Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@09:17:54 GMT

جشنواره ملک‌الشعرای بهار فراخوان داد

تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۳۷۸۷۹۴

جشنواره ملک‌الشعرای بهار فراخوان داد

به گزارش خبرگزاری مهر، دبیرخانه سومین جشنواره انجمن‌های ادبی برای دریافت گزارش «بهترین برنامه‌های انجام‌شده سال ۹۷» و «طرح‌های قابل اجرا در سال ۹۸» فراخوان داد. در این فراخوان آمده: «سومین جشنواره ملی انجمن‌های ادبی (جایزه ملک‌الشعرا بهار)» اردیبهشت سال جاری در تهران برگزار می‌شود.

جشنواره انجمن‌های ادبی با نام جایزه ملک‌الشعرا بهار، از اردیبهشت ۹۶ با هدف حمایت از طرح‌ها و فعالیت‌های مؤثر و خلاقانه‌ی انجمن‌های ادبی آغاز به‌کار کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آئین پایانی سومین دوره‌ی جایزه ملک‌الشعرا بهار دوازدهم اردیبهشت همزمان با دومین مجمع عمومی انجمن‌های ادبی برگزار شده و در این مراسم از انجمن‌های برگزیده تقدیر خواهد شد.

انجمن‌هایی که تا تاریخ انتشار فراخوان موفق به دریافت شناسه از سامانه امور انجمن‌های ادبی به نشانی hlclubs.ir شده‌اند، واجد شرایط شرکت در این جشنواره هستند.

در سومین دوره جشنواره ملک‌الشعرا بهار نیز مانند دوره‌های پیشین، انجمن‌ها در دو بخشِ «گزارش برنامه‌ی انجام شده در سال گذشته» و «طرح پیشنهادی برای سال جاری» با یکدیگر رقابت خواهند کرد. «طرح‌های پیشنهادی» و «گزارش برنامه‌های انجام شده» باید در یکی از زمینه‌های محتواییِ ادبیات خلاق، شعر، داستان و مستندنگاری یا نقد ادبی باشد. هر یک از انجمن‌های ادبی شناسه‌دار برای شرکت در این رقابت، می‌تواند حداکثر ۳ طرح و ۳ گزارش ارسال کند.

نحوه‌ی ارسال طرح: انجمن‌های متقاضی حضور در این جشنواره، باید «طرح‌های پیشنهادی سال ۹۸» و «گزارش برنامه‌های انجام‌شده در سال ۹۷» خود را از طریق صفحه انجمن در سامانه‌ی امور انجمن‌های ادبی به نشانی HLCLUBS.ir به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

دبیرخانه سومین جشنواره ملک‌الشعرا بهار، آخرین مهلت ارسال طرح و گزارش برای حضور در این رویداد ادبی را ساعت ۲۴ روز چهارم اردیبهشت ۹۸ اعلام کرده است.

کد خبر 4587297

منبع: مهر

کلیدواژه: ملک الشعرای بهار شعر ادبیات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۳۷۸۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهترین انیمه‌های سریالی که در بهار امسال نباید از دست بدهید

به گزارش خبرآنلاین، در اینجا چهار مورد از بهترین انیمه‌های سریالی بهار امسال را معرفی کرده‌ایم؛ سریال‌هایی که انیمه‌دوست‌ها بی‌صبرانه انتظار تماشای آن‌ها را کشیده‌اند.

۱. سرزمین شنی؛ سریال (Sand Land: The Series)

بر اساس گزارش فرادید؛ این یکی از مورد انتظارترین انیمیشن‌های امسال است که خالق داستان آن آکیرا توریامای افسانه‌ای است. شخصیت اصلی سریال رائو است؛ کلانتری که در یک جهان برهوت پسا آخرالزمانی با کمک چند شیطان مرموز به دنبال منبع آب می‌گردد. آن‌ها می‌خواهند یک دریاچۀ گمشده را پیدا کنند و برای این منظور باید از خطرات شگفت و هولناک صحرا عبور کنند.

۲. باد شکن (Wind Breaker)

این از آن انیمه‌هایی است که علاقمندان ژانر اکشن و مبارزه‌ای نباید از دستش بدهند؛ داستان سریال دربارۀ دانش‌آموزی به اسم هاروکا است که تصمیم می‌گیرد به یک دبیرستان پر از خلافکار بپیوندد تا بتواند خودش را به شخصیتی قوی‌تر تبدیل کند.

۳. عروس دریایی نمی‌تواند شب شنا کند (Jellyfish Can't Swim in the Night)

این سریال داستان چهار دختر جوان را دنبال می‌کند؛ یک هنرمند که اعتماد به نفسش را از دست داده، یک خواننده، یک آهنگساز و یک یوتیوبر. آن‌ها با هم در قالب یک گروه هنری متحد می‌شوند تا برای خودشان راهی در دنیا پیدا کنند و بتوانند نسخۀ بهتری از خودشان را بسازند.

۴. کایجو شماره ۸ (Kaiju No. ۸)

این سریال شخصیتی به اسم کافکا را دنبال می‌کند؛ مردی که رویای حضور در نیروی دفاع ضد کایجو (ضد هیولا) را دارد. ابتدا به نظر می‌رسد که رویای او به خاطر بالا رفتن سنش از دست رفته باشد؛ اما دوباره قانون سربازگیری نیروی دفاع تغییر می‌کند و راه برای پیوستن کافکا باز می‌شود. اما در همین حین یک اتفاق تکان‌دهنده می‌افتد؛ یک کایجو به کافکا حمله می‌کند و او را به موجودی عجیب و متفاوت تبدیل می‌کند.

۲۲۰۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900923

دیگر خبرها

  • خراسان رضوی بیشترین تعداد دفاتر انجمن سینمای جوانان کشور را دارد
  • اختتامیه جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری شهید آوینی برگزار می شود
  • انتشار دومین فراخوان حمایت از تولید فیلم ۱۰۰
  • بهترین انیمه‌های سریالی که در بهار امسال نباید از دست بدهید
  • انتشار فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران
  • فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران منتشر شد
  • تمدید سه روزه مهلت واریز وجه مشتریان فراخوان شده پارس
  • سفر به برزیل با تور آژانس سفرنامه در بهار و تابستان ۱۴۰۳
  • انتشار فراخوان جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت
  • فراخوان جایزه داستان و بازآفرینی منتشر شد