Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش الف، حجت الاسلام حسن روحانی در ابتدای جلسه، با اشاره به تعیین سال جاری از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال «رونق تولید»، کلیه دستگاه‌های اجرایی را مامور کرد با بهره گیری از تجربیات موجود و شناسایی موانع و تنگناها، به منظور رفع موانع، تسهیل فرآیندها و رونق تولید، برنامه‌های خود را به هیئت وزیران ارائه کنند تا در جلسات آینده مورد بررسی و تصمیم گیری قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه، دستگاه‌های درگیر در موضوع سیل، گزارش ارزیابی‌های خود از مناطق سیل زده را به استحضار اعضای هیئت وزیران رساندند.

همچنین سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گزارشی از اقدامات صورت گرفته توسط ستاد هماهنگی خدمات سفر در نوروز سال ۱۳۹۸ برای رفاه حال مسافران و گردشگران، به هیئت وزیران ارائه داد.

از جمله اقدامات صورت گرفته در حوزه حمل و نقل، می‌توان به جابجایی بیش از پنج میلیون مسافر نوروزی اشاره کرد که از این میزان، یک میلیون و ۵۴۵ هزار و ۱۲۵ نفر از خطوط ریلی استفاده کرده‌اند.

بیشترین سفرهای نوروزی و اقامت تا پایان تعطیلات، مربوط به استان‌های خراسان جنوبی، کرمانشاه، کردستان، همدان، ایلام، سیستان و بلوچستان، زنجان، کهگیلویه و بویراحمد، آذربایجان غربی و لرستان بوده است.

برگزاری آئین نوروزگاه در تمامی استان‌های کشور با اجرای برنامه‌های سنتی، آئینی، موسیقی و بازی‌های محلی و صنایع دستی، اعزام ناظرین عالی ستاد مرکزی به ۳۱ استان کشور در نیمه اول و دوم تعطیلات به منظور حل و رفع مشکلات، اعزام نمایندگان ویژه و ناظران ستاد مرکزی به استان‌های سیل زده، تشکیل ستادهای اسکان اضطراری و استان‌های معین برای اسکان مسافران نوروزی گرفتار در سیل، از دیگر اقدامات صورت گرفته توسط ستاد هماهنگی خدمات سفر است.

هیئت وزیران در ادامه، از خدمات امدادی، بهداشتی، انتظامی و قضائی ارائه شده به مردم توسط پایگاه‌های فعال این حوزه‌ها در ایام نوروز تشکر و قدردانی کرد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۷۸۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه سوم روحانی به شورای نگهبان درباره ارائه مستندات ردصلاحیتش

به گزارش جماران؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن روحانی با گذشت ۵۲ روز از نامه خود به شورای نگهبان و عدم دریافت مستندات مکتوب دلایل ردصلاحیت در انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، نامه دیگری به این شورا ارسال کرد. 

نامه اول در ۱۴۰۲/۱۲/۲۰ و نامه دوم چند روز پس از آن و نامه سوم روز گذشته ارسال شد و روحانی در این نامه تصریح کرده چنانچه تا چند روز دیگر مستندات ردصلاحیت دریافت نشود، علیرغم ابهامات فراوان نامه شورای نگهبان، پاسخ به آن منتشر خواهد شد.

روحانی در نامه نخست، به موارد پنج‌گانه شورای نگهبان برای ردصلاحیت در انتخابات مجلس خبرگان رهبری اشاره و تصریح کرده بود پاسخ این شورا «عموماً شامل انتسابات کلی است» و «برخلاف صریح قانون، حاوی هیچگونه مستنداتی نمی‌باشد.» او درخواست کرد مستندات ادعاهای مندرج در این ۵ عنوان «به طور کامل، بدون تقطیع و تلخیص» ارائه شود.

دیگر خبرها

  • رونق تولید با مالیات بر سوداگری
  • چه کسانی در دوم انتخابات مجلس می‌توانند شرکت کنند؟/ اعتبارنامه منتخبان مجلس و خبرگان رهبری با طراحی جدید ارائه خواهد شد/ همه شعب اخذ رای امکان برخط بودن را دارند و استعلام‌ها به صورت برخط انجام می شود/ از بین ۹۰ نامزد در دور دوم انتخابات مجلس، ۲۵ نفر هم ا
  • حدود ۱۸ هزار سالمند نیازمند خراسان‌جنوبی زیر چتر حمایتی مراکز نیکوکاری
  • وزیران تندرو کابینه اشغالگر حمله فوری به رفح را از نتانیاهو درخواست کردند
  • آیا بورس به تنهایی می‌تواند باعث رونق تولید شود؟ 
  • سازمان ملل هزینه بازسازی غزه را حدود ۵۰ میلیارد دلار برآورد کرد
  • آزادی جوان بدهکار از زندان با کمک یک پیرمرد در همدان
  • نامه سوم روحانی به شورای نگهبان درباره ارائه مستندات ردصلاحیت
  • نامه سوم روحانی به شورای نگهبان درباره ارائه مستندات ردصلاحیتش
  • دستگاه قضا از بخش خصوصی در راستای رونق تولید حمایت می‌کند