Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-01@11:11:48 GMT

نقش مؤثر مراکز نیکوکاری در جلب مشارکت‌های مردمی

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۷۸۲۹۶

نقش مؤثر مراکز نیکوکاری در جلب مشارکت‌های مردمی

به گزارش ایکنا از زنجان، هدایت صفری، مدیرکل کمیته امداد استان رنجان، ظهر امروز، چهارشنبه ۲۱ اسفند ماه در بازدید از کمیته امداد شهر هیدج، اظهار کرد: توسعه مشارکت‌های مردمی و ارتقای خدمات اشتغال‌زایی و توانمندسازی برای مددجویان تحت حمایت دو راهبرد مهم کمیته امداد استان زنجان در حوزه خدمت‌رسانی به جامعه هدف است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی مراکز نیکوکاری شهر هیدج را از موفق‌ترین‌مراکز استان عنوان کرد و افزود: بر اساس ارزیابی‌های انجام‌شده مراکز نیکوکاری شهر هیدج جزو واحدهای فعال استان زنجان است.

صفری با اشاره به نقش موثر بهره‌گیری از ظرفیت مردم در محرومیت‌زدایی، عنوان کرد: مراکز نیکوکاری از مراکزی هستند که می‌توانند نقش بسیار موثری در جلب مشارکت‌های مردمی داشته باشند.

وی با تأکید بر ضرورت توجه جدی به این مراکز برای توسعه مشارکت‌های مردمی، ادامه داد: توسعه کمی و کیفی فعالیت‌های محرومیت‌زدایی و توانمندسازی این نهاد از طریق این مراکز باید به‌عنوان یک رویکرد مهم در سال جدید پیگیری شود.

وی ادامه داد: شبکه‌سازی کارهای خیرخواهانه در مراکز نیکوکاری و واگذاری بخشی از امور تصدی‌گری این نهاد به مراکز نیکوکاری باهدف ایجاد شهر بدون مددجو باید در اولویت کاری بخش‌های مختلف کمیته امداد شهر هیدج در سال جدید قرار گیرد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا زنجان کمیته امداد هیدج مددجویان کمیته امداد مراکز خیریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۷۸۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۵۰ هزار دانش‌آموز دانشجو تحت حمایت کمیته امداد هستند

حبیب‌اله آسوده، در مراسم گرامیداشت مقام استاد شهید مطهری و روز معلم در کرمانشاه، افزود: همکاری ۴۰ ساله کمیته امداد و وزارت آموزش و پرورش در جشن مهم با محوریت علم و دانش و دانایی با نام جشن عاطفه‌ها قابل تقدیر است.

وی با تاکید بر اینکه از ظرفیت بالای مردم خیر در کمک به دانش‌آموزان نیازمند باید استفاده بهینه شود، اظهار کرد: بیش از ۸۰۰ هزار دانش‌آموز و ۵۰ هزار دانشجو در مقاطع مختلف، تحت حمایت کمیته امداد هستند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد تصریح کرد: آنچه امروز توقع محرومان است، فرصت تلاش و معاش در شرایط سخت اقتصادی امروز است و در همین راستا تعداد زیادی از استعدادهای برتر در خانواده‌های محروم با کمک کمیته امداد به کارآفرینی رسیده‌اند و برای افراد جامعه ایجاد شغل کرده‌اند.

آسوده گفت: آنچه که در جامعه ما در فرهنگ نوجوانان تحت حمایت باید برجسته شود، هویت‌بخشی به استعداد عقلی و فکری و استعداد انقلابی و دینی است که نقش معلمان عزیز با بینش فرهنگی و اقتصادی توامان در این زمینه بسیار مهم است.

وی با اشاره به حمایت از ایتام توسط دانش‌آموزان و معلمان نیکوکار خاطرنشان کرد: تعداد یک میلیون و ۴۰۰ هزار حامی در سراسر کشور ۵۱۶ هزار فرزند یتیم و محسنین را حمایت می‌کنند که حدود ۱۰ درصد از این حامیان زیر ۲۰ سال هستند.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • ۸۵۰ هزار دانش‌آموز دانشجو تحت حمایت کمیته امداد هستند
  • کمک مرکز نیکوکاری در یزد به آزادی زندانیان
  • ۳۰۰۰بسته گوشت قرمز بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی توزیع شد
  • مشارکت ارتش در اجرای طرح مردم یاری در مناطق مرزی و محروم کرمانشاه
  • افزایش ۲۶ درصدی کمک‌های مردمی به کمیته امداد
  • ایرانی‌ها سال گذشته چقدر صدقه دادند؟
  • توزیع ۵۰۰ کیسه آرد در بخش گافر و پارامون بشاگرد
  • رشد ۲۶ درصدی مشارکت های مردمی در کمیته امداد
  • نشست تخصصی کمیته امداد استان گلستان با دانشگاه آزاد اسلامی برگزارشد
  • مشارکت بیش از هزار معلم سمنانی در طرح اکرام ایتام و محسنین