Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، محمد عیدی رییس سازمان تفریحی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان اظهار کرد: هر سال از سوم تا نهم اردیبهشت ماه هفته فرهنگی اصفهان توسط شهرداری برگزار می‌شد سال گذشته این هفته با شعار شهری که دوستش داریم برگزار شد و امسال نیز از پنج ماه گذشته برنامه ریزی‌های لازم برای برگزاری مراسم‌های مختلف با هدف رشد گردشگری انجام شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رییس سازمان تفریحی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان ادامه داد: با توجه به اتفاقاتی که در نوروز امسال در نقاط مختلف کشور رخ داد و مردم میهن عزیزمان گرفتار سیلاب شدند به دستور شهردار این برنامه‌ها لغو شد تا بتوانیم با توجه به اینکه اصفهان در فلات مرکزی کشور قرار دارد به خوبی کمک‌های لازم را به مردم برسانیم.

وی اضافه کرد: پس از بازدیدی که شهردار از مناطق سیل زده خوزستان و لرستان داشتند تصمیم گرفتیم امسال با شعار "هفته فرهنگی اصفهان، سرود همدلی برای ایران" تا مردم عزیزمان به یک ثبات نرسیده اند آن‌ها را رها نکنیم و همراه آن‌ها باشیم و پس از اینکه سیلاب از شهر‌ها کاملا خالی شد برای رساندن بسته‌های فرهنگی و مواد مورد نیاز همراه باشیم.

عیدی افزود: در حاضر فرهنگسرا‌های ما ستاد جمع آوری کمک‌های مردمی را راه اندازی کردند تا بتوانیم امسال هفته فرهنگی را به یک فرهنگ سازی تبدیل کنیم چراکه اصفهان در سال‌های سال خط اول کمک رسانی به مردم میهن عزیزمان بوده است و انسان هایی، چون خرازی و همت را همیشه در خط مقدم داشته است.

رییس سازمان تفریحی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه اصفهان رییس کمیسیون اجتماعی فرهنگی کلانشهر‌ها نیز است با وجود این شرایط یک جلسه اضطراری روز شنبه برگزار کرده ایم تا این برنامه فرهنگی به صورت هماهنگ در کشور برگزار شود و بتوانیم یک پویش ملی برای کمک به عزیزانمان برگزار کنیم.

انتهای پیام/م

  لغو برنامه های هفته فرهنگی اصفهان برای همدردی با سیل زدگان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۷۸۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از ۵۰ شاعر و شاعره محله دستگرد در «گنج‌های پنهان»

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان گفت: به‌مناسبت هفته نکوداشت اصفهان تجلیل از ۵۰ شاعر و شاعره محله دستگرد در ویژه برنامه «گنج‌های پنهان» انجام شد.

جواد کشانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: محله دستگرد یکی از محله‌های هنرمندپرور شهر اصفهان است که هنرمندان و فرهیختگان این محله نه‌تنها در منطقه ۱۳، بلکه در کل شهر، استان و حتی کشور شهرت دارند.

وی افزود: در میان این هنرمندان، شاعران گرانقدری در این محله زیسته‌اند که کلام و اشعار ظریف و دل‌نشینی دارند.

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان تصریح کرد: بر همین اساس بر آن شدیم تا به مناسبت هفته نکوداشت اصفهان، در ویژه برنامه «گنج‌های پنهان محله» که با حضور هنرمندان و شاعران استانی در فرهنگسرای دستگرد برگزار شد، با زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شاعران درگذشته همچون مرحوم انواری و مرحوم وحید دستجردی، از ۵۰ شاعر و شاعره محله دستگرد تجلیل کنیم که این برنامه با حضور شهروندان و هنرمندان برگزار شد.

کد خبر 748477

دیگر خبرها

  • برنامه‌های گرامیداشت روز و هفته شیراز اعلام شد
  • برنامه «یه اردوی خاص» برگزار می‌شود
  • اجرای برنامه‌های نکوداشت هفته شیراز از ۱۲ اردیبهشت
  • برگزاری ۶۰ برنامه فرهنگی در سیستان و بلوچستان
  • مهم‌ترین نکته جشنواره امام رضا(ع) امسال، حضور میدانی است/ جشنواره فیلم رضوان به برکت جشنواره امام رضا(ع) برگزار می‌شود
  • اصفهانی‌ها ایده‌های خود را برای معرفی بهتر تخت‌فولاد ارائه دهند
  • تجلیل از ۵۰ شاعر و شاعره محله دستگرد در «گنج‌های پنهان»
  • تمرکز امسال فعالیت‌های فرهنگی بر توسعه و تقویت جلسات خانگی
  • جای جای اصفهان، رنگ‌وبوی هفته فرهنگی را گرفته است
  • اردوی هفت گردی به مناسبت هفته فرهنگی در منطقه ۷ شهرداری اصفهان