Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-27@23:44:43 GMT

رویایی ترین سرمربی تاریخ پرسپولیس چه کسی است؟

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۷۸۱۴۸

 برانکو ایوانکوویچ با دلایل بسیار ساده و پیش پا افتاده، به یکی از رویایی ترین مربیان تاریخ پرسپولیس تبدیل شده است؛
این مربی در دو بخش نتیجه گیری و مدیریت به صورت توامان موفق بوده و تا امروز انتظارات را به بهترین شکل ممکن برآورده کرده است.
این میزان رضایت از یک مربی خارجی در فوتبال ایران بی سابقه نیست اما بی تردید کم سابقه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهمترین کار برانکو در پرسپولیس این است او آن قدر خوب کار کرده که تمام تصمیماتش در این تیم از سوی هواداران، مقبول واقع می شود.
پرسپولیسی ها می دانند آن چه ایوانکوویچ می گوید و دستورش را صادر می کند به سود تیم خواهد بود؛ در نتیجه هرگز روی حرف او حرفی نزده اند و این در فوتبال ما که مربیان خیلی زود وجاهت و کاریزمای خود را از دست می دهند، یک اتفاق قابل قبول در پرسپولیس است.
برانکو اگر باز هم در لیگ جام نگیرد، اتفاقی برایش رخ نمی دهد چون دوبار با پرسپولیس در رقابت های لیگ برتر قهرمان شده است اما جام سوم از او یک مربی دست نیافتنی ترسیم می کند. خودش هم می داند که این هتک تریک، برایش چقدر سرنوشت ساز خواهد بود.
موفقیت دوباره برانکو در لیگ قهرمانان آسیا اما او را باز هم به عرش می برد و این مربی برای پرسپولیسی ها به یک مرد تاریخ ساز تبدیل می شود.
این موقعیت ویژه شاید برای هر مربی خارجی و ایرانی در این فوتبال یک رویاست اما برانکو در پرسپولیس به این آرزوی بزرگ رسید.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: پرسپولیس فوتبال ایران فوتبال رقابت های لیگ برتر لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس برانکو سرمربی پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۷۸۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارشناس فوتبال: پرسپولیس با تعویض های اوسمار بازنده شد

کارشناس فوتبال گفت: پرسپولیس درمسابقه ای که باید پیروز می شد بازنده شد. متاسفانه تعویض های اشتباه اوسمار باعث این باخت بود.

محمود کلهر در گفت وگو با فارس در موررد نتایج مسابقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی  و کنار رفتن تیم هایی مثل پرسپولیس و ذوب آهن ، اظهار داشت: حساس ترین مسابقه همان دیدار پرسپولیس – آلومینیوم اراک بود. پرسپولیس درمسابقه ای که باید پیروز می شد بازنده شد. متاسفانه تعویض های اشتباه اوسمار باعث این باخت بود البته نباید از تعویض های خوب مجتبی حسینی سرمربی آلومینیوم اراک ساده عبور کرد. او به خوبی پرسپولیس را آنالیز کرده بود. در نهایت پرسپولیس دوبار کامبک خورد و فکر می کنم در دقیقه 119 آلومینیوم توانست بازی را به مساوی بکشاند. در ضربات پنالتی هم غیبت نبود بیرانوند تاثیرگذار بودهرچند سرمربی پرسپولیس برخلاف سرمربی آلومینیوم اراک در تصمیم گیری هایش دچار مشکل شده بود.

این کارشناس فوتبال با اشاره به شرایط دیگر تیم های صعود کرده گفت: سپاهان به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرده و چهارشنبه هم باید به مصاف پرسپولیس برود. باخت به آلومینیوم اراک باعث به حاشیه رفتن پرسپولیس خواهد شد و این به سود سپاهان در آستانه این دیدار مهم است.  سپاهان دوباره توانسته کیفیت خوب خودش را در زمین نشان بدهد.

کلهر در مورد حذف پرسپولیس و استقلال از جام حذفی و اینکه تصور می کند کدام تیم ها به فینال برسند گفت: قطعا این دو تیم سرخابی هواداران بیشماری دارند و حذف آنها از جذابیت مسابقات برای هواداران فوتبال کم می کند اما تیم های حاضر در این رقابت به دنبال قهرمانی خواهند بود و تصور می کنم اگر سپاهان و ملوان تا قبل از فینال با یکدیگر روبه رو نشوند می توانند یک پای فینال باشند. ملوان از جمله تیم های ریشه داری است که در جام حذفی هم همیشه در نقش مدعی حاضر می شود.

 هرچند نمی توان از تیم مدعی تراکتور هم عبور کرد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: دختر سرمربی برزیلی پرسپولیس با لباس سرخپوشان (+عکس) سرمربی سابق تیم های پایه پرسپولیس: برای بازیکن نباید اوسمار و غیر اوسمار فرقی داشته باشد

دیگر خبرها

  • کارشناس فوتبال: پرسپولیس با تعویض های اوسمار بازنده شد
  • نیکبخت کاندیدای خوش‌پوش‌ترین مربی ایران (عکس)
  • پرسپولیس چه زیبا باخت/ برد آلومینیوم اراک در تاریخ فوتبال کم‌نظیر بود
  • پرسپولیسی ها ما را مسخره کردند | مشکل بازیکن استقلال بود که بی دلیل در زمین ایستاده بود
  • اوسمار به پرسپولیسی‌ها: رو پا بایستید، فراموش کنید!
  • یاسین سلمانی: اوسمار مربی باهوشی است؛ پرسپولیس پس از سرمربی‌گری او متحول شد / فیلم
  • حسینی بعد از حذف پرسپولیس: هنوز کار خاصی نکرده‌ایم
  • صحبت‌های سرمربی آلومینیوم اراک پس از حذف پرسپولیس
  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند
  • علی دایی سرمربی پرسپولیس می‌شود؟