Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگارخبرگزاری برنا از تربت جام سرهنگ پاسدارابوطالب جوان در جمع خبرنگاران با تبریک اعیاد شعبان المعظم و روز پاسدار گفت: این اعیاد بزرگ و فرخنده هرساله طبق سنت دیرینه به‌جامانده از نیاکان با ویژه‌برنامه‌های فرهنگی، سخنرانی و مولودی‌خوانی و اطعام همراه بوده که خوشبختانه با هماهنگی انجام‌گرفته اطعام جشن‌های موالید شعبان و آیین چراغ برات به نیت آمرش اموات در قالب موکب اربعین به سیل‌زدگان شمال و جنوب کشور اهدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی با اشاره به بصیرت و ولایتمداری مردم این خطه وحدت‌آفرین، مراتب تشکر و قدردانی خود از اقدام خداپسندانه هیئت‌امنای هیئت‌های امام حسین (ع)، ابوالفضلی (ع)، امام سجاد (ع) و متحده حسینی، مردم و نقش ارزنده بزرگان و علمای عزیز به‌ویژه حجج‌الاسلام طاهری و دامن‌پاک «امامان جمعه و موقت» ابراز و این حرکت نوع‌دوستانه و مشفقانه را جهادی و انقلابی برشمرد.

وی با اشاره به جمع‌آوری بیش از ۴۰ میلیون کمک نقدی مردمی تاکنون تصریح کرد: این مبالغ به‌حساب بسیج سازندگی سپاه امام رضا (ع) واریز تا برای تأمین و اعزام اجناس ضروری به مردم سیل‌زده تسریع صورت پذیرد.

ابوطالب جوان همین باره اضافه کرد: یک روز حقوق فروردین کارکنان این ناحیه نیز به مناسبت روز پاسدار جهت کمک به هم‌وطنان گرفتار سیلاب‌های اخیر اختصاص گرفت و برابر دستور سلسله‌مراتب فرماندهی سپاه امام رضا (ع) آماده هرگونه اقدام جهادی، عملی و میدانی در اعزام همکاران و بسیجیان به این مناطق هستیم.

خبرنگار: علیرضافیروزی

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: امام رضا بسیج تربت جام حقوق سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۷۷۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، حجت الاسلام سید ابوالفضل امام گفت:به منظور سهولت در پرداخت زکات، گزینه‌ای در دستگاه کارتخوان هوشمند نانوایی‌ها تعبیه شده که مردم می‌توانند با انتخاب هر یک از گزینه ها، نسبت به پرداخت مبلغ مورد نظر خود اقدام کنند.
 حجت الاسلام سید ابوالفضل امام افزود: مردم از پرداخت پول نقد به نانوایی خودداری و فقط و فقط از طریق کارتخوان اقدام کنند و پس از ثبت تراکنش با برنامه ریزی که توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) برای جامعه هدف انجام شده است، مددجویان می‌توانند از طریق کمیته امداد نسبت به تحویل نان از هر یک از واحد‌های نانوایی اقدام کنند.
وی، همچنین از جمع آوری زکات فطریه و کفاره به مبلغ هفت میلیاردتومان در سال جاری خبر دادو بیان داشت:از این مبلغ دو میلیارد تومان را مردم و خیران به طور مستقیم به حساب ایتام واریز کردند.

دیگر خبرها

  • فراهم شدن امکان پرداخت زکات از کارتخوان نانوایی‌ها
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • اهدای عضو جوان ۲۲ ساله کرمانی
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • اهدا ۶۰ سری جهیزیه به زوج‌های جوان کهگیلویه
  • تداوم پنجشنبه‌های مهربانی با کمک یکی از کارمندان زندان یزد
  • نوعدوستی کارمند یزدی برای آزادی زندانیان
  • نشان عالی «سربداران» به سپاه اهدا شد
  • نشان عالی «سربداران» به سپاه پاسداران اهدا شد
  • نشان عالی «سربداران» به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اهدا شد