Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا؛ مراسم افتتاحیه سی‌وششمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن جمهوری اسلامی ایران بعدازظهر امروز 21 فروردین‌ماه در مصلای امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

این مراسم از ساعت 16 و با مراسم استقبال از شرکت‌کنندگان آغاز می‌شود تا کشورمان به مدت پنج روز شاهد رقابت قاریان و حافظان قرآن و شرکت‌کنندگان در دیگر رشته‌های قرآنی در بخش‌های بانوان، بزرگسالان، دانش‌آموزان، روشندلان و طلاب علوم دینی باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر اساس اعلام ستاد خبری مسابقات این مراسم با تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید به وسیله «علیرضا رضایی» رتبه اول دوره گذشته این مسابقات و نیز خیرمقدم رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه آغاز می‌‌شود.
اجرای برنامه تواشیح گروه مدیحه‌سرایی «میعاد» و پخش نماهنگ همراه با ارائه گزارش درباره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم از جمله بخش‌های آئین آغازین این دوره از مسابقات بین‌المللی قرآن است.
همچنین میهمان‌ ویژه مراسم افتتاحیه، سیدعباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی است که در این مراسم به ایراد سخن می‌پردازد.
در این مراسم 123 نفر از نخبگان قرآنی کشورهای مختلف جهان در بخش‌های بزرگسالان، روشندلان، دانش‌آموزان و بانوان حضور دارند و از ساعت 18 مرحله نهایی این دوره از مسابقات و فینال رقابت‌ها آغاز و تا روز ۲۵ فروردین ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام 

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا مسابقات سی و ششمین دوره افتتاحیه ایران تهران قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۷۷۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مسابقات بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز

به گزارش خبرنگار مهر، چهل و چهارمین دوره رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام جهان پهلوان غلامرضا تختی امروز پنجشنبه با حضور فرنگی کاران از ایران، برزیل، ارمنستان، سوریه و عراق آغاز شد.

مسابقات یادشده در روزهای ۶ و ۷ اردیبهشت ماه در سالن مسابقات مجموعه ورزشی امام رضا (ع) شهرک نفت اهواز برگزار می‌شود.

کد خبر 6088506

دیگر خبرها

  • دو ایرانی در مسابقات قرآن مالزی
  • مرحله مقدماتی هفتمین دوره مسابقات قرآن جامعه کارگری
  • اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی شد
  • آنچه در آئین افتتاحیه هفته فرهنگی سنندج گذشت + فیلم
  • محمودآباد میزبان تور بین‌المللی دوچرخه سواری خزر شد
  • آغاز مسابقات بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز
  • قاری و حافظ قرآن اعزامی به مسابقات مالزی تعیین شدند
  • رقابت قرآنی دانش آموزان شمال فارس در سرچهان
  • حمیدرضا نصیری و محمدرضا زاهدی نمایندگان ایران در مسابقات قرآن مالزی
  • برگزاری مرحله مقدماتی پانزدهمین و بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم، نهج‌البلاغه و اذان ویژه مجموعه منطقه دو عملیات انتقال گاز ایران