران
  • عزت جمهوری اسلامی حاصل رشادت سپاه پاسداران و نیرو‌های مسلح است
  • رویداد گفتاورد ملی نخبگان برگزار می‌شود
  • برگزاری اجتماع عظیم دختران کُرد به مناسبت روز دختر
  • کاندیداهای شورای ائتلاف در حوزه انتخابیه قائم‌شهر معرفی شد
  • اطلاعیه سپاه پاسداران درباره شهدای حمله تروریستی اسرائیل
  • خدمات جهاد سازندگی ماندگار است
  • دیدار مسئولان و کارگزاران حج با رهبر انقلاب تا ساعتی دیگر
  • پیام تبریک فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت فرارسیدن روز بسیج سازندگی
  • کنگره شهدای مرکزی به یک جریان عظیم فرهنگی در کشور تبدیل شده است