Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-08@03:46:06 GMT

مدیران طرح پایلوت لنده را یک کار اولویت دار بدانند

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۷۷۷۵۷

مدیران طرح پایلوت لنده را یک کار اولویت دار بدانند

احمدی گفت: مدیران دستگاه های اجرایی استان کهگیلویه و بویراحمد طرح پایلوت محرومیت زدایی شهرستان لنده را یک کار اولویت دار و مهم بدانند و نسبت به تسریع در اجرای آن تمام تلاش خود به کار گیرند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، علی محمد احمدی امروز در نشست هماهنگی اجرای طرح پایلوت لنده با حضور نمایندگان بنیاد علوی در اجرای این طرح، با بیان اینکه مدیران تخصصی همه برنامه ها را با هماهنگی بنیاد علوی عملیاتی کنند، اظهار داشت: هر چند مشکلات اجتماعی و گیر ساختاری در منطقه گاهی وقت ها مانع تسریع در کارها می شود، اما با تلاش، جدیت و تدبیر باید موانع را برطرف کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه از عملکرد ثبت اسناد و املاک استان در اجرای طرح پایلوت لنده رضایت ندارم، اظهار داشت: برای ایجاد اشتغال و وثیقه قراردادن بیش از پنج هزار سند مالکیت در این شهرستان، روند صدور اسناد بسیار ضعیف و کند است.

 

وی یادآور شد: باید برای سرعت بخشی به این موضوع مهم چاره اندیشی شود و متولی امر اقدامات جدی و سریع به عمل آورد.

 

احمدی به پروژه بستر درمان این شهرستان اشاره کرد و گفت: این پروژه که زمین آن به مساحت بیش از سه هزار متر مربع تامین شده، هر چه سریعتر پیمان سپاری شود.

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد به پل وحدت موگرمون اشاره و تاکید کرد: این پل مراحل تشریفات آن به سرعت انجام گیرد و عملیات اجرای آن تا پایان اردیبهشت ماه امسال آغاز شود.

 

وی به تسریع در رونق اشتغال، ایجاد فضا و فرصت های کسب و کار و طرح های کارآفرینی تاکید کرد و گفت: دستگاه های اقتصادی و بانک های عامل در این خصوص نهایت همکاری با بنیاد را داشته باشند.

 

احمدی تاکید کرد: طرح پایلوت لنده فرصتی است تا همه ظرفیت های این شهرستان به کار گرفت شود تا منجر به رشد و توسعه آن شده و برای تحقق این مهم، همه دستگاه های اجرایی و به خصوص مردم این شهرستان پای کار بیایند و با بنیاد علوی همکاری کنند. 

 

نماینده بنیاد علوی در اجرای طرح پایلوت لنده هم گفت: در میان ۱۰ طرح پایلوت در۱۰ استان کشور، استاندار کهگیلویه و بویراحمد نسبت به دیگر استانها با شدت و جدیت بیشتری پیگیر اجرا و پیشبرد طرح محرومیت زدایی پایلوت لنده در این استان است. 

 

جلالی افزود: شرایط لازم از سوی دولت و بنیاد علوی برای پیشبرد این طرح فراهم و مردم هم تشنه خدمت هستند و باید همه تلاش ها به کار گرفته شوند.  

 

وی در خصوص ایجاد کار و اشتغال در این شهرستان اظهار داشت: همه ظرفیت ها در روستاها شناسایی شده و این روستاها سطح بندی شده اند که به تناسب این ظرفیت ها، مشاوره های لازم برای ایجاد فرصت های اشتغال انجام می شود. 
 

به گفته جلالی در خصوص ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی در شهرستان لنده، تجربیات شهرستان های دیگر کشور که برخوردار از چنین شرایطی بوده به کار گرفته می شود.

پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: خسارت سیل سیل سپاه پاسداران خبرگزاری شبستان کمک به سیل زدگان سپاه خوزستان سیل زدگان سیل لرستان بارندگی و سیلاب پایلوت لنده استاندار کهگیلویه و بویراحمد بنیاد برکت رونق اقتصادی اشتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۷۷۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت کاری ۳۵ درصد مسکن ملی شهرستان ملایر

مدیر بنیاد مسکن شهر‌ستان ملایر، گفت: اکنون ساخت ۵۰۲ واحد مسکن در قالب اقدام ملی مسکن ملایر با توجه به آورده متقاضیان ۳۵‌ درصد پیشرفت‌کاری دارد. - اخبار استانها -

مهدی عبد‌الملکی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در همدان، با یاد‌آوری‌ این‌که بخشی از واحد‌های مسکن ملی شهرستان ملایر در  زمینی به وسعت 3 هکتار در دست ساخت است، اظهار داشت: زیربنای این ‌واحد‌ها 68 زار‌متر‌مربع است که در قالب 13 بلوک ساخته خواهد شد.

