Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-28@04:14:28 GMT

کشف یک کیلوگرم تریاک جاسازی شده در معده مسافر راه آهن

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۷۸۴۲۷

کشف یک کیلوگرم تریاک جاسازی شده در معده مسافر راه آهن

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان از کشف یک کیلوگرم مواد مخدر از یکی از مسافران قطار در زنجان گفت: یک کیلوگرم تریاک از معده یکی از مسافران قطار در زنجان کشف شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جعفر کردلو در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به کشف مواد مخدر از نوع تریاک از مسافران در قطار اظهار کرد: این فرد اقدام به بلعیدن مواد مخدر به میزان یک کیلوگرم کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: پلیس راه آهن زنجان پس از مشکوک شدن به این مسافر، متهم را مورد بازرسی قرار داده  است وعلاوه براینکه ازمعده این فرد یک کیلو تریاک خارج شد، ازکیف دستی آن هم  500  گرم تریاک کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان افزود: این قاچاقچی دستگیر شده که مردی میانسال و غیربومی بود که پس از بیرون آوردن بسته‌های تریاک، تحویل مراجع قضایی شد.

وی با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی در برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر در استان زنجان هیچ اقماضی ندارد افزود: در سطح استان مقابله با قاچاق مواد مخدر تشدید یافته است.

کردلو با اشاره به همکاری خوب مردم با پلیس در برخورد با قاچاق مواد مخدر بیان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک به پلیس 110 اطلاع دهند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۷۸۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۶ کیلوگرم مواد مخدر در کاشان کشف شد

سرهنگ احمد نیکبخت در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای طرح مقابله با قاچاق مواد مخدر و برخورد با سوداگران مرگ، مأموران پلیس مبارزه بامواد مخدر این فرماندهی از انتقال محموله بز رگ مواد مخدر به وسیله ۲ دستگاه سواری در محور مواصلاتی کاشان_قم مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: در این راستا تیمی از مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان کاشان با همکاری مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم در ابتدای محور کاشان- قم حاضر و طی عملیاتی ضربتی ۲ دستگاه خودرو پژو حامل مواد مخدر را توقیف و در بازرسی از آنها مقدار ۴۳ کیلو و ۱۵۰ گرم حشیش و ۴۲ کیلو و ۸۵۰ گرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای داخل خودروها جاساز شده بود را کشف کردند.

رئیس پلیس مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: در این رابطه ۳ متهم دستگیر که ضمن تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

کد خبر 6090057

دیگر خبرها

  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • کشف محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد
  • کشف و توقیف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • کشف ۴۳۰ کیلوگرم تریاک و حشیش از سوی یگان‌ ویژه
  • ۸۶ کیلوگرم مواد مخدر در کاشان کشف شد
  • جاسازی ۴۱۷ گرم هروئین در معده یک قاچاقچی
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • کشف و ضبط ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در بروجرد
  • ۲۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی در خراسان شمالی کشف شد