Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-27@03:32:02 GMT

برخورد اتوبوس شهری با سواری پژو حادثه آفرید

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۷۸۷۳۰

برخورد اتوبوس شهری با سواری پژو حادثه آفرید

به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، شاهدان در تماس با سامانه ی 125 از بروز یک حادثه رانندگی در بلوار مدرس خبر دادند؛ بلافاصله با هماهنگی ستاد فرماندهی این سازمان، ساعت 10:05 دقیقه روز گذشته آتش نشانان ایستگاه های 3 و 10 را روانه محل حادثه کرد. فرمانده آتش نشانان اعزامی در خصوص حادثه گفت: یک دستگاه اتوبوس شهری که در حال عبور از بلوار مدرس، به دلایل نامعلومی به شدت با یک دستگاه خودرو پژو 405  برخورد کرده و منجر به مصدوم شدن دو نفر از سرنشینان خودرو سواری شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد که بعد از ایمن کردن مسیر، سرنشینان محبوس در خودروی پژو نجات یافته و به پرسنل اورژانس برای اعزام به بیمارستان تحویل داده شدند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اتوبوس بیمارستان پژو خودرو برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۷۸۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریق واحد تجاری در جاده مخصوص مهار شد

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی سمیعی مطرح کرد: در پی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ از حریق یک واحد تجاری (کارگاه چوب بری) در جاده مخصوص تهران - کرج مطلع شدیم.

وی افزود: برای اطفای حریق و امداد رسانی به این حادثه ۲۱ نیروی آتش نشان به همراه یک دستگاه تانکر ۳۰ هزار لیتری آب و ۶ دستگاه خودروی عملیاتی به محل حادثه اعزام شدند.

سمیعی بیان کرد: این حریق در کارگاه چوب بری به متراژ حدوداً ۵۰۰ مترمربع شعله ور و با تلاش آتش نشانان حریق کاملاً مهار و موقعیت حادثه ایمن سازی شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج با اشاره به اینکه با حضور به موقع آتش نشانان از سرایت حریق به دیگر نقاط جلوگیری شد، عنوان کرد: این حادثه مصدومی در بر نداشت.

کد خبر 6087177

دیگر خبرها

  • عدم توجه به جلو بازهم حادثه آفرید
  • برخورد سمند با کمباین حادثه آفرید
  • بازهم سرعت غیر مجاز حادثه آفرید/ فوت جوان ۱۷ ساله قمی در بلوار غدیر
  • ۵ مصدوم در سه حادثه ترافیکی در قزوین
  • تصادف کامیون ۴ کشته بر جای گذاشت
  • شاخ به شاخ شدن کمپرسی با تاکسی حادثه آفرید
  • پل مدرس ترافیک شهر همدان را حل می کند؟
  • ◄ سهمیه لاستیک دولتی برای رانندگان اتوبوس و سواری کرایه بین شهری؟
  • برخورد شبانه اتوبوس با تریلر در محور مهریز با ۱۰ زخمی
  • حریق واحد تجاری در جاده مخصوص مهار شد