Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-30@08:59:33 GMT

خبر مهم برای پیش‌خرید کنندگان خودرو

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۷۸۴۴۵

خبر مهم برای پیش‌خرید کنندگان خودرو

تین‌نیوز | 

دعوتنامه محصولات ایران خودرو برای مشتریان ارسال شد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از خبرآنلاین، این خودروساز داخلی دعوتنامه برخی از محصولات خود چون سوزوکی گرند ویتارا، پژو پارس ال ایکس، پژو ۲۰۷ اتوماتیک و دانگ فنگ اچ ۳۰ کراس را برای مشتریان خود صادر کرد.

گروه صنعتی ایران خودرو برای برخی از تعهدات قبلی خود دعوتنامه‌ای را ارسال کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دعوتنامه برای مشتریان خودروهای سوزوکی گرند ویتارا، پژو پارس ال ایکس، پژو ۲۰۷ اتوماتیک و دانگ فنگ اچ ۳۰ کراس صادر شده است که در ادامه جزئیات هر یک را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

جزئیات دعوتنامه محصولات ایران خودرو

۱.‌ دعوتنامه مشتریانی که در گذشته خودرو پژو پارس ال ایکس را به صورت پیش‌فروش کارتکس و با موعد تحویل شهریور و مهر ۹۷ ثبت نام کرده بودند، برای آن‌ها صادر شد.

۲. برای آن دسته از مشتریانی که خودرو سوزوکی گرند ویتارا با موعد تحویل شهریور، مهر و آبان ماه ۹۷ را به خودرو هایما اس ۷ توربوشارژ تبدیل کرده بودند نیز برای آن‌ها صادر شد.

۳. سایر دعوتنامه مشتریانی که در گذشته خودرو پژو ۲۰۷ اتوماتیک با موعد تحویل شهریور ۹۷ خریداری کرده بودند، برایشان ارسال شد.

۴. شرکت ایران خودرو دعوتنامه خودرو دانگ فنگ اچ ۳۰ کراس که به صورت پیش فروش با موعد تحویل آذر ۹۷ به مشتریان فروخته شد را نیز برایشان ارسال کرد.

نکات مهم:

۱.‌ با توجه به اینکه قیمت مواردی چون بیمه شخص ثالث، خدمات کارت هوشمند و هزینه پست در سال ۹۸ افزایش پیدا کرده است، برای خودروهای سواری حدود ۴۵۸ هزار و ۴۰۶ تومان و برای خودروهای وانت حدود ۵۰۳ هزار و ۳۴۶ تومان افزایش قیمت در نظر گرفته شده است.

۲. این مبلغ مابه‌التفاوت برای تمامی تعهدات تکمیل وجه شده قطعی و پیش‌فروش در نظر گرفته شده است و اگر این مبلغ از محل سود تاخیر قرارداد تامین نشود، مشتریان می‌بایست آن را پرداخت کنند. از این رو مشتریان می‌توانند برای آگاهی از از جزئیات پرداخت مبلغ مابه‌التفاوت با نمایندگی محل ثبت‌نام خودرو خود تماس بگیرند.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: محصولات ایران خودرو دعوت نامه پیش خرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۷۸۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سورپرایز ایران خودرو برای خودروی محبوب

  به گزارش پارس نیوز، متقاضیان پژو پارس که اولویت تحویل خودروی آنها زمستان ۱۴۰۲ و بهار ۱۴۰۳ اعلام شده و پیامک دریافت کردند، چنانچه هنوز امکان واریز وجه را پیدا نکردند می توانند تا روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت امسال نسبت به تکمیل وجه اقدام کنند.

ایران خودرو این مهلت سه روزه را در شرایطی اعلام کرد که ثبت نام کنندگان پژو پارس فرصت ۱۰ روزه ای برای واریز وجه داشتند.

اما با توجه به افزایش قیمت انواع پژو پارس برخی از متقاضیان درخواست تمدید مدت واریز وجه را از آبی های جاده مخصوص داشتند. این خودروساز نیز با توجه به درخواست مشتریان زمان واریز وجه را برای خریداران پژو پارس که موعد تحویل خودروی آن رسیده به مدت ۷۲ ساعت تمدید کرد.

دیگر خبرها

  • ریالی از مطالبات گندمکاران پرداخت نشده است
  • تعیین تکلیف تعهدات ساینا Sدو‌گانه سوز+ قیمت
  • ارسال گل اینترنتی با 3 کلیک
  • جزئیات طرح ماندگار بانک رفاه کارگران
  • سورپرایز ایران خودرو برای خودروی محبوب
  • تمدید سه روزه مهلت واریز وجه مشتریان فراخوان شده پارس
  • تاخیر در تحویل خودرو متقاضیان شرکت مدیران خودرو را گلایه‌مند کرد
  • مشتریان به نشان استاندارد و اصالت قطعات خودرو توجه کنند
  • گلایه مددجویان بهزیستی از عدم تحویل کولر گازی
  • مرکز عمده فروشی جوراب در بازار تهران کجاست؟