Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-27@16:03:25 GMT

نمایش طنز شرتل در دامغان به روی صحنه می رود

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۷۸۳۷۲

نمایش طنز شرتل در دامغان به روی صحنه می رود

حسین امینیان روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: نمایش شرتل به مدت 10 شب از تاریخ 21 فروردین جاری تا اول اردیبهشت ماه آینده در سالن حکیم منوچهری دامغان در مجتمع فرهنگی هنری شهید شاهچراغی این شهر اجرا می شود.
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دامغان اضافه کرد: این نمایش کمدی، دارای زبان خاص و بین انگلیسی و فارسی هست که بدون شک، این زبان ابداعی قابل فهم برای مخاطبان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امینیان تصریح کرد: این نمایش، در خصوص نوازنده‌ ای خیابانی است که توسط عوامل تروریستی داعش فریب می‌ خورد و قصد انجام عملیات تروریستی در جهان را دارد.
وی ادامه داد: این اثر به نویسندگی و کارگردانی علی اصغر خطیب زاده، دراماتورژی عرفان خطیب زاده و بازی حسین حسام نژاد و سید مصطفی شاهچراغ به روی صحنه می رود.
امینیان خاطر نشان کرد: نمایش شرتل هر شب در یک نوبت راس ساعت 20 اجرا می شود.
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دامغان گفت: این نمایش، برگزیده منتقدان لهستانی در فصل تئاتری ورشو لهستان 2018 ، منتخب شرکت در جشنواره بین المللی تئاتر فجر تهران و برگزیده جشنواره تئاتر استان سمنان در سال 96 است.
به گزارش ایرنا، نمایش کمدی گروه چکاد با نام شرتل تاکنون در شهرهای اراک، سمنان، گرمسار، مهدیشهر، شاهرود و کشور لهستان اجرا شده است.
9856/7408
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جشنواره بین المللی جهان فرهنگی هنری منوچهری 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۷۸۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حوزه هنری با نمایش «آلاء» به جشنواره مونودرام کارتاژ تونس می‌رود

نمایش «آلاء» در ادامه اجرا‌های بین‌المللی خود از سوی مرکز هنر‌های نمایشی حوزه هنری، در هفته دوم اردیبهشت ماه در جشنواره مونودرام کارتاژ تونس به روی صحنه می‌رود.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، نمایش «آلاء» به نویسندگی و کارگردانی محمد کاظم تبار، پیش از این در چهاردمین جشنواره بین‌المللی دائجون کره جنوبی، چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، تئاتر شهر و همچنین سالن اصلی تالار مولوی به روی صحنه رفته بود اینبار در هفته دوم اردیبهشت ماه با حمایت مرکز هنر‌های نمایشی حوزه هنری در ششمین جشنواره مونودراما در شهر نابل تونس به روی صحنه می‌رود.

شیما جعفرزاده به عنوان بازیگر و همچنین فرهاد قائمیان و محمدرضا آزادفرد با صدای خود در این نمایش محمد کاظم‌تبار را یاری خواهند داد.

از دیگر عوامل نمایش «آلاء» می‌توان از: مربی اریال یوگا: سپیده صمد پور، طراح حرکت: امیر آقاجان، طراح لباس: سمیه پسندیده خواه، طراح صدا و موسیقی: علی خاتمی، مدیر تولید: حامد گودرزی، دستیار تولید: محسن صفری، طراح نور: حسین نادری، دستیار کارگردان: محمد قیاسی، علیرضا افیونی، مبین آریا، مشاور طراحی صحنه: سینا ییلاق بیگی، منشی صحنه: رضوان مقدسی، طراح پوستر و بروشور: رامین رستمی، مشاور رسانه: ناصر ارباب نام‌برد.

در خلاصه نمایش آمده است:چیزی تا سحر نمانده، لحظه‌ی وداع گاه اندوهگین نیست. هنگامه‌ای که شوق رسیدن در آن باشد. اکنون که جدایی بینمان جاری است. من به طلوع خورشید وصالمان ایمان دارم. به خنده‌های ممتد کنار هم. به دستانی که دوباره هم قسم خواهند شد و عشق، تبلور وجودیمان می‌شود.

دیگر خبرها

  • آغاز پیش‌ فروش بلیت اجرا‌های «امشب به صرف بورش و خون»
  • فروش نمایش «گالیله» از مرز ۷۰۰ میلیون گذشت
  • آغاز پیش‌فروش بلیت اجراهای خرداد «امشب به صرف بورش و خون»
  • فروش «گالیله» از مرز ۷۰۰ میلیون گذشت
  • گروه های جشنواره هنرهای نمایشی مازندران معرفی شدند
  • ساخت و اجرای کابوس‌هایتان را به «کابوس‌مند» بسپارید
  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری به کرمان آمد
  • گفتگو با نویسنده و بازیگر نمایش‌های طنز رادیو
  • حوزه هنری با نمایش «آلاء» به جشنواره مونودرام کارتاژ تونس می‌رود
  • اختتامیه نوزدهمین جشنواره ملی هنر‌های عروسکی