وی افزود: 12 بلوک این ساختمان‌های واقع در زمین‌های معروف به دریاچه کوثر ملایر، 40 واحدی و یک بلوک 22 واحدی است که در 5 طبقه به صورت 2 طبقه توقفگاه‌ خودرو با تسهیلات 550 میلیون‌تومان دولت ساخت آن آغاز و سقف چهارم اجرا شد.

مدیر بنیاد مسکن شهر‌ستان ملایر با اشاره بر این‌که برای افزایش پیشرفت‌کاری ساخت این واحد‌ها، آورده شهروندان متقاضی تایید شده و  مالک نقش‌موثری دارد،بیان کرد: ساخت واحد‌ها بر اساس آورده متقاضیان است و بانک بر مبنای پیشرفت‌کاری طرح‌های ساخت مسکن ملی، تسهیلات مرحله‌ای پرداخت خواهد کرد.

عبدالملکی، گفت: اکنون هر یک از متقاضیان این واحد‌ها در سه مرحله 130 میلیون‌ تومان آورده داشتند که در 3 قسط پرداخت شد، قسط بعدی 50 میلیون‌ تومان است که پیامک واریز برای آنان ارسال شده است.

وی در پاسخ این سوال‌ خبرنگار تسنیم که این واحد‌ها با چه هزینه تمام شده‌ای تحویل متقاضی خواهد شد، عنوان کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بر اساس تعهد‌های اقدام ملی مسکن همه مصالح مورد‌نیاز و مستقیم از کارخانه تامین کرد که با کاهش واسط‌ها، هزینه ساخت به قطع یقین کاهش خواهد داشت.

مدیر بنیاد مسکن شهر‌ستان ملایر، افزود: افزون بر این هزینه‌های نظام‌مهندسی و شهرداری برای مالک 50 درصد تخفیف دارد و هزینه تسهیل‌گر که همه امور را به وکالت از مالک یا متقاضی بر عهده خواهد داشت رایگان است و هزینه تسهیل‌گر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی پرداخت خواهد کرد. آماده‌سازی زمین‌های واگذاری نیز با بنیاد‌ مسکن است برخی قطعات به 2 نفر و برخی به یک نفر متقاضی بر اساس قرعه‌کشی واگذار شد.

وی درباره آخرین وضعیت متقاضیان مسکن ملی شهرستان ملایر، گفت: با آغاز فراخوان اجرای طرح اقدام ملی مسکن، در شهر‌های ازندریان، زنگنه، جوکار و سامن متقاضیان این حوزه ثبت شد که بعد ازبررسی و تایید افراد  دارای  فرم ج سبز، 185 نفر تایید و از این تعداد 102 نفر وجه واریز کردند.

عبدالملکی قطعات زمین واگذار شده را 180 تا 200 متری بیان کرد و گفت: نهضت ملی مسکن 2 نوع تسهیلات در اختیار متقاضیان قرار داد، یکی تسهیلات 550 میلیون تومان با سود 18 درصد و دیگری تسهیلات 350 میلیون تومان با5 درصد سود، هر دو نوع تسهیلات بازپرداخت 20 ساله و بدون تنفس دارد که بعد از دریافت آخرین مرحله تسهیلات توسط متقاضی، بازپرداخت تسهیلات آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اختیارات استان‌ها در اجرای طرح مولد سازی افزایش می‌یابد
  • حفاظت و حراست از اراضی ملی اولویت دستگاه‌های متولی باشد
  • رسالت معلم تربیت انسان در طراز مقام توحیدی است
  • حل مسائل نرم افزاری و سخت افزاری هرمز اولویت مدیران دولتی است
  • فرمانداران استان ایلام به ساماندهی گلزار شهدا توجه داشته باشند
  • پیشرفت کاری ۳۵ درصد مسکن ملی شهرستان ملایر
  • ۱۴ سال از بلاتکلیفی بزرگترین پروژه شهرداری می‌گذرد؛ برج‌های دو قلو چالش مدیران شهرکرد
  • ۱۴ سال از بلاتکلیفی بزرگ ترین پروژه شهرداری می گذرد برج های دو قلو چالش مدیران شهرکرد
  • تسریع در رفع مشکلات روستای امام‌قیس شهرستان بروجن
  • اجرای برنامه‌های متنوع به مناسبت هفته میراث‌فرهنگی